Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 How is love?!

Ga naar beneden 
+14
wolftattoo
rodafan
Dionne
Kai Gong
Jimmy
Laura
Yelena
xKiim
X-Eption Entertainment
Mellody5
Boing
Claudia
bufsel
Brabantse
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 8:56 pm

Een jaar Shocked dat is echt wel heel erg lang.. spreken jullie mekaar wel vaak dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 9:24 pm

ja, over msn ongeveer 2 a 3 keer per week en op een forum waar we allebei op zitten, maar daar houdt het wel ongeveer op. zoals ik zei; schiet niet op zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 9:37 pm

Dankje, na die drie weken werken zie ik hem gelukkig wel vaker. Even doorbijten en we komen er wel door. ^^
Ben blij voor hem en zijn opa. De vriendin van zijn opa, of ja verloofde he, zit ook al lang in de familie. Ik dacht dat ze al getrouwd waren eerlijk gezegd. Zij is ook een erg lieve vrouw. Vorige keer ik haar zag, heb ik lang gesprek gehad met haar en m'n vriend z'n stiefmoeder. Gaat met dat huwelijk ook gezellig worden.

dontlie2me91, een jaar geleden dat je haar zag, meen je dat nu? Shocked Voor m'n vriend ben ik ook een uur onderweg en we wisselen dat mooi af zodat niet iedere keer dezelfde heen en weer moet. Dan valt dat echt erg goed te doen. Het werkt niet mee, maar dat uur vind ik eigenlijk best wel een slap excuus. Maar dat ze geen tijd kan maken voor je... Volgens mij ben je beter af zonder haar of je moet eens een goed gesprek met haar houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 10:59 pm

Ja, dat meen ik Razz Maar dat heeft ook gedeeltelijk met mij te maken hoor; ik ben een tijd vermist geweest, heb in gesloten instellingen gezeten, dat maakt het contact lastig. Maar aan de andere kant ben ik al vanaf mei weer terug en vanaf toen heb ik steeds gevraagd om af te spreken.. Voor mij maakt de reistijd ook niks uit; als ik niks te doen heb ga ik voor de lol van hier naar bijvoorbeeld amsterdam of groningen om daar een halfuurtje rond te lopen en weer terug te gaan Razz Ik heb geprobeerd een gesprek te beginnen, maar zonder succes. Doordat zij het zo druk heeft en ik steeds geirriteerder raak, loopt onze communicatie niet zo best.. Ik heb er wel aangedacht het uit te maken, maar ik geef en hou wel van haar enzo.. Ik wil haar niet kwijt, al weet ik stiekem wel dat ik dat voor een groot deel al ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 11:13 pm

Dat klinkt aardig heftig.. dat je een tijd vermist bent geweest.. Ik zal er niet verder over doorvragen. Oh en als je in Amsterdam bent, geef een seintje ^^ Ik loop gerust een half uurtje met je mee hoor..

Sja.. het feit dat je van haar houd en om haar geeft is natuurlijk de reden dat je haar niet kwijt wilt.. maar hoe zie jij jezelf met haar over een paar jaar? denk je dat jullie mekaar dan wel vaker zullen zien? Hoe denk jij dat zij denkt..
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 11:23 pm

haha, vragen staat vrij hoor, als je wilt. Alleen gaan we dan een beetje offtopic Razz
Ja, zal ik doen.. probleem is alleen dat ik meestal nog niet weet waar ik heen ga als ik op de trein stap Wink

Ik ben bang dat mijn toekomstbeeld anders is dan die van haar. Zij is heel erg gericht op school en werk (goh), ik veel minder. Ik wil ooit een keer kinderen, zij niet. Zij wil altijd in Nederland blijven, ik niet. Haar hobby's zijn niet mijn hobby's en haar passies niet mijn passies (en andersom) Dus ik denk niet dat er over een paar jaar nog wel een 'wij' is zeg maar, eigenlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 02, 2009 10:24 am

weet jij veel wat zij in de tussentijd met wie doet!?
Dit noem je geen relatie en vanuit haar kant is dit ook geen houden van...
vind lullig om te zeggen maar wees realistisch en laat het los!
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 02, 2009 3:17 pm

ja.. je hebt wel gelijk waarschijnlijk.. maar tóch is het lastig..
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 02, 2009 3:30 pm

ja, lastig zal het wezen maar wat heeft het voor de rest voor zin? Word je hier gelukkig van?
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 02, 2009 3:36 pm

als ik haar spreek en het gaat goed, dan wel ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 02, 2009 4:11 pm

maar dat ze niet wil afspreken... voelt dat dan niet als een afwijzing?
Als je elkaar een jaar niet ziet, en je houd echt van elkaar dan spreek je af.. dan is het goed...
Zij houd jou aan het lijnt en je houd jezelf aan het lijntje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 02, 2009 7:57 pm

Ik ga mee met bufsel hoor. Alleen zou ij het ander hebben gezegd en had het door de vermoeidheid ietsjes beledigend geklonken.
Ik snap eigenlijk niet dat je het zo als een relatie blijft bekijken. Ik begrijp heel goed langs jouw kant hoe het komt dat jij zo weinig contact hield. Maar dan vraag ik me eerlijk gezegd af of veel moeite doen voor je geliefde echt zoveel gevraagd is. Mocht mijn vriend in een gesloten instelling belanden of in de gevangenis, dan zou ik hemel, aarde en hel bewegen om hem regelmatig te blijven zien en ik weet dat het omgedraaid ook zo is.
Bufsel heeft gelijk hoor, jullie houden beide jou aan het lijntje hoe erg het ook klinkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 03, 2009 6:36 pm

Vrijgezelliggg Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 03, 2009 6:38 pm

Ik doeee met je mee
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 03, 2009 10:07 pm

ik oooook
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 03, 2009 10:40 pm

Ben nog steeds bezet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 03, 2009 10:57 pm

^^ Ik ook.. wilde het uit maken, maar nul reactie als ik bel of msn.. Ipv reageren, ging ze off.. Pff scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 04, 2009 11:15 am

zou zij dan al niet het idee hebben dat het al een poosje uit is?
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 04, 2009 2:08 pm

Haha, nee.. als ik haar spreek is het wel echt duidelijk een gesprek tussen meer dan gewoon vriendinnen zeg maar...
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 04, 2009 2:40 pm

word dat ook bevestigd of denk jij dat? ja sorry je klinkt nogal naief....
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 04, 2009 3:48 pm

Dat wordt bevestigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 04, 2009 6:26 pm

ik snap werkelijk waar niets van die relatie...
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 04, 2009 6:27 pm

haha, ik ook niet nee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 07, 2009 9:58 pm

single again!

Kon haar vandaag eindelijk te pakken krijgen, en het er gewoon over gehad.
Waren het er wel over eens dat het niet werkte zo, dus vriendschappelijk uit elkaar gegaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 08, 2009 6:52 am

Goedzo!!! Nou kan je verder met je leven!

Mijn schatje moest er om 5 uur al uit om te gaan werken!!! lag ik daar alleen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





How is love?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How is love?!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Photoshop: Apple Love <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: