Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 How is love?!

Ga naar beneden 
+14
wolftattoo
rodafan
Dionne
Kai Gong
Jimmy
Laura
Yelena
xKiim
X-Eption Entertainment
Mellody5
Boing
Claudia
bufsel
Brabantse
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 08, 2009 12:34 pm

Morgen lekker 2 weken weg met mn mannetje ^^ heerlijk genieten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy
Foetus



Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-08-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Helmond

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 12, 2009 12:26 am

Ik voel me ok ondanks dat ik al 2 jaar vrijgezel ben. Af en toe voel ik me wel eenzaam als ik er teveel over nadenk. Maar dat doe ik dan ook maar niet teveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 12, 2009 12:36 pm

Liefde hier is goed, net een beetje conflict met hem gehad, maar het is al weer goed gelukkig Smile




Jimmy schreef:
Ik voel me ok ondanks dat ik al 2 jaar vrijgezel ben. Af en toe voel ik me wel eenzaam als ik er teveel over nadenk. Maar dat doe ik dan ook maar niet teveel.

Op elk potje past een dekseltje, komt vanzelf goed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 12, 2009 2:38 pm

Ja, juist als je er niet echt naar zoekt, krijg je het ook Smile

bij mij gaat het wel goed, gister met hem naar zijn moeder geweest (hij woont bij zijn oom en tante) was wel gezellig
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai Gong
Foetus
Kai Gong


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 60
Woonplaats : Alken - België

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 12, 2009 3:44 pm

Volgende maand zijn wij 24 jaartjes gehuwd! cheers Hij is nog steeds m' n grote liefde! I love you I love you I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.falundafa.org/Dutch/
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 13, 2009 7:25 pm

Woehoe, dit weekend 3 weken vrijgezel en ik ben nu eindelijk in een situatie dat ik echt besef dat het beter zo is gelukkig Smile Gaat dus de goede kant oP!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 13, 2009 7:53 pm

Doe zo verder! Very Happy Ben blij voor je, echt waar.

Vandaag ben ik tien maandjes samen met mijn ventje. ^^ En het mag voor eeuwig blijven duren van mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 14, 2009 4:35 pm

Ik weet eigenlijk niet meer hoe het is om vrijgezel te zijn, denk dat je je dan wel weer heel erg vrij voelt, maar als het niet door jezelf ophoudt, je je leef voelt en een beetje breekbaar? :O

bij mij gaat het wel goed nu.. gister even een meningsverschil gehad. beetje ruzie enzo.. maar dat gaat nu wel weer goed,Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 14, 2009 9:05 pm

Naja, zolang het weer goed komt Wink

Hier ook goed... We gaan binnenkort samen wat door Nederland reizen dus dat word nog een test op ons Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 1:27 pm

Nou ik moet zeggen dat ik me nu als vrijgezel behoorlijk goed voel! Maar ik denk dat ik dadelijk na een tijdje (als mijn gevoel wat bezonken is) ik me best af en toe weer wat eenzaam kan gaan voelen. Vooral 's avonds als ik na mijn werk thuis kom. Ik woon over een paar weekjes op mezelf, dusja dan kom je in een leeg huisje. Maar ik heb gelukkig wat vriendinnen waar ik leuke dingen mee kan doen. Misschien mis ik dadelijk wel het knuffelen en zo, maarja, er komt vanzelf wel weer een leuke jongen. Nu even weer rustig doen en dan zien we het vanzelf wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 6:12 pm

Je zal wel iemand vinden als de tijd er rijp voor is Wink Tussen m'n vriend en m'n ex zat twee maanden en ervoor was het een jaar. Zolang je maar iemand tegenkomt die je leuk vindt en ondertussen geniet je maar van het vrijgezellenbestaan! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:27 pm

Precies, er komt altijd wel iemand op je pad.. ik ben nu iets langer dan een jaar vrijgezel, ben nu wel weer toe aan een vriend, kom alleen nooit de juiste tegen.. de één is homo, de ander bezet en anders is het niet wederzijds.. maar ach, het komt allemaal dan nog wel.. knuffelen kan ook met je vriendinnen ^^ Wel leuk dat je op jezelf gaat, wat voor huisje is het ?
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 16, 2009 11:15 pm

Vrijgezel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 5:35 pm

Jaaa komt goed. En ondertussen kijk ik lekker rond naar al dat mannelijk schoon haha Wink
Ik ga in een appartementje wonen met 2 slaapkamers Wink Lekker groot genoeg voor in me uppie haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 22, 2009 11:52 am

Ik word zo in de zeik genomen door een jongen. Grr
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 25, 2009 8:52 am

Wat dan? :O

Mijn vriend is tot en met vrijdag weg Sad en ik mis hem...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 25, 2009 11:59 am

bufsel, ik ga met je sympathiseren. Ik zie hem ten vroegste zondag en anders pas het weekend daarop. Kga sterven Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 25, 2009 5:23 pm

Dionne schreef:
Ik word zo in de zeik genomen door een jongen. Grr

Hij houd me aan het lijntje.. maar! ik ben klaar met hem.. dus komt helemaal goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 25, 2009 11:33 pm

Dionne schreef:
Dionne schreef:
Ik word zo in de zeik genomen door een jongen. Grr

Hij houd me aan het lijntje.. maar! ik ben klaar met hem.. dus komt helemaal goed.

Mooizo! Ik kan er niet tegen als jongens meisjes gebruiken! Laat het je niet gebeuren hoor!

Hier is de liefde trouwens nog vurig en mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 26, 2009 8:50 am

Boing schreef:
Dionne schreef:
Dionne schreef:
Ik word zo in de zeik genomen door een jongen. Grr

Hij houd me aan het lijntje.. maar! ik ben klaar met hem.. dus komt helemaal goed.

Mooizo! Ik kan er niet tegen als jongens meisjes gebruiken! Laat het je niet gebeuren hoor!


Nee inderdaad kom voor jezelf op!!!

@Yelena: aah *aai*
Nja ik sterf niet zo zeer want heb genoeg te doen wat me afleid... alleen 's avonds zo alleen in bed... dat vind ik toch wel echt verschrikkelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 12:23 am

Ik heb gezoend.... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 10:36 am

met die jongen die je in de zeik aan het nemen is/was?

Mijn mannetje komt vanavond weer thuis Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 11:28 am

Ja.. ik dacht dat hij me in de zeik nam he.. Maar ik ben gisteren naar de film geweest en toen belde hij me op toen ik in de bus zat.. en ik moest nog een heel uur naar huis. Toen stelde hij voor om me op te halen, nou.. dat wilde ik natuurlijk wel ^^ want ook al had ik het idee dat hij me in de zeik nam.. ik vond 'm nog wel leuk.. Dus hij haalde me op, legde uit hoe en wat.. want ik wilde wel weten waarom hij zo raar deed. Achteraf blijkt dat hij me niet in de zeik of aan het lijntje aan het houden was, maar hij gewoon heel voorzichtig is en het heel druk heeft.. toen ik 'm gedag wilde zeggen zegmaar.. zoende hij me.. en het was heel leuk ^^ Hoop alleen niet dat hij het bij elk meisje doet, maar dat zal wel niet want daar is hij het type niet echt voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 11:44 am

Ahhh Smile
En is hij nu je vriendje?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 11:55 am

nee.. denk dat het niet zo snel zal gaan.. Zijn eerste 2 weken zitten echt vol.. maarja wat verwacht je dan, hij werkt 6 dagen in de week, gaat 2 avonden naar school, heeft voetbaltraining en hij zit in de feestweekcommissie die dus volgende week plaatsvind. Maar ik denk dat hij vast wel ergens een plekje zou kunnen vinden, hij heeft me tenslotte ook helemaal opgehaald..

IK BEN BLIJ Very Happy ookal is het allemaal nog niet helemaal zeker welke kant het op zal gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





How is love?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How is love?!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Photoshop: Apple Love <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: