Onderwerp: Re: How is love?! wo aug 12, 2009 12:26 am
Ik voel me ok ondanks dat ik al 2 jaar vrijgezel ben. Af en toe voel ik me wel eenzaam als ik er teveel over nadenk. Maar dat doe ik dan ook maar niet teveel.
Onderwerp: Re: How is love?! wo aug 12, 2009 12:36 pm
Liefde hier is goed, net een beetje conflict met hem gehad, maar het is al weer goed gelukkig
Jimmy schreef:
Ik voel me ok ondanks dat ik al 2 jaar vrijgezel ben. Af en toe voel ik me wel eenzaam als ik er teveel over nadenk. Maar dat doe ik dan ook maar niet teveel.
Op elk potje past een dekseltje, komt vanzelf goed
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Onderwerp: Re: How is love?! wo aug 12, 2009 2:38 pm
Ja, juist als je er niet echt naar zoekt, krijg je het ook
bij mij gaat het wel goed, gister met hem naar zijn moeder geweest (hij woont bij zijn oom en tante) was wel gezellig
Onderwerp: Re: How is love?! do aug 13, 2009 7:25 pm
Woehoe, dit weekend 3 weken vrijgezel en ik ben nu eindelijk in een situatie dat ik echt besef dat het beter zo is gelukkig Gaat dus de goede kant oP!
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: How is love?! do aug 13, 2009 7:53 pm
Doe zo verder! Ben blij voor je, echt waar.
Vandaag ben ik tien maandjes samen met mijn ventje. ^^ En het mag voor eeuwig blijven duren van mij!
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Onderwerp: Re: How is love?! vr aug 14, 2009 4:35 pm
Ik weet eigenlijk niet meer hoe het is om vrijgezel te zijn, denk dat je je dan wel weer heel erg vrij voelt, maar als het niet door jezelf ophoudt, je je leef voelt en een beetje breekbaar? :O
bij mij gaat het wel goed nu.. gister even een meningsverschil gehad. beetje ruzie enzo.. maar dat gaat nu wel weer goed,
Onderwerp: Re: How is love?! za aug 15, 2009 1:27 pm
Nou ik moet zeggen dat ik me nu als vrijgezel behoorlijk goed voel! Maar ik denk dat ik dadelijk na een tijdje (als mijn gevoel wat bezonken is) ik me best af en toe weer wat eenzaam kan gaan voelen. Vooral 's avonds als ik na mijn werk thuis kom. Ik woon over een paar weekjes op mezelf, dusja dan kom je in een leeg huisje. Maar ik heb gelukkig wat vriendinnen waar ik leuke dingen mee kan doen. Misschien mis ik dadelijk wel het knuffelen en zo, maarja, er komt vanzelf wel weer een leuke jongen. Nu even weer rustig doen en dan zien we het vanzelf wel
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: How is love?! za aug 15, 2009 6:12 pm
Je zal wel iemand vinden als de tijd er rijp voor is Tussen m'n vriend en m'n ex zat twee maanden en ervoor was het een jaar. Zolang je maar iemand tegenkomt die je leuk vindt en ondertussen geniet je maar van het vrijgezellenbestaan!
Onderwerp: Re: How is love?! zo aug 16, 2009 3:27 pm
Precies, er komt altijd wel iemand op je pad.. ik ben nu iets langer dan een jaar vrijgezel, ben nu wel weer toe aan een vriend, kom alleen nooit de juiste tegen.. de één is homo, de ander bezet en anders is het niet wederzijds.. maar ach, het komt allemaal dan nog wel.. knuffelen kan ook met je vriendinnen ^^ Wel leuk dat je op jezelf gaat, wat voor huisje is het ?
Onderwerp: Re: How is love?! ma aug 17, 2009 5:35 pm
Jaaa komt goed. En ondertussen kijk ik lekker rond naar al dat mannelijk schoon haha Ik ga in een appartementje wonen met 2 slaapkamers Lekker groot genoeg voor in me uppie haha!
Onderwerp: Re: How is love?! di aug 25, 2009 11:33 pm
Dionne schreef:
Dionne schreef:
Ik word zo in de zeik genomen door een jongen. Grr
Hij houd me aan het lijntje.. maar! ik ben klaar met hem.. dus komt helemaal goed.
Mooizo! Ik kan er niet tegen als jongens meisjes gebruiken! Laat het je niet gebeuren hoor!
Hier is de liefde trouwens nog vurig en mooi
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: How is love?! wo aug 26, 2009 8:50 am
Boing schreef:
Dionne schreef:
Dionne schreef:
Ik word zo in de zeik genomen door een jongen. Grr
Hij houd me aan het lijntje.. maar! ik ben klaar met hem.. dus komt helemaal goed.
Mooizo! Ik kan er niet tegen als jongens meisjes gebruiken! Laat het je niet gebeuren hoor!
Nee inderdaad kom voor jezelf op!!!
@Yelena: aah *aai* Nja ik sterf niet zo zeer want heb genoeg te doen wat me afleid... alleen 's avonds zo alleen in bed... dat vind ik toch wel echt verschrikkelijk!
Onderwerp: Re: How is love?! vr aug 28, 2009 11:28 am
Ja.. ik dacht dat hij me in de zeik nam he.. Maar ik ben gisteren naar de film geweest en toen belde hij me op toen ik in de bus zat.. en ik moest nog een heel uur naar huis. Toen stelde hij voor om me op te halen, nou.. dat wilde ik natuurlijk wel ^^ want ook al had ik het idee dat hij me in de zeik nam.. ik vond 'm nog wel leuk.. Dus hij haalde me op, legde uit hoe en wat.. want ik wilde wel weten waarom hij zo raar deed. Achteraf blijkt dat hij me niet in de zeik of aan het lijntje aan het houden was, maar hij gewoon heel voorzichtig is en het heel druk heeft.. toen ik 'm gedag wilde zeggen zegmaar.. zoende hij me.. en het was heel leuk ^^ Hoop alleen niet dat hij het bij elk meisje doet, maar dat zal wel niet want daar is hij het type niet echt voor.
Onderwerp: Re: How is love?! vr aug 28, 2009 11:55 am
nee.. denk dat het niet zo snel zal gaan.. Zijn eerste 2 weken zitten echt vol.. maarja wat verwacht je dan, hij werkt 6 dagen in de week, gaat 2 avonden naar school, heeft voetbaltraining en hij zit in de feestweekcommissie die dus volgende week plaatsvind. Maar ik denk dat hij vast wel ergens een plekje zou kunnen vinden, hij heeft me tenslotte ook helemaal opgehaald..
IK BEN BLIJ ookal is het allemaal nog niet helemaal zeker welke kant het op zal gaan..