Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 How is love?!

Ga naar beneden 
+14
wolftattoo
rodafan
Dionne
Kai Gong
Jimmy
Laura
Yelena
xKiim
X-Eption Entertainment
Mellody5
Boing
Claudia
bufsel
Brabantse
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 1:25 pm

Jeej ^^ en ik ken het... volle agenda's van vriendjes... ik ga ook weer een paar maanden vol tegemoet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 1:27 pm

Een paar maanden Shocked wat dan??
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 1:16 pm

nja... hij is dan druk met van alles en nog wat en dan is hij telkens laat thuis en ik waarschijnlijk vroeg op dus dan zie ik hem voor het slapen en als ik wakker word en dat is het dan...int weekend vaak ook dan... Sad

Blegh moet zo naar een verjaardag van zijn nichtje. En ik word dus niet echt geaccepteerd door zijn familie... volgens hun ben ik niet het juiste meisje voor hem... dus ik heb daar echt helemaal geen zin in... ik snap echt niet wat ik vekeerd doe waarom ik zo erg ben dat ik niet bij hem zou passen...
Ja ik ben gesloten tegen ze... maar dat komt door hun houding tegenover mij... als ik me niet geaccepteerd en gerespecteerd voel dan ga ik toch ook niet open zijn enz...
zucht... het moet allemaal maar weer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:12 pm

dat is wel vervelend voor jou zeg.. moet je persé mee dan? Ik zou dan gewoon niet gaan, je moet jezelf niet pesten..

Heb je het er al over gehad met je vriend? laat je weten hoe het gegaan is? Misschien viel het achteraf wel allemaal mee.. hoop ik in ieder geval voor je..

Ik geef het op trouwens met die jongen.. hij zit weer met me te spelen, alsof ik alleen goed ben om mee te zoenen.. zo zit ik niet in mekaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:17 pm

@ Dionne: Negeert hij je dan? Sad

@ Bufsel: dat is echt verrot..... Sad Heb zoiets ook ooit meegemaakt en ik weet dat voelt echt NIET prettig... Sad Hopelijk is het een beetje meegevallen???
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:21 pm

hmm negeren.. Ik was gister stappen ergens in een dorpje was er muziek en drank etc. Kreeg eventjes mot met me zusje (ze is 15) en wilde niet luisteren.. en toen werd ik ook boos op die jongen omdat hij gewoon niks van zich liet horen.. Dus ik sms 'm Nou je laat echt veel van je horen, zeker druk. Fijne aaf nog.. Zoiets. En toen smste hij na een paar uur terug dat hij zin had om te zoenen :$ etc.. en dat hij nog wel ff naar mij kon komen enzo.. Had echt zoiets van. Ben ik alleen daar goed voor? duss zit een beetje in een dipje, maarja eigen schuld.. hij deed al vanaf t begin wat stom en ik had het niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:23 pm

Hmmm das inderdaad stom dat hij dan alleen wat laat weten omdat hij op dat moment zin had om te zoenen... komt inderdaad over als je even gebruiken voor dat en dan ben je weer bedankt... Sad Ik zou er of mee kappen (hoe klote dat ook even is) OF echt heeeeeeeeeeel goed met hem praten en dat je daar absoluut niet van houdt! Balen zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:41 pm

ja.. kan wel janken Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:46 pm

Ja snap ik!

Beter kun je maar snel kappen met hem. Ik denk echt wel dat je beter verdient hoor!!!
Maar ik weet het is klote, omdat je hem leuk vind enzo... en je moet ook even goed nadenken wat je wilt.. gewoon even rustig aan doen. maar wil je een jongen die je alleen even gebruikt om te zoenen? Of ga je gewoon verder met je leventje totdat je een andere leuke jongen tegen komt die wel helemaal voor je wil gaan???

ik hoop dat je er uit komt. en anders gewoon echt heel goed met hem praten....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:48 pm

Ja.. eigenlijk is de keuze niet zo moeilijk he, als ik het zo lees. Ik ga wel gewoon verder met me leventje tot ik een andere leuke lieve jongen tegenkom.. Hij is het denk inderdaad niet waard, moet alleen even wennen aan het idee. Ik vind niet iemand snel leuk.. dus dit valt gewoon heel erg tegen.. en ik baaal zo erg dat ik met 'm heb gezoend..

met hem praten gaat niet.. hij heeft nooit tijd.. en laat alleen dus wat horen als hij net thuis is van t uitgaan en zin heeft.. Maarja.. we shall see..

Thanks in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:51 pm

Ja het is eigenlijk ook niet moeilijk. Het is een kwestie van knopen doorhakken, en das gewoon het moeilijkste. De definitieve stap zetten. Maarja, je moet gewoon aan jezelf denken hoor. Ben je gelukkig zoals de situatie nu is met hem??? Nee, en ja dat je gezoend hebt met hem was gewoon een foutje, maar op dat moment wilde je het graag. Heb je nu van geleerd dat je dat niet meer moet doen en ik vind het heel knap van je dat je gister niet op zijn smsje bent ingegaan. Gewoon de eer aan jezelf houden hoor.

En jammer dat hij geen tijd heeft om te praten, maar wel om met je te komen zoenen of meer. Dat zegt dus eigenlijk ook al genoeg he? Probeer hem los te laten voordat je nog meer gekwetst wordt. Meer advies kan ik je niet geven. Ik hoop, nogmaals, dat je hier uit komt en er zijn zoveel leuke jongens die het wel allemaal goed bedoelen. Je ziet er goed uit, dus dat is het probleem niet Wink

Liefs!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
wolftattoo
Eicel
wolftattoo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Dokkum

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 8:39 pm

hehe hier is het best klote nu zon 4 maanden single. nadat de vader van mijn laaste vriendin zo ontezettend moeilijk begon te doen over het leeftijdsverschil ( zij 15 ik 20) dat we besloten er dan maar een einde aan te maken. hoewel ik er bij moet zeggen dat haar moeder mij juist hardstikke tof vond. hmm naja wel beetje op zoek nu maar t heeft niet echt haast. het lieft willen we gewoon weer terug bij elkaar maarja zolang vadertje zo lastig blijft..
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 8:55 pm

@dionne,
Gelijk mee kappen, je bent geen speeltje... als hij niet eens het fatsoen heeft om even normaal op jou smsje te reageren is dat gewoon stom, reageren met "ik heb zin om te zoenen" is gewoon aso! Alsof je daar alles mee goed maakt! Het is heel erg vervelend en je zegt dat je baalt dat je met hem gezoend heb.. maar op dat moment was het leuk.. en daarna heb je er als het goed is van geleerd... tis allemaal heel rot maar je zal niet meer in dit soort "grapjes" trappen!

@wolftattoo,
Rot zoon vader, kan me er wel iets van voorstellen.. mijn vriend zn moeder vind mij ook niet goed genoeg... en denk dat het ongeveer hetzelfde soort gevoel geeft als een kwesti van "leeftijdsverschil". Maar weetje... als het echte liefde is en het de ware is dan komen jullie weer bij elkaar... tenminste dat is wat ik altijd geloof...

Ja mijn dag was vermoeiend. Het was wel gezellig maar ik word gewoon altijd buiten gesloten, misschien doen ze het dan niet bewust maar het voelt gewoon rot. Ik probeer me open te stellen maar ik krijg altijd zoon vreemde blik van iedereen als ik wat vertel wat me onzeker maakt en waardoor ik dan snel weer de deur dicht gooi. Ik zou het gewoon zo erg op prijs stellen als ze tegen mij zouden zeggen wat ik verkeerd doe en waarom ze me niet accepteren voor wie ik ben maar dat doen ze niet. Ze "roddelen"... en ik hoor dan weer weken later van mn vriend wat ze allemaal over me denken.. wantja zijn moeder moet dat toch zeker wel tegen hem zeggen.. ik weet nog steeds niet zeker of het nou stoken is of dat ze gewoon zo dom is... Ben vandaag mezelf gebleven.. meer kan ik niet doen. Het moet maar...
Gelukkig trekt mijn vriend zich er niets van aan, hij vertelde me gisteren zelfs dat hij zwaar teleurgesteld is in zijn familie over hoe ze met mij omgaan, hij had verwacht dat het anders zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
wolftattoo
Eicel
wolftattoo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Dokkum

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 9:15 pm

ja naja kijk ik kan me er wel iets bij voorstellen ja. maar .. ok als ik nou een enorme grote gozer was met een foute uitstraling ok . maar hij kon ook wel merken dat ik wel degelijk deug en nix kwaad in de zin heb. kvind het gewoon enorm hypocriet van hem. want als ik daar was was ie enorm aardig en kon ik geweldig met hem opschieten
en dan was ik weg. ging beetje tegen mijn ex aan zeiken dat hij die leeftijd eigenlijk nix vond enzo.. dat zijn van die dingen waar k slecht tegen kan.. achja we zien wel wat er op mijn pad komt:)
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:00 pm

@Dionne

Ik zou er gelijk mee kappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:04 pm

@wolftattoo, Ik heb een goede vriend en die is 24 jaar.. zijn vriendin is 15 jaar oud.. Het heeft een paar maanden geduurd voordat de ouders van dat meisje het hadden geaccepteerd, haar vader vind het nu nog steeds helemaal niks.. Maar tot nu toe blijkt het goed te gaan.. Ik vind 9 jaar verschil dan wel weer groot hoor.

15 jaar is wel jong, maar ik vind 20 ook nog jong.. als het 18 en 23 was, dan was t wel ok geweest.. Echt gewoon heel jammer dat het zo gelopen is voor jullie.. Als het meant to be is, dan komen jullie wel weer bij elkaar.. en anders loopt er vast nog wel wat anders leuks op je pad, zijn genoeg leuke dames.

Oh en over mezelf.. Ik kap er ook mee, ben er helemaal klaar mee Smile nogmaals dankje voor jullie reacties, heb er veel aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:06 pm

@Dionne

gelukkig maar dat je ermee kapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
wolftattoo
Eicel
wolftattoo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Dokkum

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:13 pm

@dionne

heb het zo eens doorgelezen en inderdaad goed dat je er mee gekapt bent. je bent meer waard dan dat

je verdient meer dan beetje gebruikt te worden om te zoenen wanneer hij dat wil Wink

komt vanzelf wel goeie jonge op je pad:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:23 pm

Zelfde geld voor jou he.. maar ik word het afwachten zo zat.. zit al een jaar te wachten tot er eens een leuke lieve jongen langsloopt Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
wolftattoo
Eicel
wolftattoo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Dokkum

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:51 pm

ja ik k en het is inderdaad zoooo uitzichtloos op een bepaald moment
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 7:21 pm

Achja.. Het gaat weer eens net als voorheen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 7:42 pm

Dionne, slaan die handel als jij het te ver vindt gaan. Als ik het zo lees, en sorry voor jou, maar wat een zak zeg.

Ik kan niet wachten op het weekend. Door al dat gewerk zie ik hem de komende weken niet door de week. Crying or Very sad En heb m'n oh zo fijne periode doorgekregen dus blijven slapen zal er dit weekend niet inzitten. Crying or Very sad
De lieverd heeft me wel meegevraagd naar het huwelijk van zijn opa ^^ Gaat leuk worden die dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 8:23 pm

Yelena, erg leuk dat hij je heeft meegevraagd!

Ik heb het even gehad met mn vriendin. Ze heeft letterlijk nooit tijd. En natuurlijk snap ik wel dat ze het druk heeft met school en stage en al, maar er zijn grenzen. Als ik vraag wanneer we kunnen afspreken, is het 'over een halfjaar misschien' Schiet gewoon echt niet op...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 8:26 pm

Nog even over mezelf.. : Ja, duidelijk een zak.. heb het eindelijk zelf door Rolling Eyes

@ yelena, Leuk dat hij je heeft meegevraagd, wel jammer dat je hem zo weinig ziet nu.. Maar dat komt vast wel weer snel goed! Maar zijn opa gaat nu nog trouwen ^^ Dat is wel leuk voor hem.

@ dontlie2me91(lizzy), wat jammer dat ze zo weinig tijd heeft.. hoevaak zien jullie elkaar nu dan?? heeft ze savonds niet een keertje tijd? Na school of na stage..
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 01, 2009 8:34 pm

^^ Ik weet het niet precies, ze heeft volgens mij best onregelmatige diensten bij stage, werkt daar ook vaak 's avonds. En we wonen ongeveer een uur treinen van elkaar vandaan, wat ook niet erg meewerkt.. Ik weet alleen dat ze nooit tijd heeft. Sad De laatste keer dat ik haar zag, is misschien wel een jaar geleden ofzo... Dus dat is de naam relatie niet eens waard Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





How is love?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: How is love?!   How is love?! - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How is love?!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Photoshop: Apple Love <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: