Onderwerp: Re: How is love?! do sep 10, 2009 11:27 am
Hmmm het gaat met ups & downs.... Mis hem nog wel af en toe en denk dan vaak aan de leuke dingen, terwijl ik ook juist aan de mindere dingen moet denken, daar is het tenslotte om uit gegaan. Maarja,.... 3,5 jaar is niet niks... dus is gewoon heel erg wennen om nu opeens alleen te zijn. Maargoed, dit weekend kan ik in mijn huisje gaan wonen, dus wel weer iets leuks om naar uit te kijken...
Onderwerp: Re: How is love?! do sep 10, 2009 7:38 pm
Ja, het blijft toch wennen.. het is nog niet zo heel lang geleden toch? Nog geen 2 maanden gok ik zo? Maar dat komt ook weer helemaal goed! Bij mij duurde het 8 maanden toen ik helemaal over 'm heen was,, en das wel extreem lang hoor..
Onderwerp: Re: How is love?! do sep 10, 2009 7:52 pm
Ja klopt, 1,5 maand
Bij mijn vorige serieuze liefde die 15 mnd heeft geduurd, duurde het ook 1 jaar ofzo toen ik er overheen was..... Maarja heb er wel vertrouwen in dat het goed komt met me!
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: How is love?! zo sep 13, 2009 4:07 pm
Geweldig! Gisteren samen met hem m'n verjaardag gevierd en het was de beste verjaardag ooit. Ervoor dan ook die trouw en hij was zo lief en geweldig en fantastisch en meer van die dingen. En ik heb het gevoel dat hij vannacht me gekalmeerd heeft toen ik wakker schrok, maar ik herinner me er erg weinig van.
Onderwerp: Re: How is love?! di sep 15, 2009 4:41 pm
nee,, die is stom.. heb afgelopen donderdag een jongen ontmoet.. Via een vriend van mij, en ik vind 'm wel heel leuk en hij mij volgens mij ook.. maar word altijd zo onzeker in dit soort situaties, toch bang dat hij me stom vind.. als hij eventjes afwezig doet ofzo.. Echt een probleem bij mij als ik iemand heel leuk vind..
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: How is love?! za sep 19, 2009 9:42 am
je moet elkaar gewoon wat beter leren kennen.. dan word je ook wat zekerder bij hem enz..
We gaan morgen een soort van begroting maken voor onze samenwoon plannen
Onderwerp: Re: How is love?! za sep 19, 2009 2:18 pm
nou, khad 'm maar 2 x gezien en ken 'm nog maar 2 weken.. hij was best snel met zijn oordeel.. misschien een uiterlijk kwestie? misschien vond hij me niet zo mooi.. en vond hij dat hij beter verdiende.. ik weet het niet.. ik had er in ieder geval een goed gevoel bij en dat heb ik niet zo snel.. beetje jammer.
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: How is love?! za sep 19, 2009 4:53 pm
je moet niet onzeker worden door iemand die je 2x hebt gezien en je niet "leuk" vind. Kan me voorstellen dat het jammer is enz maar ik zou me er zeker niet onzeker door gaan voelen. schoonheid komt van binnen en dat heeft hij bij jou nog niet eens meegemaakt
Onderwerp: Re: How is love?! ma sep 21, 2009 3:23 pm
Love's weird...
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: How is love?! ma sep 21, 2009 7:38 pm
Bij mij gaat het geweldig ^^ Morgen ga ik na school naar hem toe en vandaag samen met wat vrienden ook al 2 en half uur met hem op café gezeten. En wie weet hoe de rest van de week eruit gaat zien ^^
Onderwerp: Re: How is love?! zo okt 11, 2009 4:46 pm
Goed Sinds 2 weken weer bij elkaar
Yelena Volwassen
Onderwerp: Re: How is love?! zo okt 11, 2009 7:20 pm
Proficiat!
Bij mij gaat het goed. Dinsdag zijn we een jaar samen, ik heb ontdekt dat ik mijn schooluren perfect kan combineren met bij hem slapen en langs beide kanten hebben we familiefeestjes te gaan. Goed, dat laatste is ook best wel stresserend (en een reden om te gaan winkelen).
bufsel Moderator
Onderwerp: Re: How is love?! zo okt 11, 2009 9:37 pm
Tussen ons goed... ik kon ondertussen mn schoonmoeder alleen wel schieten... ja alweer.... al 2x raak in 1 week tijd! *grom*