Onderwerp: Even bitchen over leraren di sep 08, 2009 2:33 pm
Oke, ik zit hier echt op een mongolen school heb ik het idee!
Mijn Nederlands lerares heeft dyslectici Mijn Biologie lerares heeft geen lerarenopleiding afgerond nog ervaring in het vak (komt uit de rabobank!) Mijn Engels leraar is een Turkse man die zowel Nederlands als Engels niet kan spreken!!!
Nu moet ik zeggen dat mijn Nederlands docent echt gaaf is en ik bewondering heb dat ze het wel even doet. En ze doet het eigenlijk ook wel goed.
Mijn biologie docent moet echt gewoon weg. Ze doet alsof ze alles beter weet maar in de tussentijd leggen WIJ HAAR de stof uit!! OMG
Mijn Turkse docent is ook wel tof, maar dat hij zowel Engels als Nederlands niet goed kan zorgt voor onmogelijk veel problemen
Onderwerp: Re: Even bitchen over leraren di sep 08, 2009 4:05 pm
wat een zooitje bij mekaar geraapte mensen zeg.. Ik heb helaas niks te bitchen over mijn leraren.. heb 3 vakken en dus 3 docenten.. en die doen t eigenlijk wel goed.. behalve dan dat ze zoo slaapverwekkend uitleggen.
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: Even bitchen over leraren di sep 08, 2009 9:12 pm
Onderwerp: Re: Even bitchen over leraren wo sep 09, 2009 11:41 am
Ja, vandaar de vraag ook
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Onderwerp: Re: Even bitchen over leraren do sep 10, 2009 2:17 pm
ik heb ook een vervelende leraar bij mij op school.. hij is wel goed maar is heel erg nalatig met nakijken en dankzij hem moet iedereen zijn/haar proeve van bekwaamheid nog doen.. (examen) dus zit nu in de tweede van het MBO maar moet de eerste klas eigenlijk nog afronden
Onderwerp: Re: Even bitchen over leraren ma sep 21, 2009 1:56 pm
Hm, de criteria om daar les te geven schijnen niet bepaald hoog te zijn. Maar ik doe even mee, want vanochtend kwam ik om half 7 mijn bed uit, om een uur later op de trein naar school te stappen. Ik betaal 20 pleuro's aan trein kaartjes, voor een afwezige docent! Bitch!