Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bijnamen voor leraren?

Ga naar beneden 
+3
Boing
Claudia
Brabantse
7 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Bijnamen voor leraren? Empty
BerichtOnderwerp: Bijnamen voor leraren?   Bijnamen voor leraren? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 6:51 pm

Hadden jullie bijnamen voor leraren?
Zoja wat dan?

Op de middelbare school hadden we wel wat bijnamen. Zo was er een leraar met maar een paar sprietjes haar, die noemden we Lambik. En dan had je nog een man die een kootje van zijn duim miste en die noemden we Klein Duimpje..... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Bijnamen voor leraren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen voor leraren?   Bijnamen voor leraren? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 7:35 pm

Wij hadden een katachese leraar die noemden wij Pink Panther of Pinkie omdat hij altijd rood roze werd als hij kwaad was.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Bijnamen voor leraren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen voor leraren?   Bijnamen voor leraren? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 11:33 pm

Haha, ja leuk topic Razz

Wij hadden meneer Toekanneus. Dat was onze leraar met een enorme neus.
En meneer Bakma (Bakema was zijn eigen), klonk gewoon leuker. Een leerling van ons heeft zelfs een youtube account in de inspiratie van die naam gemaakt Razz
Oja, en we hadden "Die Neger" Dat klinkt heel racistisch, maar ik kan je verzekeren dat dat absoluut niet met die gedachte zo is vernoemd. Deze leraar was zo'n beetje van onze leeftijd en konden we erg mee lachen. Hij pakte ons wel terug met toepasselijke zelfde namen ("Rooie, beugelbekkie, dikke, enz") Het type leraar waar een wederzijds respectloze omgang mee was op de leuke manier Razz
Oja, en we hadden ook mr Miyagi... Ik zweer je, die man leek er echt precies op! Alleen hij was ook nog puur Nederlands, echt raar want hij had wel die aziatische uitstraling. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Bijnamen voor leraren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen voor leraren?   Bijnamen voor leraren? I_icon_minitimedo jul 30, 2009 10:55 am

ik had een leraar op de middelbare school en die heette koops... als je dat omdraait krijg je dus spook Razz was toen hee leuk Razz
voor de rest kan ik het me eigenlijk niet meer herinneren...
Terug naar boven Ga naar beneden
xKiim
Foetus
xKiim


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Veere

Bijnamen voor leraren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen voor leraren?   Bijnamen voor leraren? I_icon_minitimezo aug 02, 2009 6:38 pm

Bij ons is er 1 leraar die word Schuurbuik genoemd (zijn eigen naam schuurbiers) maar hij had gewoon een enorme buik Razz
En dan hadden we nog de rector die werd Huubje genoemd (zijn eigen naam Huijbrechtse) maar dat was gewoon te lang :p
En dan nog leraar die Wiegie werd genoemd (eigen naam Wiegeraad) maar hij was altijd zo kinderachtig enzoo (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x3-kiim-x3.hyves.nl
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Bijnamen voor leraren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen voor leraren?   Bijnamen voor leraren? I_icon_minitimezo aug 02, 2009 6:46 pm

Afgelopen jaar hadden we satansgebroed en de hamer.

Satansgebroed noemde ik zo omdat ik van haar tijdens het wachten op mijn harde schijf niet bij m'n vriend mocht hangen. De hamer dreigde altijd met een spreekwoordelijke hamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Bijnamen voor leraren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen voor leraren?   Bijnamen voor leraren? I_icon_minitimewo aug 19, 2009 9:40 am

Speekenbrink werd Speekseldrink genoemd, was echt een kutwijf. Takkenberg werd al snel takkenwijf, daar gedroeg ze zich ook naar.
En tja..Commandeur (haar echte naam) deed haar naam eer aan.

Oh ja en Barbara van Hasselt noemden we Babs

Sowieso waren er een aantal leraren die we met voornaam aanspraken of die je niet meneer hoefde te noemen.

Kraaijer was bijvoorbeeld onze mentor in de eerste en de tweede. Die mocht je Kraaijer noemen, meneer mocht, Cees mocht ook, ey gozer mocht ook nog, maar Cornelis Jacob (zijn volledige naam) was uit den boze. Dit waren zijn eigen woorden trouwens in de allereerste les die ik van hem had (ja ja, ik weet het nog..1993) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bijnamen voor leraren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen voor leraren?   Bijnamen voor leraren? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bijnamen voor leraren?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even bitchen over leraren
» Wat voor gsm heb jij?
» Brieven voor oma
» Wat voor werk doe je?
» Wat is muziek voor jou?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Algemeen :: School & Werk-
Ga naar: