Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

mijn naam is dionne..

Ga naar beneden 
+4
Brabantse
Yelena
Boing
Dionne
8 plaatsers
AuteurBericht
Dionne
Volwassen
Dionne

Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 34

mijn naam is dionne.. Empty
BerichtOnderwerp: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 2:44 pm

hallo,

Ik ben dionne en ik ben 19 jaar.. Ik zing, schrijf boeken ( althans ik probeer het ) Ik zit op het HLO (hoger laboratoriumonderwijs) in Amsterdam InHolland. Verder ben ik abonee op de pathe, ben dus gek op films. In mijn vrije tijd lees ik boeken en game ik.. Als je nog iets zou willen weten, vraag maar raak.

Groetjes,

Dionne
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 36

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 3:37 pm

Welkom Dionne.
je houd van films zeg je, welke films houd je van? Smile
Dionne
Volwassen
Dionne

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 3:47 pm

Wat leuk, zo snel al een reactie Smile

Ik hou echt van alle films.. Romantische films, comedy's, acties, thrillers, horrors, fantasys, sciencefictions en animatie films.. Ik heb bijna alle films die uit zijn in de bioscoop gezien, nu even niet omdat ik 3 weken op vakantie ben geweest.. hou jij ook van films?
Yelena
Volwassen
Yelena

Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 6:06 pm

Welkom ^^

In wat voor genre schrijf je het liefst?
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Dionne
Volwassen
Dionne

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 6:53 pm

Roman/thriller.. ben er nog niet zolang mee bezig, meest maak ik het nooit af en begin ik aan iets nieuws.. maar nu ga ik het afmaken, hoop ik.. Ik had begrepen dat jij ook schreef?
Yelena
Volwassen
Yelena

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:03 pm

Ja, eerste boek uit in eigen beheer en werkende aan het volgende. Ondertussen veel oefenend om een hoger niveau te bereiken en naar een normale, deftige uitgeverij over te stappen. Ik heb er al een op het oog, Kramat, en die staan er positief tegenover. Heb het er al over gehad met de uitgevers zelf en enkele van hun schrijvers (ik zie die mensen veel te vaak Razz ).
Niet opgeven, veel lezen en veel schrijven zou ik zo zeggen. Wink Ben wel benieuwd eens wat van je te lezen.
Trouwens, nu ik eraan denk, anders moet je eens beginnen met een kortverhaal? Die kun je vrij snel afschrijven, later uitbreiden e.d. Zo heb ik dingen leren afschrijven.
Dionne
Volwassen
Dionne

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:26 pm

Wouw, dit is zeker wat jij wil later? naja ik weet dat eigenlijk al.. las het bij het onderwerp toekomst.. Maar ik vind het vooral lastig om een onderwerp te verzinnen en de manier van het schrijven.. ik verbeter mijn stukken altijd 100x voordat ik tevreden ben en op den duur ben ik het zat, want wil het toch niet lukken..

Van het uitgeven heb ik nog niet veel verstand, eerste boek uit in eigen beheer? wat bedoel je daar precies mee? Kan ik ergens je verhalen lezen? ik ben ook wel benieuwd.. Als ik een keer ergens echt tevreden over ben, zal ik het je zeker sturen.. jij hebt daar een betere kijk op dan ik.. denk ik zo
Yelena
Volwassen
Yelena

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:30 pm

Als je wilt, wil ik er wel enkele voor je nakijken hoor. Zo leer je het beste. Schrijfster Mel Hartmn (van de fantasiejagers) heeft voor mij zo eens een kortverhaal nagekeken en tips gegeven. Ik had er echt megaveel aan.
Anders moet je je mail of msn ofzo eens geven en dan stuur ik je wat door. Wink

Uitgeven in eigen beheer is dat je alle kosten zelf betaalt. ISBN-nummer, drukker,... Er is een website waar je dat allemaal kunt regelen en dan moet je zelf de eerste 5 exemplaren aanschaffen om zo die kosten tegemoet te komen. Via een actie had ik de kans mijn boek zonder die eerste 5 exemplaren te laten verschijnen. Het is wel enkel verkrijgbaar via die website, maar het staat er wel.
Brabantse
Beheerder
Brabantse

Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 9:42 pm

Hoi Dionne!

Ik wil je heel veel forumplezier wensen! Smile

Liefs van Silvie
https://justtalk.forumactie.com
Kattenhuis
Kind
Kattenhuis

Aantal berichten : 379

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimeza aug 15, 2009 11:10 pm

Welkom Dionne !!
http://www.kattenhuis.web-log.nl
Mellody5
Kind
Mellody5

Aantal berichten : 402
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimezo aug 16, 2009 12:03 pm

Welkom, wil ook wel een stukje van je lezen!
Dionne
Volwassen
Dionne

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:53 pm

Yelena schreef:
Als je wilt, wil ik er wel enkele voor je nakijken hoor. Zo leer je het beste. Schrijfster Mel Hartmn (van de fantasiejagers) heeft voor mij zo eens een kortverhaal nagekeken en tips gegeven. Ik had er echt megaveel aan.
Anders moet je je mail of msn ofzo eens geven en dan stuur ik je wat door. Wink

Uitgeven in eigen beheer is dat je alle kosten zelf betaalt. ISBN-nummer, drukker,... Er is een website waar je dat allemaal kunt regelen en dan moet je zelf de eerste 5 exemplaren aanschaffen om zo die kosten tegemoet te komen. Via een actie had ik de kans mijn boek zonder die eerste 5 exemplaren te laten verschijnen. Het is wel enkel verkrijgbaar via die website, maar het staat er wel.

Dus al zou ik je boek willen lezen, is die verkrijgbaar bij een website? Zou je kunnen zeggen wat voor website het is en wat voor boek je hebt geschreven.. Ik lees heel veel en ben erg nieuwsgierig. Ik probeer er zelf natuurlijk dan ook wat van te leren.

Dankjewel voor jullie welkoms Very Happy
Yelena
Volwassen
Yelena

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:55 pm

Informatie over het boek (en hoe te geraken naar de website), vind je hier *klik*. Zoals er staat, kun je het ook via mij bestellen. Wink
Dionne
Volwassen
Dionne

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimezo aug 16, 2009 4:38 pm

Ik zou je boek wel willen bestellen Very Happy
Claudia
Kind
Claudia

Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimema aug 17, 2009 6:42 pm

Welkom Dionne
http://babyenkind.actieforum.com
Kai Gong
Foetus
Kai Gong

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 61

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimedi aug 18, 2009 7:15 am

Van harte welkom Dionne! Veel plezier op het forum! Liefs, Karin cheers
http://www.falundafa.org/Dutch/
Dionne
Volwassen
Dionne

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitimedi aug 18, 2009 4:54 pm

Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: mijn naam is dionne..   mijn naam is dionne.. I_icon_minitime

mijn naam is dionne..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dionne
» Je MSN-naam
» Betekenis van je naam
» Haar naam was Sarah
» M' n naam is Karin en beoefen Falun Dafa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum