Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Ontdekking van de dag do aug 06, 2009 10:34 pm
Wat heb je vandaag ontdekt?
Ik heb ontdekt dat een acteur uit de geweldige serie Matroesjka's, namelijk Manu Kersting, een Nederlander is en geen Antwerpenaar! Hij is de eerste en enige Nederlander die zo goed antwerps kan praten!
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag do aug 06, 2009 10:36 pm
Welke is dat? Misschien woont ie wel net in Nederland, op de grens ofzo. Die praten bijna Vlaams.. maar.. ik heb die serie ook gekeken en ik wil nog een seizoen
wat ik vandaag heb ontdekt? Dat er een brievenbus zat op een plek die ik nog niet had gezien. Ik altijd maar naar de deur lopen terwijl ze een brievenbus aan het huis hebben vastgeplakt.
Kattenhuis Kind
Aantal berichten : 379 Registratiedatum : 01-08-09 Woonplaats : Stone City
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag do aug 06, 2009 11:11 pm
Dat ik hier een dolle muis had !!
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag vr aug 07, 2009 9:34 am
een dolle muis? Daar zijn zeker je katten achteraan gegaan? of bedoel je de muis van de computer
Kattenhuis Kind
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag vr aug 07, 2009 9:57 am
Mellody5 schreef:
een dolle muis? Daar zijn zeker je katten achteraan gegaan? of bedoel je de muis van de computer
Inderdaad, de muis v.d. computer Muisaanwijzer of hoe noem je dat, ging uit zichzelf alle kanten op over het scherm, er viel niets mee aan te wijzen of te klikken.
Ik heb nu een nieuwe muis gehaald.
Mellody5 Kind
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag vr aug 07, 2009 10:04 am
Dan flipte die inderdaad.. wel raar hoor.. ik denk dat je muis dan aan het einde van zijn latijn was.. Die muis is vast een stuk liever of niet?
Kattenhuis Kind
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag vr aug 07, 2009 10:18 am
Mellody5 schreef:
Dan flipte die inderdaad.. wel raar hoor.. ik denk dat je muis dan aan het einde van zijn latijn was.. Die muis is vast een stuk liever of niet?
Deze luistert goed en is liever en niet zo eigenwijs
Mellody5 Kind
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag vr aug 07, 2009 10:47 am
haha, dan heb je de juiste muis gekozen
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag vr aug 07, 2009 9:18 pm
Heb je een muismat? Daar kan het ook aan liggen. De muis van de pc van mijn ouders vertoont ook kuren als er een muismat onder ligt
Ik ben vergeten wie hij is in de serie. Maar het rare is dat hij opgegroeid is in Antwerpen! Ben er nog niet uit.
Kattenhuis Kind
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag vr aug 07, 2009 9:47 pm
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag wo aug 19, 2009 7:42 am
Mijn ontdekking vandaag is dat ik nog niets heb ontdekt
Kattenhuis Kind
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag wo aug 19, 2009 7:51 am
Dat ik nog steeds veel last van mijn arm en schouder heb. Het leek gisteren tijdens mijn werk wel of er een mes in mijn schouder werd gezet
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag wo aug 19, 2009 3:12 pm
muisarm?
Dat ik nog nooit zo erg last heb gehad van mn zonne allergie als deze vakantie
Kattenhuis Kind
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag wo aug 19, 2009 3:37 pm
bufsel schreef:
muisarm?
Dat ik nog nooit zo erg last heb gehad van mn zonne allergie als deze vakantie
RSI verschijnselen zeg maar. Heb 'n paar jaar terug een jaar bijna niet kunnen werken daardoor. Soms speelt het weer op, vorige week was ook behoorlijk druk op m'n werk. Even een paar dagen wat rustiger aan doen in de hoop daarmee de situatie redelijk in de hand te houden.
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag wo aug 19, 2009 8:52 pm
Ik ben er vandaag achter komen dat de 'pen' die ik had gekregen van het werk helemaal geen pen is het is gewoon een lampje En ik maar niet snappen waarom er batterijen in een pen zitten.
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag wo aug 19, 2009 8:53 pm
Lotje schreef:
Ik ben er vandaag achter komen dat de 'pen' die ik had gekregen van het werk helemaal geen pen is het is gewoon een lampje En ik maar niet snappen waarom er batterijen in een pen zitten.
Dat klinkt als iets wat mij ook kan overkomen.
Yelena Volwassen
Onderwerp: Re: Ontdekking van de dag vr aug 21, 2009 11:42 am
Ik heb net ontdekt dat biker mice from mars een eigen nintendo ds spelletje heeft!