Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Internet dating

Ga naar beneden 
+9
totally_wallarized
Tweety
Mellody5
DjeN
rodafan
Claudia
Brabantse
bufsel
Boing
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimema jul 27, 2009 8:29 pm

Wat vind jij van internetdaten?

Persoonlijk vind ik er wat mis mee... Ik zeg niet dat het niet zou moeten of mogen of zelfs dat het slecht is... Maar er mist wat na mijn mening.
Ik heb ook wel eens iemand leren kennen via het internet waar meer uit groeide. En mijn tante is zelfs getrouwd met een man die ze via internet heeft leren kennen...
Maar ik mis het spannende er aan... Je hebt veel te veel lef op internet... En persoonlijk vind ik het iets misleidend en veeeel minder spannend.
Als je echt iemand leuk vind die je in een kroeg hebt leren kennen ofzo, die gesprekken proberen te starten, elkaar mee uit vragen, eerste blikken van duidelijke verliefdheid... Ik zou het helaas niet willen ruilen voor overmoed die je kan krijgen op internet.
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi jul 28, 2009 7:16 am

Ben het wel met je eens. Er mist lijkt mij gewoon wat als je via internet iemand leert kennen. Idd dat spannende verliefde gevoel "zou hij er weer zijn?" en "zou hij dan kijken???" dat heb je dan gewoon niet... Ik heb nog nooit een internet relatie gehad maar het lijtk mij niets!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi jul 28, 2009 6:07 pm

Ik ben er ook niet zo weg van. Via internet ben je toch weer 'anders' dan in het echt. Ik heb liever dat ik iemand meteen face to face ontmoet. Je kunt elkaar dan wel misschien wat beter leren kennen via internet (als je elkaars MSN vraagt enzo), maar nee... geef mij maar gewoon zo in het echie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi jul 28, 2009 8:20 pm

Nee ik vind dat eng!!!
Je hoort zoveel tegenwoordig!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi jul 28, 2009 11:44 pm

Claudia schreef:
Nee ik vind dat eng!!!
Je hoort zoveel tegenwoordig!!!

Ja dat is ook zoiets inderdaad. Het is zo makkelijk misbruik te maken van mensen die opzoek zijn. Zo makkelijk dat het ook echt wel gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimewo jul 29, 2009 10:56 pm

Dat vind ik ook niks.Je weet ook niet of ze eerlijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimezo aug 02, 2009 2:19 pm

Heb wel eens mensen ontmoet van internet, maar echt internetdaten, nee, daar ben ik niet van..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimezo aug 02, 2009 5:09 pm

Niet geweldig maar mijn ouders zijn zo wel bij elkaar gekomen (vader + stiefmoeder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tweety
Foetus
Tweety


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 60
Woonplaats : Helmond

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 04, 2009 2:26 pm

Internet kan inderdaad gevaarlijk zijn.
Mensen kunnen zich anders voor doen....qua foto, leeftijd, noem maar op.
En om via internet ergens af te spreken zou ik dus noooooooit doen.

Gewoon face to face.....dan zie je meteen wat je voor je hebt.

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 04, 2009 10:53 pm

Afspreken lijkt me sowieso niet verstandig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimewo aug 05, 2009 5:34 pm

nouja het kan wel, maar doe dat dan wel in een ruimte of iets waar veeeel mensen zijn... en niet alleen met die persoon weg gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
totally_wallarized
Moderator
totally_wallarized


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Leuven

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimewo aug 05, 2009 8:47 pm

kheb zo 2 mense lere kennen,
de ene is mijn beste vriendin geworden (al 5 jaar ongeveer)
en met t ander meisje heb ik anderhalf jaar een relatie gehad, en samen gewoond..
valt op zich toch mee? je moet enkel een beetje aanvoelen met wie je het te maken hebt..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://netlog.be/makeyourownkindofmusic_
Jimmy
Foetus



Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-08-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Helmond

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 11, 2009 6:38 pm

Ik heb verschillende dates gehad met dames die ik via een datingsite had leren kennen. Waren allemaal eigenlijk wel leuke dates ondanks dat er verder geen klik was, enkele keren niet zo leuk maar niet vervelend. Een van mijn exen heb ik ook online leren kennen maar we waren spontaan met elkaar in contact gekomen, niet via een datingsite ofzo. Is overigens al weer even geleden allemaal, heb er niet zo veel zin in op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 11, 2009 11:15 pm

Het kan zeker zijn dat er een relatie van kan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 11, 2009 11:17 pm

Ik heb me zo'n drie keer eraan gewaagd, maar niet via een datingsie. Iedere keer waren het mensen die ik via een forum ofzo ontmoet had. De eerste heeft me kapotgemaakt, de tweede was een nerd en zat de tweede keer ik hem zag onder mijn truitje (echt serieus de tweede keer ik hem ooit zag en vond dat wat té) en de derde heeft me zo'n beetje te vaak belogen. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Jimmy
Foetus



Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-08-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Helmond

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 11, 2009 11:34 pm

Maar dat kan ook gebeuren als je met iemand date die je in de kroeg ofzo ontmoet hebt toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimewo aug 12, 2009 9:08 am

Ja, maar toeval wil nu dat het bij mij iedere keer slecht gegaan is. Mijn nicht daarentege is dolgelukkig met haar vriend die ze via internet heeft ontmoet. Ik ga me er gewoon niet meer aan wagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimewo aug 12, 2009 12:33 pm

Jimmy schreef:
Maar dat kan ook gebeuren als je met iemand date die je in de kroeg ofzo ontmoet hebt toch?

Maarja, dan zie je het vaak al aankomen aan lichaamstaal of houding Razz
Op internet kan je genadeloos liegen, of alles net even wat mooier laten lijken dan de werkelijkheid zonder dat iemand ook maar wat van je lichaamstaal af leest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimeza aug 15, 2009 3:54 pm

Iemand had me uitgenodigd voor zo'n site genaamd badoo.. Ik had verder niks te doen dus ben gaan chatten met vreemde mensen, de meeste vond ik zo raar dat ik er niet tegen terugpraatte.. maar nu heb ik een jongen op msn ( heb 'm uiteindelijk na een aantal maanden mijn email adres gegeven ) en ik denk dat hij zo'n jongen is waar je toch voor moet uitkijken, alles is perfect aan mij en hij zou graag met me op vakantie willen naar disney land parijs.. hij heeft het over meisjes waarmee hij date maar niks mee wil want ik ben leuker.. Hij wilt foto's en alles van me.. Ik moet er niet veel van hebben eigenlijk en reageer vaak nogal kortaf en ga er ook niet op in op dat soort dingen.. maar moet ik zo iemand eigenlijk gewoon uit mijn lijst doen, zo het een gevaar kunnen zijn? Soms als ik me verveel is het toch fijn om met iemand te praten die ook serieus luisterd, want dat doet hij wel.. Maar ik weet het niet zo goed.. Ben er ook verder niet bekend mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimema aug 17, 2009 8:34 am

Tja..das een lastige Dion. Als ik je zo hoor wil hij echt wel een stuk meer van je dan dat jij van hem zou willen. Dus je zou je kunnen afvragen dat hij daarom zo'n luisterend oor heeft.
Aan de andere kant, heb je heel veel last van hem als jullie beiden online zijn? Als ik je zo hoor, ben je een beetje in tweestrijd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:24 pm

Ik zelf zou degene dan uit de lijst doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimema aug 17, 2009 11:05 pm

sja.. hij woont aan de andere kant van nederland.. en aangezien ik soms best snel in een dip kan zitten is het fijn om met iemand te praten die er zo ver vanaf staat.. Maarja, uit de lijst doen heb ik ook aan gedacht, hij is toch wel vreemd. Beetje tweestrijd inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 18, 2009 9:07 am

Ik snap wel je probleem, maar ik denk dat er veel meer mensen zijn waar mee te praten valt. Hij is niet de enige natuurlijk. Maar goed, jij hebt zoiets: ondanks dat ie soms vreemd kan reageren, weet hij ook goed te luisteren, dus waarom zou ik hem van mijn lijst gooien?
Valt wat voor te zeggen, maar dan zul je gewoon door moeten gaan met kortaf en negeerstand op het moment dat ie weer zo vaag doet.
Is mijn mening dan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 18, 2009 11:19 am

of 'oke' of 'k' of een andere variant ervan in je ctrl-c zetten Wink Lekker weinig moeite en je moet het niet lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitimedi aug 18, 2009 11:21 am

hmm..dat is misschien nog wel een betere yelena Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Internet dating Empty
BerichtOnderwerp: Re: Internet dating   Internet dating I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Internet dating
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Reisbureau of via Internet?
» Verliefd via internet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: