Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Speelt het geloof mee?

Ga naar beneden 
+2
bufsel
Boing
6 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimema jul 27, 2009 8:20 pm

Vind jij het geloof van jouw partner of toekomst belangrijk?
Moet het gelijk zijn aan je eigen overtuigingen of vind je alles prima?
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 7:13 am

Ik denk dat het best iets mag verschillen maar die moeten niet te groot zijn want dan gaan je normen en waarden enorm botsen volgens mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:44 am

Geef ik je wat gelijk in.

Ik heb zelf het geluk dat mijn vriend en ik allebei ongelovig zijn. Ik heb wel mijn eigen beeld over hoe dingen werken die ook zeker wel verschillen met die van hem. Maar ik zou er denk ik wel moeite mee hebben als ik met iemand zou zijn die zijn geloof op mij of mijn omgeving zou willen afdwingen. Daar kan ik niet zo goed mee om gaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 8:21 pm

Wij geloven niet.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimedo jul 30, 2009 10:41 am

Boing schreef:
Maar ik zou er denk ik wel moeite mee hebben als ik met iemand zou zijn die zijn geloof op mij of mijn omgeving zou willen afdwingen. Daar kan ik niet zo goed mee om gaan Razz

Ohja vreselijk nee dat zou ik ook niet trekken hoor!
Mijn reactie hiervoor is een algemeen standpunt over wat ik vind maar gevoelsmatig zou ik niet iets kunnen hebben met iemand die elke zondag in de kerk zit! Zou me echt mega irriteren! Mijn vriend en ik zitten redelijk op 1 lijn als het om geloof gaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 12:19 am

Moeilijk.. maar zou er niet op afknappen.. tenzij hij ernstig gelovig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 10:52 am

Ik bots van nature al met extremistisch gelovige mensen. Ik zou zijn mening wel accepteren, maar ik ga gewoon veel te graag met erg gelovigen in discussie. Dus zouden we om de haverklap slaande ruzie krijgen. Zou niet werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 5:15 pm

Yelena schreef:
I, maar ik ga gewoon veel te graag met erg gelovigen in discussie.

Oh ik ook al Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 5:19 pm

Leuk toch, ze zijn altijd zo snel op hun paard te krijgen. Neem nu katholieken of jehova's getuigen (met die laatste ga ik het liefst in hevige discussie). Ze halen enkel aan wat er in de bijbel staat. Zeg iets logisch en ze zijn meteen van de wijs. Gebruik voorbeelden uit de bijbel zelf en ze staan er ook met hun mond vol tanden. Geweldig gewoon!
Dat is dus echt de reden waarom ik van nature niet pas bij een extreem gelovig vriendje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 5:22 pm

Ja zo doe ik dat ook altijd XD en weg zijn ze! nooit meer last van :

Dat zelfde vind ik ook zo leuk met mensen die beweren geen seks te hebben/mogen voor het huwelijk! kan ik ook eeuwig mee in discussie gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 5:26 pm

Het mogen hebben vind ik ook onzin. Maar als ze zich eraan houden van zichzelf en hun belofte aan zichzelf ook kunnen waarmaken, vind ik het knap gedaan van hen. Ik zou het niet kunnen. Dus beloof ik mezelf ook niet zoiets. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 5:28 pm

Ik geloof niet en zoek ook geen vriendje in die categorie.. Discussies zijn heel leuk met ze.. Als ik weer eens via msn op ^^ zet ik het hier. haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotje
Foetus



Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Randwijk

Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 8:37 pm

Ik denk dat ik het met een gelovig iemand nog geen 5 minuten uithoud Twisted Evil
Ik ben gewoon zo niet gelovig. Ik woon in een heel Christelijk dorp, een soort Staphorst maar dan iets kleiner. Ik heb ruzie met het hele dorp! Nee, een gelovig persoon past niet bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Speelt het geloof mee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speelt het geloof mee?   Speelt het geloof mee? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speelt het geloof mee?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: