Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Misschien een klein probleem maar...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Misschien een klein probleem maar... Empty
BerichtOnderwerp: Misschien een klein probleem maar...   Misschien een klein probleem maar... I_icon_minitimema okt 19, 2009 11:10 pm

Sinds dat niks meer met Timo heb, begint het wel weer iets op gang te komen met een andere jongen.. en hiervoor ook eentje.
Nu is het Danny maar daarvoor was het Jos, even voor de duidelijkheid..
Timo en Jos raakten aan de praat in de klok, dat is een café waar veel jongeren komen. Timo had op 1 of andere manier verteld tegen Jos dat ik wel eens jaloers ben en dat vond Jos dus verschrikkelijk en dat was ook 1 van de redenen waardoor het niets werd met Jos..
maar net kreeg ik een smsje dat Danny aanstaande vrijdag met Timo gaat vissen en ik vind het een beetje vreemd want Timo praat met iedereen met wie ik nu ga.
Ik ga toch ook niet met Femke praten over Timo wat voor slechts er wel niet aan hem is?
Ik vind dat een beetje vreemd.
Misschien moet ik er wel niets achter zien maar ik vind het best wel apart dat hij dat ineens doet enzo.
Moet ik het nog even aankijken of moet ik met timo gaan praten? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Misschien een klein probleem maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien een klein probleem maar...   Misschien een klein probleem maar... I_icon_minitimevr okt 30, 2009 1:18 pm

Hey,

dat ligt eraan.. als timo bevriend is met die jongens, dan is er eigenlijk niks raars aan.. Als hij uit het niks iets met ze gaat doen, ja.. dan vind ik het wel heel apart. Maar sowieso zou ik er iets van zeggen dat hij dingen uit jullie relatie voor zich moet houden.. Dat is niet helemaal eerlijk tegenover jou en bovendien doe jij dat ook niet! Daar zou ik wel met hem over praten..

en, die Jos is wel een beetje dom hoor.. dat hij jou voor zo'n praatje van timo laat vallen.. Dat is toch bij elke jongen anders dat jaloers zijn.. De één geeft je reden om jaloers te zijn en de ander juist helemaal niet..

Succes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Misschien een klein probleem maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien een klein probleem maar...   Misschien een klein probleem maar... I_icon_minitimezo nov 01, 2009 8:23 pm

Ach, als hij lekker wil vissen met die jongen zal ik niet te bang zijn. Laat Danny van te voren even weten dat Timo ondanks dat hij bij een ander is duidelijk nog niet over je heen is want hij mag het nog te graag over je hebben met andere jongens Smile
En als Timo echt uit de hand loopt moet je maar eens aan hem vragen waarom hij jouw je geluk niet gunt, schrikt hem wel af denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Misschien een klein probleem maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien een klein probleem maar...   Misschien een klein probleem maar... I_icon_minitimema nov 02, 2009 11:54 pm

Ik weet niet wat je moet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Misschien een klein probleem maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien een klein probleem maar...   Misschien een klein probleem maar... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Misschien een klein probleem maar...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Misschien ook een idee ?
» Laat ik me maar even voorstellen
» (Nog) geen foto, maar...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: