Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat doe je er aan?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Wat doe je er aan? Empty
BerichtOnderwerp: Wat doe je er aan?   Wat doe je er aan? I_icon_minitimewo sep 30, 2009 1:06 pm

Sinds kort loop ik stage in een dierenwinken. Een enorm gezellige plek met nog een aantal andere stageres.
1 van de meiden kan ik het goed mee vinden en hebben we laatst eens uitgenodigd bij mij thuis.

Ik wist al wel dat zij niet echt veel voelde voor gekleurde mensen. Ik zelfs heb daar absoluut geen problemen mee maar ik ga er ook geen discussie mee aan omdat dat 1 vermoeiend is en 2 iedereen toch zijn mening heeft en bevooroordeling zijn nou eenmaal niet uit te slaan. Bovendien had ik haar nooit op een hele vervelende manier er over mee gemaakt... Tenminste tot ze bij ons binnen kwam!

Grotendeel van mijn huisgenoten zijn niet Nederlands. We hebben 3 duitsers, 1 Indieer, 1 halve Amerikaan, en nog 2 mengelmoesjes. Dus de Indische meisje uit de groep deed open... Ze was samen met haar vader binnen gekomen en het moment dat ze de hoek om was was het ineens "DIE BUITENLANDERS en DIE VIEZE NEGER"
En ohwee toen 1 van de meisjes een muziekje op deed (gewoon R&B muziek, de muren zijn dun dus het hoeft niet eens luid te zijn of wij horen het) En dat was ook maar stomme turken muziek.

Het vervelende is dat mijn huisgenoten dit soort dingen best hebben kunnen gehoord en dit vind ik echt heel erg vervelend. Ik heb net een beetje leuk contact met iedereen ontwikkeld en dat komt zo'n figuur het huis op zijn kop zetten omdat ze niet allemaal blank zijn!
Ik was echt boos, en heb haar ook verteld dat ik dat liever niet had. Maar ze leek niet eens door te hebben dat ik boos was! Ze was zo opgefokt over onze "negers" aan het praten!
Ik had mezelf voor genomen dat kind nooit meer in ons huis te laten. Maar mijn vriend nodigt haar vader dus nu wel eens uit (collega's) en nu is ze dan ook wat vaker mee. Ik moet dus echt even met haar praten over dat gedrag van haar. Want ik kan dat echt niet in huis hebben.

HELP!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Wat doe je er aan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je er aan?   Wat doe je er aan? I_icon_minitimewo sep 30, 2009 6:48 pm

Damn, wat vervelend zeg.. Je zit in een echte klote situatie.. Ik heb ook totaal geen problemen met gekleurde of buitenlandse mensen, ze zijn vaak zelfs heel aardig.. Vind het eigenlijk een beetje dommigheid als je echt ''tegen'' dat soort mensen bent, dan denk je toch niet goed na? Maarre,, ja, wat moet je ermee.. Gewoon zeggen dat je dat niet tolereert als ze bij jou is.. en dat moet ze maar accepteren, anders is het ook niet zo'n leuk contact denk ik zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Wat doe je er aan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je er aan?   Wat doe je er aan? I_icon_minitimedo okt 01, 2009 9:39 am

Ze komt bij jou over de vloer, dus heeft ze zich ook te houden aan jouw regels; lijkt mij. Ik vind niet dat ze zomaar bij iemand anders thuis kan gaan zitten verkondigen wat zij wel niet van 'die negers' vindt. Ik zou gewoon zeggen dat ik er niet van gediend ben, en als zij haar gedrag niet verandert bij mij thuis dat ze dan maar gewoon niet meer hoeft te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Wat doe je er aan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je er aan?   Wat doe je er aan? I_icon_minitimevr okt 02, 2009 8:51 am

Jah, das misschien het beste, nu nog het moment vinden.

Bedankt jullie beiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat doe je er aan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je er aan?   Wat doe je er aan? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat doe je er aan?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Fun & Ontspanning :: De Stamkroeg-
Ga naar: