Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Avatar aanvraag!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Avatar aanvraag!! Empty
BerichtOnderwerp: Avatar aanvraag!!   Avatar aanvraag!! I_icon_minitimewo sep 16, 2009 12:31 pm

He mensen! Ik ga nu niet weer vertellen hoe ik een heel forum aan het opzetten ben en gebla want dat hebben jullie nu al 3x van me gehoord.
Het forum is bijna klaar!!!

Ik wil alvast iedereen even bedanken voor hun steun, bijdrage en hulp!

En hier nog een allerlaatste vraag...

Ik wil graag avatars die origineel zijn. Dus niet gestolen van het een of ander maar echt eigen fotowerk.

Zijn er mensen hier die misschien mooie foto's hebben van dieren of natuur en deze wel zouden willen delen met mijn forum. Ik zal er dan de foto uitsnijden en bewerken naar een mooie avatar.
Natuurlijk zal ik ze hier ook even plaatsen zodat je ze eventueel zelf kan gebruiken.

Puur voor wie hun foto's wil delen!!
(Het is misschien verstandig geen foto's te nemen waar jij zelf op staat. Het is een openbaar forum en ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat mensen jouw hoofd als avatar gebruiken Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Avatar aanvraag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar aanvraag!!   Avatar aanvraag!! I_icon_minitimewo sep 16, 2009 1:25 pm

Misschien zitten mensen er wel niet op te wachten om mijn hoofd te gebruiken. Dat lijkt me logischer Razz

Maar ik heb nog wel wat mooie dierenfoto's thuis Wink Zal wel wat naar je toesturen of hier neerzetten. Wat jij het makkelijkst vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Avatar aanvraag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar aanvraag!!   Avatar aanvraag!! I_icon_minitimewo sep 16, 2009 2:48 pm

Privebericht, of gewoon hier posten vind ik prima.
Maar Email mag ook als je dat makkelijker lijkt Smile
(myworld_whoehaa@hotmail.com)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Avatar aanvraag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar aanvraag!!   Avatar aanvraag!! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avatar aanvraag!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: En Nog Meer :: Fotohoekje-
Ga naar: