Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 9/11

Ga naar beneden 
+4
Boing
Mellody5
DjeN
Brabantse
8 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: 9/11   9/11 I_icon_minitimedo sep 10, 2009 11:28 am

Morgen inmiddels 8 jaar geleden dat de Twin Towers aangevallen werden... Denken jullie hier nog regelmatig aan?

Ik weet nog precies wat ik op dat moment aan het doen was. Vergeet de beelden ook nooit meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimedo sep 10, 2009 12:03 pm

Ik denk er nooit meer aan tot ik er weer aan herinnerd wordt rond 9/11. Het wordt een beetje te erg uitgemolken. Elk jaar weer opnieuw.
Laat ik voorop stellen dat het erg is wat er is gebeurd, maar om nou al een week van tevoren films en docu's over 9/11 te draaien en dan erbij zeggen 'nog nooit vertoonde beelden' (terwijl dit volgens mij elk jaar wordt uitgezonden).
Het is nu vooral de media die ermee bezig is, om zoveel mogelijk kijkcijfers binnen te halen. En natuurlijk over de rug van anderen.
Ik vind er niets mis mee dat ze zoiets herdenken, maar op deze manier gaat het te ver.

Oh ja, ik weet nog precies wat ik deed.
Ik was aan het werk in een grote ruimte van KPMG. We waren bezig met laptops configureren en zaten in de enige zaal van het gebouw waar een tv stond. Weet ook nog dat toen ik de radio aanzette terug naar huis, in de auto, dat 538 helemaal in het teken stond van 9/11.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimedo sep 10, 2009 2:22 pm

ik weet echt niet meer wat ik toen deed, ik was 9.. maar ik weet wel dat ik in de huiskamer op tv zag dat het gebeurde, of dat het 10933904x herhaald werd..
maar inderdaad, ieder jaar komt er weer hetzelfde op televisie.
Ik vind wel dat er een aantal mooie films te zien zijn en ook wel eens een verhaal over een vrouw waarvan de man in het gebouw aan het werk was.
Die vrouw smste en belde naar haar man of hij nog leefde, maar ze kreeg niets terug dus was ze ervan overtuigd dat hij omgekomen was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimedo sep 10, 2009 2:52 pm

Ik denk er niet veel aan terug, maar ik weet nog wel wat ik toen deed. toen ik het te horen kreeg

Ik zat op school en de directeur had iedereen bij elkaar geroepen omdat hij dus al wat had gehoord. Dus met alle leerlingen zaten we in de kantine waar we de beelden kregen te zien van het journaal. Best wel heftig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimedo sep 10, 2009 2:54 pm

Echt waar? Dan krijg je gelijk dat iedereen in de kantine het erover heeft en dan is iedereen heel druk enzo :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimedo sep 10, 2009 3:09 pm

viel mee, volgensmij vatte niet iedereen waar het over ging... Tenminste niet direct. Die week daarop was het veel remoeriger
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimedo sep 10, 2009 6:59 pm

Ik denk er ieder jaar aan terug en ben een keer van plan naar New York te gaan op 9/11. Maar ik ben dan ook een van die gekken die er eens epr jaar altijd aan moet denken. Ik blijf het de stoerste verjaardag ooit vinden nog steeds. Razz

Ik zat op school, ze hadden ons niets verteld. Toen ik thuis kwam, had ik een muziekzender opgezet en daar bleef de host constant vragen aan bellers of de derde wereldoorlog uitgebroken was. Toen kwam m'n opa binnenstormen met de eis dat een andere zender op moest. Dus ik met erge tegenzin het kanaal veranderen en toen zag ik direct het knallen in de torens.

Vooral Bush z'n reactie vind ik geweldig! Hij bleef gewoon verder lezen in een kinderboekje dat hij ondersteboven hield om maar toch niet met de gruwel geconfronteerd te moeten worden (zo volgens fahrenheit 911).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimedo sep 10, 2009 7:55 pm

DjeN schreef:
Ik denk er nooit meer aan tot ik er weer aan herinnerd wordt rond 9/11. Het wordt een beetje te erg uitgemolken. Elk jaar weer opnieuw.
Laat ik voorop stellen dat het erg is wat er is gebeurd, maar om nou al een week van tevoren films en docu's over 9/11 te draaien en dan erbij zeggen 'nog nooit vertoonde beelden' (terwijl dit volgens mij elk jaar wordt uitgezonden).
Het is nu vooral de media die ermee bezig is, om zoveel mogelijk kijkcijfers binnen te halen. En natuurlijk over de rug van anderen.
Ik vind er niets mis mee dat ze zoiets herdenken, maar op deze manier gaat het te ver.

Oh ja, ik weet nog precies wat ik deed.
Ik was aan het werk in een grote ruimte van KPMG. We waren bezig met laptops configureren en zaten in de enige zaal van het gebouw waar een tv stond. Weet ook nog dat toen ik de radio aanzette terug naar huis, in de auto, dat 538 helemaal in het teken stond van 9/11.

Ik vind dat juist wel goed.. heb die documentaire van gisteren ook gezien.. en dat waren ook echt nooit vertoonde beelden.. Het is goed dat ze het elk jaar herdenken, het was de afschuwelijkste aanslag ooit.. en daar mag tot 100 jaar hierna nog aangedacht worden.

Ik weet trouwens niet meer wat ik aan het doen was.. volgens mij was ik gewoon thuis en zag ik het op tv.. ik was 11 of 12.. Geen idee meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Moderator
Tim


Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Enschede

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimevr sep 11, 2009 11:27 am

Ik was huiswerk Duits aan het maken. En dat tweede vliegtuig heb ik er live in zien vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://timmyeatworld.tk
Asra
Baby
Asra


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oskerd

9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitimema sep 21, 2009 2:09 pm

Ik was bij een toen-vriendinnetje thuis.
Maar laatst droomde ik dat ik Curacao was, en dat ik op een berg was geklommen. Daar ging ik zitten en vanaf dat punt kon ik precies de TwinTowers zien instorten, en meer gebouwen. Dat was extreem realistisch, zo'n ex-stonerdroom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





9/11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9/11   9/11 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
9/11
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Fun & Ontspanning :: Media & Entertainment-
Ga naar: