Onderwerp: Mijn lieve Daan wo sep 02, 2009 5:55 pm
Ik ga zo mijn lieve hond Daantje ophalen bij de dierenarts. MIjn ouders zijn vanmiddag met hem naar de dierenarts geweest omdat hij al een weekje mank liep. En nu blijkt dat hij een abces in zijn voetje heeft, dus vanmiddag is mijn hondje onder het mes gemoeten...
Echt zielig Ik hoop dat hij niet al te veel pijn gaat hebben...
Ja de operatie is klaar. Hij is nu thuis met een verbandje om zijn poot. Nog helemaal versuft enzo en hij is een beetje ziekjes. Maar hij ligt nu uit te rusten.... dus hoop dat hij zich morgen wat beter voelt...
Gelukkig laat je morgen eventjes weten hoe het met hem gaat? Is de operatie helemaal geslaagd? Hoop dat hij snel weer de oude is, een ziek hondje is niet leuk..
Het gaat een heel stuk beter met hem! Hij is weer bijna de oude. Hij eet/drinkt/snoept goed Over 4 dagen mag zijn verband eraf. Ben benieuwd hoe het dan gaat
Mja maar nu is er weer een ander probleem... Hij heeft een bult bij zijn achterste en nu is dat misschien een gezwel of ontsteking. Hij heeft een kuur gehad van 10 dagen maar de bult zit er nog steeds Dus waarschijnlijk binnenkort weer terug naar de dierenarts...beestje is pas 7 jaar!
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Ja we zijn weer geweest en het was uiteindelijk niets om ons druk over te maken. Het kan wildgroei zijn of iets, maar in ieder geval niks ernstigs. we moeten wel zijn ontlasting in de gaten houden maar die is tot nu toe nog gewoon goed!