Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vooroordelen in uiterlijk

Ga naar beneden 
+3
Brabantse
Dionne
Tweety
7 plaatsers
AuteurBericht
Tweety
Foetus
Tweety


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 59
Woonplaats : Helmond

Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 1:18 pm

Maakt het jullie wat uit of een jongen/meisje, man/vrouw wat stevig/dikker is ?
Is uiterlijk voor jou belangrijk ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:18 pm

Ik vind het zelfs leuk als een jongen wat vet heeft.. ben niet zo van de sixpacken. Alhoewel als ik verliefd ben maakt het me ook niet uit of hij dun of wat dikkig is.. maar ook ik heb wel een grens. Het moet niet 'te' zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:19 pm

Ik val juist eerder op stevige jongens dan op echt hele magere jongens. Ik vind dat een jongen wel wat 'vet' moet hebben Wink Moet natuurlijk niet te extreem gaan worden. En ja, ik ben zelf ook mollig/stevig, maar ook al was ik slank dan nog hield ik van wat stevigere jongens.. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:43 pm

ja, precies Smile Ik heb wat bredere heupen.. dat maakt mij ook niet slank. Ik wil wat houvast hebben.. Maar als een jongen dat niet heeft is t ook niet erg hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
wolftattoo
Eicel
wolftattoo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Dokkum

Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:15 pm

ik ben ook niet echt veeleisend beetje vet is niet erg en ze hoefd ook geen strak buikje te hebben dat heb ik ook niet:) maar idd wel grenzen moet niet te worden:)
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:17 pm

Zou mij helemaal niet uitmakken als hij een beetje stevig is,maar het moet niet te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitimewo sep 02, 2009 8:46 pm

Nee, uiterlijk is absoluut niet belangrijk. Zolang het innerlijk maar klopt.

Zo ben ik best lang bij een jongen geweest die mij kwa uiterlijk echt niet heeft getrokken. Niet dat hij er slecht uit zag hoor, maar het was niet mijn standaard "daar val ik nou op" jongen.

Ik kan wel afknappen op een extreme kledingstijlen (nadere uitleg in het op en afknap topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitimedo sep 03, 2009 11:17 am

Boing schreef:
Nee, uiterlijk is absoluut niet belangrijk. Zolang het innerlijk maar klopt.

Idem...
Ik heb 2x een andere relatie gehad en 2x paste hij qua uiterlijk totaal niet bij mij en ik voelde me qua uiterlijk ook helemaal niet tot ze aangetrokken... dan vraag je je af wat je dan doet bij zo iemand (dat vroeg ik me in de relatie zelf ook regelmatig af!)... maar het innerlijk klopte.. op dat moment dan.. hun innerlijk paste bij mijn innerlijk op dat moment (denk soort van fase waar je in je leven in komt ofzo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vooroordelen in uiterlijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooroordelen in uiterlijk   Vooroordelen in uiterlijk I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vooroordelen in uiterlijk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: