Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Inglourious Basterds

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Inglourious Basterds Empty
BerichtOnderwerp: Inglourious Basterds   Inglourious Basterds I_icon_minitimeza aug 29, 2009 4:21 pm

Verenigde Staten / Duitsland / Frankrijk
Oorlog / Komedie
153 minuten

geregisseerd door Quentin Tarantino
met Brad Pitt, Mélanie Laurent en Christoph Waltz


In het door Duitsers bezette Frankrijk is Shosanna Dreyfus getuige van de brute moord op haar familie, onder leiding van nazi-kolonel Hans Landa. Ze weet maar net te ontsnappen en vlucht naar Parijs, waar ze een nieuwe identiteit aanneemt en een filmtheater gaat runnen. Ondertussen, ergens anders in Frankrijk, is een joodse groep soldaten, onder leiding van Lt. Aldo Raine (Brad Pitt) bezig met het nemen van wraak op de nazi's. De groep die bij de vijand bekend staat als 'The Basterds', zaait angst door de nazi's op brute wijze te vermoorden. Met de hulp van de Duitse actrice Bridget von Hammersmark ondernemen ze een missie om de leiders van het Derde Rijk uit te schakelen bij een Duitse filmpremière in het filmtheater van Shosanna Dreyfus, waar ook Shosanna zelf haar kans schoon ziet om wraak te nemen...

Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Inglourious Basterds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inglourious Basterds   Inglourious Basterds I_icon_minitimeza aug 29, 2009 5:25 pm

Deze schijnt supergrappig te zijn ook. Ik ga hier volgende week heen!
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Inglourious Basterds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inglourious Basterds   Inglourious Basterds I_icon_minitimeza aug 29, 2009 5:42 pm

Ik wil hem zien..just gotta love Tarantino

Op Kill Bill na..
Terug naar boven Ga naar beneden
Asra
Baby
Asra


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oskerd

Inglourious Basterds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inglourious Basterds   Inglourious Basterds I_icon_minitimeza aug 29, 2009 5:44 pm

Wat is er mis met Kill Bill?
Weet niet, ben wel soort van Tarantino-fan. Vooral door Pulp Fiction en Kill Bill.
Maar ik zag gisteren reclame van deze film en het sprak me niet echt aan ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Inglourious Basterds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inglourious Basterds   Inglourious Basterds I_icon_minitimeza aug 29, 2009 5:46 pm

Pulp Fiction is zijn beste..
From Dusk Till Dawn was ook erg goed
Verder nog ewl aantal films gezien die op zich wel goed waren..maar Kill Bill vond ik echt niets aan. Ben in de pauze de bioscoop uitgelopen, had daar zoveel meer van verwacht.

Inglourious basterds erg nieuwsgierig naar. Schijnen weer de ouderwets goede dialogen in te zitten, a la Pulp Fiction..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Inglourious Basterds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inglourious Basterds   Inglourious Basterds I_icon_minitimeza aug 29, 2009 6:38 pm

Ik hou meest niet zo van oorlog films.. daar lijkt deze wel op, maar toch wel ik deze dan wel weer graag zien! En kill bill vond ik wel leuk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Moderator
Tim


Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Enschede

Inglourious Basterds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inglourious Basterds   Inglourious Basterds I_icon_minitimeza aug 29, 2009 6:43 pm

Dit is ook niet echt een oorlogsfilm, het speelt zich alleen toevallig af tijdens een oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://timmyeatworld.tk
Gesponsorde inhoud





Inglourious Basterds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inglourious Basterds   Inglourious Basterds I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inglourious Basterds
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Fun & Ontspanning :: Film & TV-
Ga naar: