Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Geen seks voor het huwelijk

Ga naar beneden 
+3
Dionne
Yelena
Brabantse
7 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:33 pm

Er zijn mensen die niet aan seks doen voor het huwelijk.
Wat vind je hiervan? Vind je dit ouderwets of respecteer je ieder zijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:35 pm

Ikzelf zou het niet kunnen. Kan het ook niet.
maar ik heb wel een groot respect voor diegenen die dat wel kunnen en het ook doen. Je hebt zo van die meisjes die een belofte afleggen en dan met zo'n ring rondlopen en weet ik veel wat nog. Ze hebben er bewust voor gekozen en als ze hun belofte waarmaken, dan vind ik dat heel knap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:56 pm

Waarom zou je het doen? Ik snap meisjes niet die dat doen ( ja, heeft met geloof te maken meest, weet ik ook wel) Maar ik vind het zonde.. het is toch zonde dat je zolang ermee wacht, seks is echt heel fijn.. Je mist gewoon wat als je pas doet als je trouwt.. Tenzij je op vroege leeftijd trouwt ofzo, maar er zijn er ook bij die dat pas op hun 30e doen.. Nou als je dan nog geen seks gehad hebt.. ZONDE!

maar al met al.. heb ik respect voor ze.. ze moeten het zelf weten.. ze missen alleen wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimevr aug 28, 2009 7:38 pm

Iedereen zijn eigen ding. Als je er voor kiest, ga ervoor! Ik stoor me er niet aan.
Ga er alleen niet van uit dat de gene waar je jezelf voor spaart, dat hij het zelfde heeft gedaan voor jouw Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimeza aug 29, 2009 10:45 pm

Ze moeten het zelf weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimeza aug 29, 2009 10:56 pm

eigen keuze vind ik
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 1:22 pm

Het is hun eigen keus en ze moeten het zelf weten, stoor me er idd ook niet aan. Het moet alleen niet zo wezen dat ze jou keus om wel seks voor het huwelijk te hebben niet respecteren want dan ben ik er al snel klaar mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:08 pm

bufsel schreef:
Het is hun eigen keus en ze moeten het zelf weten, stoor me er idd ook niet aan. Het moet alleen niet zo wezen dat ze jou keus om wel seks voor het huwelijk te hebben niet respecteren want dan ben ik er al snel klaar mee!
Dat is idd ook wel weer zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:11 pm

rodafan schreef:
bufsel schreef:
Het is hun eigen keus en ze moeten het zelf weten, stoor me er idd ook niet aan. Het moet alleen niet zo wezen dat ze jou keus om wel seks voor het huwelijk te hebben niet respecteren want dan ben ik er al snel klaar mee!
Dat is idd ook wel weer zo.

Ik stoor me er verder ook niet aan hoor.. maar het is voor mij weer net hetgeen wat je dus eigenlijk niet zou moeten uitstellen. Ik respecteer ieders geloof en vind goed dat er mensen zijn die doen waar ze in geloven. En als dat is dat ze geen seks voor het huwelijk mogen hebben. Petje af, ik zou het niet kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:15 pm

Dat is ieder voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Geen seks voor het huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen seks voor het huwelijk   Geen seks voor het huwelijk I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geen seks voor het huwelijk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slechte seks, einde relatie?
» Liefde en seks zijn 2 verschillende dingen
» Nog geen titel..
» (Nog) geen foto, maar...
» Slechte genen, dus geen kinderen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: