Onderwerp: Re: Welk lichaamsdeel van je partner vr aug 28, 2009 5:31 pm
oooh,, die heb ik niet..
Maar kan wel zeggen dat ik vaak op de handen let.. ik vind handen mooi
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Welk lichaamsdeel van je partner vr aug 28, 2009 5:33 pm
Zijn ogen en zijn kont! Ik zit er zo graag aan (aan die laatste). En zijn oogjes zijn gewoon zo lief! Zijn borst vind ik ook geweldig! Mijn favorite kopkussen. Net genoeg behaard, stevig genoeg, gewoon perfect! En dan zijn er ook de delen waar ik nu niet over begin. Maar als ik echt 1 favoriet moet kiezen, kan ik dat dus echt neit. Ben gek op hem in zijn geheel, niet op een deeltje.
Onderwerp: Re: Welk lichaamsdeel van je partner wo sep 02, 2009 8:50 pm
Dionne schreef:
oooh,, die heb ik niet..
Maar kan wel zeggen dat ik vaak op de handen let.. ik vind handen mooi
Ik dacht dat ik gek was Let ik ook enorm op
Maar mijn huidige vriend heeft niet zulke mooie handen... Zijn net te klein, verbeten nagels, vol met littekens (oke, 1 hele grote ben ik zelf schuldig aan... Lang verhaal )
Maar mijn vriend heeft een mooie bouw, over het algemeen klopt gewoon alles. Ook vind ik heel mooi, hij heeft donker haar, bijna zwart. En groene ogen
Onderwerp: Re: Welk lichaamsdeel van je partner wo sep 02, 2009 8:56 pm
^^ ik dacht eerst ook.. zal ik het plaatsen, is het niet raar? Maar ik ben dus ook niet de enige haha. Groene ogen ben ik fan van.. en dat past mooi bij donker zwarte haren..
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: Welk lichaamsdeel van je partner do sep 03, 2009 11:08 am
Ik ben gek op zijn buik... hij is niet dun, maar ook niet heel erg dik... gewoon een lekker kussentje XD en eigenlijk vind ik gewoon alles aan hem leuk... hijs gewoon goed zoals hij is khou van elke deeltje van zijn lichaam =)
Onderwerp: Re: Welk lichaamsdeel van je partner ma sep 07, 2009 7:23 pm
Dionne schreef:
^^ ik dacht eerst ook.. zal ik het plaatsen, is het niet raar? Maar ik ben dus ook niet de enige haha. Groene ogen ben ik fan van.. en dat past mooi bij donker zwarte haren..