Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Wat zou je doen als...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse

Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 39

Wat zou je doen als... Empty
BerichtOnderwerp: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:23 pm

Ik omschrijf een situatie waarop de volgende forummer zijn reactie geeft. Vervolgens omschrijft hij/zij weer een nieuwe situatie, enz..

Wat zou je doen als... je heel nodig naar het toilet moest maar er is er geen in de buurt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
DjeN
Puber
DjeN

Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 43

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:25 pm

Dat heb ik een keer gehad in een bus. Eerstvolgende stop was 2 uur later en we reden over een weg waarvan het asfalt weg was gehaald. Die bus hobbelde dus op en neer..dat werkt niet lekker voor je blaas. Zoveel mogelijk gaan praten en er niet ana denken

Wat zou je doen als... je een jaar lang geen internet hebt.
Brabantse
Beheerder
Brabantse

Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:28 pm

Pff, ik denk dat ik dan echt heel erg moet wennen! Ik kan stiekem eigenlijk niet zonder internet. Dus zal me tijd dan op gaan vullen met o.a.: Muziek luisteren, films kijken, sporten, school, werk en lezen?

Wat zou je doen als... je iemand op straat in elkaar geslagen ziet worden?
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne

Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:30 pm

Ik zou omstanders waarschuwen, politie bellen.. als ik niks kan doen omdat hij sterker is of wat dan ook, dan ben ik een schijterd en ga ik er niet tussen beide komen.

Wat zou je doen als... je zo een buikpijn hebt en eigenlijk een wind moet laten (die een hard geluid zal laten).. maar je op school zit en de docent iets aan het uitleggen is.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitime

Wat zou je doen als...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat ga jij vanavond doen?
» Nog een keer doen in je leven

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Spel & Humor-
Ga naar: