Onderwerp: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken vr aug 28, 2009 4:59 pm
Nileen Namita, een 49-jarige vrouw uit Engeland, heeft 51 cosmetische operaties ondergaan om op de Egyptische koningin Nefertiti te lijken die 3000 jaar geleden leefde. Namita, die ook daadwerkelijk denkt dat ze een reïncarnatie van de oude Egyptische koningin is, is al twintig jaar met haar metamorfose bezig en heeft inmiddels zo’n 200.000 pond besteed aan haar uiterlijk, aldus de Daily Mail.
De 51 operaties houden onder meer acht neusoperaties in, drie facelifts en het opspuiten van haar lippen. Namita gaat een boek schrijven over haar transformatie, getiteld The Pharoahest of Them All.
De Britse beweert continu door mannen te worden aangesproken op haar jeugdige uiterlijk. "Ik heb geluk dat ik goede genen heb. Ik heb geen cellulite en ik heb nog nooit een dieet moeten volgen. Omdat ik geen jong gezicht op een oud lichaam wil eet ik heel gezond," zo zegt Nileen tegen de Daily Mail.
"Niemand gelooft dat ik bijna 50 ben en drie kinderen heb omdat ik eruit zie als iemand van 25", vervolgt ze. "Ik weet zeker dat er mensen zijn die het afkeuren dat ik zoveel operaties heb ondergaan maar ik geloof dat mijn uiterlijk tijdloos is. Om mezelf zo te zien geeft me energie."
De drie kinderen van Namita keuren de transformatie van hun moeder goed. "Mijn jongste dochter, die nog steeds bij me woont, is erg trots om zo'n jong uitziende moeder te hebben".
Onderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken vr aug 28, 2009 5:08 pm
Als het haar blij maakt.. vind ik dat fijn voor haar. Ik vind plastische chirurgie geen schande, als je het maar voor jezelf doet.. en niet voor een ander.