Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rouvoet bezorgd over Laura-hype

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Rouvoet bezorgd over Laura-hype Empty
BerichtOnderwerp: Rouvoet bezorgd over Laura-hype   Rouvoet bezorgd over Laura-hype I_icon_minitimevr aug 28, 2009 4:51 pm

Minister van Jeugd en Gezin André Rouvoet heeft zijn bezorgdheid geuit over de ophef rond het jonge zeilstertje Laura.
''Ik denk dat het van groot belang is dat de Raad voor de Kinderbescherming zijn verantwoordelijkheid neemt en dat wij het onderzoek niet belasten met allerlei persoonlijke overwegingen en opvattingen."

"Een publicitaire hype lijkt mij niet in het belang van Laura en deze zaak.'' Dat zei Rouvoet vrijdag.

De zaak rond de dertienjarige Laura die solo rond de wereld wil zeilen, staat al dagen in het middelpunt van de belangstelling. Media in binnen- en buitenland besteden er veel aandacht aan.


Discussie

''Laura's plannen hebben veel discussie losgemaakt. Maar uiteindelijk heeft de kinderrechter in dit soort zaken het laatste woord. Het oordeel van de rechter is nog niet definitief maar wel helder voor dit moment."

"Hij deelt de zorgen over Laura's veiligheid en ontwikkeling als zij solo rond de wereld gaat varen. Maar er is meer informatie nodig."

"Daarom is aan de Raad voor de Kinderbescherming en externe deskundigen gevraagd om nader onderzoek te doen. Daar is de Raad voor. Ik wacht de uitkomst daarvan af'', aldus de bewindsman.


Laatst aangepast door Brabantse op vr aug 28, 2009 5:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Rouvoet bezorgd over Laura-hype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rouvoet bezorgd over Laura-hype   Rouvoet bezorgd over Laura-hype I_icon_minitimevr aug 28, 2009 4:59 pm

Leuk dat zo'n kind die droom heeft.. maar ze kan er heus wel een paar jaar meewachten.. 13 vind ik echt te jong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Rouvoet bezorgd over Laura-hype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rouvoet bezorgd over Laura-hype   Rouvoet bezorgd over Laura-hype I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:02 pm

Mja ik snap haar ouders niet.....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Rouvoet bezorgd over Laura-hype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rouvoet bezorgd over Laura-hype   Rouvoet bezorgd over Laura-hype I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:02 pm

Ik snap haar ouders ook niet. En ik word een beetje gek van die Laura-hype.
Ik hou niet van hypes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rouvoet bezorgd over Laura-hype Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rouvoet bezorgd over Laura-hype   Rouvoet bezorgd over Laura-hype I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rouvoet bezorgd over Laura-hype
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Fun & Ontspanning :: Media & Entertainment-
Ga naar: