Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gezondheid klaag & mopper topic

Ga naar beneden 
+3
Dionne
Boing
xLinda
7 plaatsers
AuteurBericht
xLinda
Baby
xLinda


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 35

Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitimedo aug 27, 2009 4:30 pm

Wil je iets kwijt waarvan je baalt ?

Ik heb al lang last van snel benauwdheid en pijn op mijn borst.

Naar de cardioloog en toen bleek dat ik een te hoge hartslag heb, maar dat verklaarde niet alles.

Echo's, fietstesen, blaastesten, weken fysiotherapie maar niks duidelijker en niks helpt.

Pijn op mijn borst komt vaker en hartklachten komen voor aan beide kanten van de familie dus ik wil terug naar de cardioloog voor verder onderzoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitimedo aug 27, 2009 6:03 pm

Das niet zo best...

Ik ben zelf laatste dagen ook wat down... Mijn energie is echt consant OP... Waarschijnlijk is mijn B12 weer eens te laag... Ben namelijk ook weer wat warriger in mijn hoofd laatste tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitimevr aug 28, 2009 12:16 am

Dat is beide niet zo best..

Ik ben al 5 dagen duizelig en raar in m'n hoofd.. maar dat gaat vast wel weer over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitimedi sep 22, 2009 8:29 pm

Ik ga nooit meer unief doen! M'n schrijfarm doet pijn van de hele tijd op toptempo nota's nemen. Hopelijk heb ik er morgen niet zoveel last van.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Kattenhuis
Kind
Kattenhuis


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 01-08-09
Woonplaats : Stone City

Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitimewo sep 23, 2009 9:56 pm

Ik voel me regelmatig moe ! Morgen nog werken en dan van vrijdag t/m maandag vrij. Ik hoop dat de vrije dagen mij goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kattenhuis.web-log.nl
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitimema sep 28, 2009 6:08 pm

Mijn linker oog is ontstoken Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
ItalianGirl
Eicel
ItalianGirl


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 25-07-10
Woonplaats : Den Haag

Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitimezo jul 25, 2010 11:57 pm

ik heb het probleem van te veel overgewicht.. maar dat zit in de familie..

ik heb allerlei soorten dieeten geprobeerd, niks hielp ! ook dr.frank hielp niet..

nu ben ik gestart bij de dieetiste, en ja dat helpt wel Very Happy ben nu in een korte tijd 4 kilo kwijt, nu moet ik nog meer tijd zien te maken om veel meer te gaan sproten, ik werk namelijk erg veel !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yesserfan.hyves.nl
ItalianGirl
Eicel
ItalianGirl


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 25-07-10
Woonplaats : Den Haag

Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitimema jul 26, 2010 12:00 am

ik heb nu ook het meeste last van mijn oren...

ik had het eerst aan de rechterkant en nu ook aan de linkerkant.. ik heb er voor in het ziekenhuis gezeten, nu heb ik aan beide kanten een ernstige vorm van Midden oorvlies ontsteking! zit nu ook aan de antibiotica, om de 10 dagen moet ik naar de dokter, als het dan nog niet weg is dan moet ik opgenomen worden in het ziekenhuis! nu maar hopen dat het niet zo ver hoeft te komen Very Happy (al vrees ik van wel:( )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.yesserfan.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Gezondheid klaag & mopper topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheid klaag & mopper topic   Gezondheid klaag & mopper topic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezondheid klaag & mopper topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het optel topic
» Het terugtel topic
» foto-tel-topic
» ABC Foto topic
» Show what you wear topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Lichaam & Gezondheid-
Ga naar: