Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Frustratie!

Ga naar beneden 
+2
Yelena
bufsel
6 plaatsers
AuteurBericht
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimedo aug 27, 2009 11:41 am

Sorry hoor ik moet even mijn frustratie kwijt!

Het is dus zo dat ik afgelopen jaar ben afgestudeerd als sociaal pedagogisch werker in de richting activiteiten begeleiding! Ik had het op mijn stage zo naar mijn zin dat ik nog een poosje ben blijven hangen als o.a assistent-begeleider van een autisten inloop en in de vakantie ben ik vakantiekracht geweest op de interne werkvloer.

We hebben meerdere locaties en 1 van de locaties word niet voldoende benut. Het is een activiteiten centrum waar mensen met een psychische achtergrond komen maar ze praten elkaar alleen maar depressief onder het genot van een kopje koffie. Dat is het enige wat ze doen, volgens vele is het niet activiteitencentrum waardig.

Zo vonden een collega en ik dat ook. We hebben een plan geschreven met hoe we alles daar wilde veranderen. Hierbij is toegevoegd dat ik dan 20 uur extra erbij kreeg en dat ik dus daar echt kon komen werken. De coordinator keurde dit alles goed het moest alleen nog naar de directeur. Dit is is nou ruim 5 weken geleden. Ik ging op vakantie en er was afgesproken dat ik duidelijkheid zou krijgen in mijn vakantie, ben een week terug nou heb meerdere malen gebeld Ik werd niet terug gebeld met over hoe de zaken er voor stonden op mijn werk en met het plan, dus ik was het zat en heb officieus de knoop door gehakt Ik had de hoop al opgegeven en heb me nu dus ingeschreven voor school en had me daar ook al helemaal op ingesteld. Ik heb er zin in omdat ik vanaf het begin al wel duidelijk heb aangegeven dat ik wil leren.

Vanmorgen mijn inschrijvingsformulieren op de bus gedaan en nou word ik net gebeld met dat het plan goed gekeurd is en ze mij een contract aanbieden...

What the fuck moet ik nou? Sad
Ik weet het echt even niet meer...
Ik wil naar school, ik wil verder leren maar ben bang dat ik spijt krijg als ik deze kans niet pak. Andersom wil ik ook werken en mijn geld verdienen en echt volwassen worden...geen student meer... maar ik ben bang dat als ik de kans grijp dat ik spijt krijg dat ik niet naar school ben gegaan....

Ik heb dinsdagmiddag een afspraak met de coordinator omdat ik dus eerst er over wil praten en ff alles op een rijtje wil hebben...

Dat geeft me dus precies 5 dagen om na te denken wat ik wil....
*zucht...* ik weet het niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimedo aug 27, 2009 11:53 am

Als ik jou was, zou ik me proberen goed te ontspannen en er dan over na te denken. Eerst frustratie kwijt raken, lijkt me.
Verder weet ik het ook niet zo goed hoor. De beide opties hebben hun voor- en nadelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimedo aug 27, 2009 11:55 am

Ja ik ben al lijstjes met voor en na delen aan het maken,...

Misschien kan ik wel voorstellen bij mijn coördinator dat ik bbl opleiding ofzo ga doen... hmmz... dan heb ik het beide... (al had ik me nu dan wel aangemeld voor fotografie... maar daar kan ik miss dan wel een cursus van doen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kattenhuis
Kind
Kattenhuis


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 01-08-09
Woonplaats : Stone City

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimedo aug 27, 2009 12:37 pm

Zoals Yelena aangeeft even frustratoe kwijt raken. Alles even van je af zetten. Misschien een even een dag ofzo wat anders gaan doen, en daarna denken wat je wil.

Inderdaad beide opties hebben voor en nadelen. Wat vind jij belangrijker. Is het mogelijk werk met een cursus/studie ( in de avond?) te combineren.

Voor het werk kiezen heeft als voordeel je bent in ieder geval ergens binnen. een inkomen.
Nadeel kan zijn dat je op een gegeven moment als je eenmaal werkt misschien toch niet de zin/tijd hebt voor een studie.

Succes met het maken van je keuze !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kattenhuis.web-log.nl
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimedo aug 27, 2009 12:43 pm

Ja, wat kattenhuis zegt.. kun je het misschien beide doen? Een deeltijd opleiding doen.. dat is speciaal voor mensen die ernaast willen werken. Want als dat kan,, dan is de keuze misschien makkelijker voor je..

Succes in ieder geval!
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimedo aug 27, 2009 1:30 pm

Zat ik zelf ook aan te denken idd.
Moet alleen dan wel iets regelen met mijn werkgever...
want als dat kan heb ik idd de keuze snel gemaakt... denk ik

Maar weetje het frustrerende is dat je 1,5 maand geleden een beslissing heb gemaakt om niet door te studeren... dan krijg je spijt en werkt alles niet mee, je besluit toch te gaan studeren.. daar ben je dan zeker over, je hebt alles op een rij en dan dit weer!!! ik word er niet goed van!
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimedo aug 27, 2009 4:01 pm

Ik moet eerlijk zijn, als ik de mogelijkheid krijg en het aan mij had gelegen had ik het gepakt. Misschien kan je zelfs je studie wel doen in avond opleiding?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimedo aug 27, 2009 6:00 pm

Ik zou voor de baan gaan, omdat je altijd nog kunt stoppen toch?
Een opleiding kun je altijd nog doen, hoe oud je ook bent...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimeza aug 29, 2009 12:47 pm

Ja, dat zou je kunnen doen.. Maar meest als je eenmaal een vaste baan hebt kun je daarna niet meer zonder je inkomen.. en ga je uiteindelijk toch niet meer studeren. Niet bij iedereen zo maar wel bij de meeste..

Het is gewoon een klote situatie, je moet al je plannen omgooien..

Vertel je wel even als je iets besloten hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimezo aug 30, 2009 9:04 pm

Ja idd.. je moet al je plannen omgooien.. ik vind dat zoiezo altijd lastig dat iets op het laatste moment helemaal om word gegooit.. en zeker nou het echt een groot deel van mijn toekomst bepaald...

Maargoed ik ga het doen, ik ga wel proberen om een studie los te peuteren...
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimeza sep 05, 2009 2:28 pm

dit topic kan wel geslote en verwijderd worden wat mij betreft!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimeza sep 05, 2009 2:29 pm

Had nog wel een vraagje! hoe zit het nu dan? weet je al precies hoe je het gaat doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimeza sep 05, 2009 2:37 pm

ik begin dinsdag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimeza sep 05, 2009 5:01 pm

tof Smile en nog een studie of nie?
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimeza sep 05, 2009 5:14 pm

daar moeten we aan het eind van het jaar ff naar kijken omdat dit nu niet in de begroting staat enz.. maar het zou wel mogelijk moeten zijn. Krijg iig nu al wel choaching!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimeza sep 05, 2009 7:25 pm

Smile Succes in ieder geval! gaat vast allemaal lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitimezo sep 06, 2009 10:18 am

Ik hoop het ^^

dankje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Frustratie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie!   Frustratie! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frustratie!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Algemeen :: School & Werk-
Ga naar: