Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimevr aug 21, 2009 5:35 pm

Hallo hallo

Ik ben afgelopen weken bezig geweest met een forum ontwikkelen. Logo's en layout is bijna af.
Ik heb misschien wel 5 jaar ervaring met fora, maar zelfs dan is het nog niet altijd makkelijk om creatief te blijven en niet zo'n doorsnee dierenforum te worden waar je altijd heen zou kunnen.

Ik vroeg mij af, wat zouden jullie willen zien als je naar een dierenforum zou gaan? En hebben jullie misschien wat ideeen om mijn forum te onderscheiden van andere dierenfora?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimema aug 24, 2009 11:32 am

Of misschien zijn er dingen bij andere dierenfora die je juist graag terug ziet
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimema aug 24, 2009 11:37 am

Foto's
Kenmerken per dier (en dan misschien nog gegroepeerd in zoogdier, reptiel, vogel, vis, etc)