Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimevr aug 21, 2009 5:35 pm

Hallo hallo

Ik ben afgelopen weken bezig geweest met een forum ontwikkelen. Logo's en layout is bijna af.
Ik heb misschien wel 5 jaar ervaring met fora, maar zelfs dan is het nog niet altijd makkelijk om creatief te blijven en niet zo'n doorsnee dierenforum te worden waar je altijd heen zou kunnen.

Ik vroeg mij af, wat zouden jullie willen zien als je naar een dierenforum zou gaan? En hebben jullie misschien wat ideeen om mijn forum te onderscheiden van andere dierenfora?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimema aug 24, 2009 11:32 am

Of misschien zijn er dingen bij andere dierenfora die je juist graag terug ziet
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimema aug 24, 2009 11:37 am

Foto's
Kenmerken per dier (en dan misschien nog gegroepeerd in zoogdier, reptiel, vogel, vis, etc)
Welke dieren mogen als huisdier gehouden worden, welke niet? En waarom niet?
Dieren die in het ene land gegeten worden en in het andere land heilig zijn.
Voorouders van de betreffende diersoorten

zoiets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimema aug 24, 2009 11:46 am

Jup zoiets, bedankt daar heb ik veel aan!
Dat gegroepeerde had ik zelf ook bedacht, maar iets anders.
De onderwerpen zijn heel boeiend. Dat doe ik er in! Heel erg bedankt, dit soort dingen helpen me enorm!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimema aug 24, 2009 5:28 pm

Ik ben er al over aan het nadenken.. maar heb nog nooit op een dierenfora gezeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimema aug 24, 2009 5:30 pm

haha ik ook niet..maar dit was het eerste wat in me opkwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitimedi aug 25, 2009 5:09 pm

Ik heb wel veel op dierenfora gezeten. Het eerste wat je opvalt bij dierenfora is vooral dat er erg veel extremisten op zitten van elk soort. Het fijne aan een eigen fora is dat je er zelf onderhoud aan hebt en eigen regels op stelt.

Zoals de eerste regel: Extremistisch gedrag van elk soort word hier niet geaccepteerd en kan zelfs leiden tot een ban.

x·tre·mis·me het; o het doordrijven tot het uiterste zonder compromissen te willen sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)   Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Moderators gezocht!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Computer, Internet & Games-
Ga naar: