Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dromen zijn bedrog.. of niet?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Dromen zijn bedrog.. of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Dromen zijn bedrog.. of niet?   Dromen zijn bedrog.. of niet? I_icon_minitimeza aug 15, 2009 3:07 pm

Hey..

Dit is mijn eerste echte onderwerp. Weet niet zo goed wat ik hiervan kan verwachten maar om het te omschrijven heb ik er een gedicht van gemaakt..

Soms droom ik bij hem te zijn
en dan lijkt het zo echt..

Als ik dan wakker word
en besef..
dat het een droom was
verlies ik al mijn hoop

Dan dringt het tot me door
hoe ver weg hij is..

Dan weet ik dat ik misschien
zal moeten accepteren..
dat ik zonder hem verder moet

ongeveer een jaar geleden is mijn relatie van anderhalf jaar stukgelopen, had ik vrede mee.. maar het kostte wel wat tijd om dat te verwerken.. 3 maanden later kwam ik een top gozer tegen, heel lief, betrouwbaar, gewoon super. Maar ik was nog niet zo toe aan een nieuwe relatie, dus moest ik om het zo maar te zeggen wel zijn hart breken.. want hij was al helemaal verliefd.. We zijn wel zeg maar vrienden gebleven, ik zag hem alleen nooit meer..

Nu heb ik 2 weken elke keer een droom over die jongen.. en ik word met kriebels wakker.. het is zo een geweldig gevoel.. maar dan sms ik hem, kreeg ik eerst helemaal niks terug ( wat eigenlijk niks voor hem is ) later een smsje waarin wel stond van: het gaat helemaal top met mij nog steeds vrijgezel en jij? oh en sorry dat ik niet eerder smste.. Dus ok, ik was superblij! ik had helemaal niet gevraagd of hij nog vrijgezel was, hij zei het uit zichzelf.. maar nu heb ik 'm gevraagd of hij iets wilde doen, naar de film gaan ofzo.. en reageert hij weer niet.. Ik word er een beetje moedeloos van en snap het niet zo goed.. Normaal vraag ik een jongen nooit mee uit, had ik moeten wachten totdat hij dat zou doen? Vergeten en doorgaan of gewoon meer moeite doen.. ik wil ook niet wanhopig overkomen.. maar het lijkt wel alsof ik super verliefd ben.. en dat kan ik ook niet negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Dromen zijn bedrog.. of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen zijn bedrog.. of niet?   Dromen zijn bedrog.. of niet? I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:52 am

Wow, dat is wel apart, helemaal dat je al 2 weken lang elke keer over hem droomt. Maar misschien dat hij denkt van: toen wilde je niet, en nu opeens wel en dat ie misschien daarom wat terughoudend doet?
Of misschien is het wel helemaal niets en heeft hij het gewoon erg druk. Aan de andere kant wil het vaak wel wat betekenen als een jongen gelijk al in het eerste smsje zegt dat ie vrijgezel is. Persoonlijk zou ik het ff laten voor wat het is en het nu van hem af laten komen. Meer zou je toch niet kunnen doen. Als je door blijft smsen zal hij misschien gaan denken: alweeeer? Dan heb je kans dat ie gek wordt van de smsjes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Dromen zijn bedrog.. of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen zijn bedrog.. of niet?   Dromen zijn bedrog.. of niet? I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:50 pm

haha, dankjewel voor je reactie Smile

Had 'm zaterdag gesproken, heb het uitgelegd.. het overviel hem nogal.. en bovendien doe ik al een jaar zonder.. ik wacht wel weer gewoon af.. Smile

Erg leuk dat je reageert nogmaals!

Ik zie trouwens dat je in purmerend woont, veel klasgenoten van mij komen daar vandaan.. is niet eens zo gek ver
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Dromen zijn bedrog.. of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen zijn bedrog.. of niet?   Dromen zijn bedrog.. of niet? I_icon_minitimedi aug 18, 2009 9:10 am

Hoe reageerde hij verder dan, als ik vragen mag? Of was hij zo overdonderd dat ie stil in een hoekje ging zitten en wachten tot het over was? Wink

Haha, ik doe zelf ook al een aardige tijd zonder, ik weet hoe het is. Maar komt vanzelf op je pad. Niet op zoek gaan, dan vindt je het (meestal) helemaal niet, of alleen iemand die je ervoor gebruikt en daarna net zo hard weer dumpt. Dat wil je ook niet denk ik?

Aalsmeer naar Purmerend valt wel mee idd. Halfuurtje denk ik? Ik weet niet, nog nooit in Aalsmeer geweest Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Dromen zijn bedrog.. of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen zijn bedrog.. of niet?   Dromen zijn bedrog.. of niet? I_icon_minitimedi aug 18, 2009 5:32 pm

Oke, ik ga het vertellen..

Zaterdag zei me zusje ( 15 jaar, heet demie ) Dio, ik wil naar summerdance maar dan heb ik begeleiding van 18 jaar nodig.. Ik wist dat Ramon ook ging, dus ik zei gelijk: Ja, natuurlijk ga ik met je mee! Dus zodoende, ik ging mee.. haar vrienden waren er.. hardstikke gezellig en aardig en leuk. Maar ik kon Ramon niet vinden, had al een boel gedronken.. beetje stom hehe. Uiteindelijk een uurtje voor het afgelopen was, vond ik hem! Pas later kwam hij naar me toe, want ik had hem gesmst waar ik was.. hij vroeg dat namelijk. Ik heb met een dikke tong uitgelegd hoe ik me voelde etc, en hij heeft ook t een en ander verteld.. Ben de helft kwijt helaas. Naderhand zei hij: ik kom je als het afgelopen is nog wel even opzoeken, maar dat heeft hij niet gedaan.. Ik heb gewacht en gewacht, maar ach hij kwam niet.. dus ik was verdrietig

NU kreeg ik gisteravond een sms: het spijtte hem, maar hij had ruzie en dat moest hij uitpraten.. verder wil hij wat met me afspreken.. dusss nu wacht ik op een datum^^

Heel boeiend.. maar zo is t ongeveer gegaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Dromen zijn bedrog.. of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen zijn bedrog.. of niet?   Dromen zijn bedrog.. of niet? I_icon_minitimewo aug 19, 2009 9:23 am

Aah ok..dus je gaat binnenkort met hem afspreken alsnog? Wink
Hij heeft je verder wel verteld waarom ie ruzie had?

Toch vind ik het wel jammer van hem dat hij niet ff heeft laten weten van: ik ben daar en daar en ik ben een ruzie aan het uitpraten, je hoeft niet op me te wachten.
Had wel zo netjes geweest, maar goed, hij jheeft je iig achteraf nog een smsje gestuurd...Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Dromen zijn bedrog.. of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen zijn bedrog.. of niet?   Dromen zijn bedrog.. of niet? I_icon_minitimewo aug 19, 2009 5:40 pm

Als ik zo teruglees wat ik schrijf is t volgens mij heel verwarrend..

Hij heeft niet verteld verder over de ruzie, maar hij heeft het erg druk.. dat weet ik, want hij is een vriend van me neef.. en me moeder heeft weer met me tante gesproken en die kent die ramon weer bladibla.. maar er is hier feestweek en daar zit hij in de commissie bij. HIj zou contact houden via sms, maarre.. tot nu toe niks gehad..

Ik begin al iets op 'm af te knappen.. blij toe.. heb geen zin om gekwetst te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dromen zijn bedrog.. of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen zijn bedrog.. of niet?   Dromen zijn bedrog.. of niet? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dromen zijn bedrog.. of niet?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: