Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bijdrage aan hulporganisatie

Ga naar beneden 
+3
Dionne
Boing
Mellody5
7 plaatsers
AuteurBericht
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimewo aug 12, 2009 5:44 pm

Gveven jullie wel eens een bijdrage aan een hulporganisatie, zoals het IFAW, het WNF of Greenpeace?

Zo ja, welke?

Zo nee, waarom niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimewo aug 12, 2009 6:04 pm

Nee, geen enkele organisatie. Voor dieren niet en voor mensen niet.
Ik heb er wel eens over na gedacht... Maar ik weet gewoon dat het geld niet altijd terecht komt waar het hoort te zijn. Ik wil best geld steken in een goed doel, maar dan wil ik weten wat er mee gebeurt. Enige manier dat dat kan gebeuren is zelf iets starten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimewo aug 12, 2009 6:31 pm

Wij geven wel iets aan Stichting aap maar verder geloof ik niet.. Dat omdat we daar goede ervaringen mee hebben..
We zagen tijdens een vakantie in Tunesië apen in een kooi en dit hebben we gemaild naar dat programma Monkey Life in Engeland die apen redt en ze heropvoedt in een groot park.
Maar verder zou ik ook geen geld willen geven aan doelen waarvan je wel eens leest dat het niet altijd klopt!
Zoals toen met die tsunami.. dat er vorig jaar ofzo nog 1,2 miljard op de rekening stond.. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimewo aug 12, 2009 7:17 pm

Jup, en wat er met dat geld gebeurt is... Niemand hoort er weer wat van weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimezo aug 23, 2009 3:18 am

Nee, misschien dat ik dat ooit nog ga doen.. maar ben er nu niet zo mee bezig. Ben zelf nog maar een arme studente^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Baby
Laura


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : ergens in Groningen

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimezo aug 23, 2009 12:55 pm

Ik vind de reclame over dierenmishandeling etc zo schokkend op tv.
En het ergste vind ik dat je er zo mee word overvallen.
Dan hang je lekker voor de buis en dan zie je opeens een reclame spotje met allemaal afgetuigde of mishandelde dieren. En dat vind ik onprettig om te zien.

Ik weet wel dat we daarmee wakker worden geschud en met de neus op de feiten worden gedrukt. Maar toch vind ik het vervelend om zoiets op tv te zien.

Ik vind het best goed dat er zulke stichtingen worden opgezet. Maar ik geef er op dit moment geen geld aan. Omdat ik daar geen geld voor heb als student.
En daar kom bij, wij mensen staan toch een stand hoger in de trap, daarna pas de dieren.

Maar dat wil niet zeggen dat ik er nooit geld voor over heb. Want dieren verdienen natuurlijk ook een goed leven!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.honderdprocentlaura.web-log.nl
vlindertje
Eicel
vlindertje


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 22-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : ergens in Nederland! ;)

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimedi aug 25, 2009 9:38 pm

Nee, ik zou het dolgraag doen, maar je weet nooit zeker of je geld ook echt bij die arme beestjes terecht komt. Als ik geld zou kunnen geven zou ik het naar bijvoorbeeld een dierenopvang doen! Jammer genoeg heb ik er ook geen geld voor, als ik het had zou ik zo veel mogelijk geven, want beestjes verdienen zeker een mooi leven!

Net als Laura vind ik die spotjes heel erg.. ik kan er ook niet zo goed tegen! Echt stom dat mensen zulke dingen kunnen doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimevr aug 28, 2009 4:38 pm

Nee, ik geef ook geen geld. Puur om dezelfde redenen als die hier boven benoemd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitimeza aug 29, 2009 9:34 pm

Ik ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Bijdrage aan hulporganisatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijdrage aan hulporganisatie   Bijdrage aan hulporganisatie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bijdrage aan hulporganisatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Algemeen :: Flora & Fauna-
Ga naar: