Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Post die kneuzen :)

Ga naar beneden 
+4
Dniess
DjeN
Mellody5
Boing
8 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimewo aug 12, 2009 12:42 pm

Ik vind het altijd enorm lachwekkend om op Netlog berichten van mensen te krijgen die dan weer eens intresse in seks hebben en niet helemaal weten hoe ze het moeten brengen dus enorm macho gaan uithangen, of via halve omschrijving mij duidelijk willen maken wat ze willen.
Maar het vervelende is dat ze er bijna al van uit gaan dat je er wel zin in hebt.
Daarom kraak ik ze vaak per direct af, stamp ze de grond in en sla het bericht op voor later om naar te lachen Razz

Dus hierbij, hebben jullie ook last van die kneuzen? Post ze gewoon! (Misschien verstandig dat als ze email adressen of naam+achternaam gebruiken je die even censuurt... Cru ben ik wel, maar zo cru weer niet Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimewo aug 12, 2009 2:33 pm

Eerder zat ik ook op Netlog, heel veel.. toen heette dat nog Facebox en dat was veel leuker dan hoe het nu is.. Toen was het ook al zo dat iedereen reacties op je foto plaatste zo van : O wat lekker, blablabla. En iedereen plaatst foto's van zijn/haar buik. Echt gewoon erg.. dus omdat ik eigenlijk niet meer 'zocht' zit ik er niet meer op Razz

ik zou eens even in de gatenhouden of ik van die berichten heb Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:54 am

Hmm...ik heb nergens meer een profiel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dniess
Foetus



Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 33

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimema aug 24, 2009 1:54 pm

haha ik heb ook wel eens zo kneus op netlog gehad.. die vroeg of hij mijn ongewassen sokken mocht hebbe.. want dat vond hij lekker en hij werd er geil van.. ik heb die kerol tog een partij belachelijk zitten maken.. haha

en op partyflock.. was er een kerol die vroeg of hij mijn deur mat mocht zijn.. en wat voor schoenen ik had blabla zulke kerols maak ik egt compleet belachelijk tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimewo sep 09, 2009 10:54 am

Citaat :
hoihoi meis met uitstaling!! smile... natuurlijk wil jij ws.liefst kontakt met leeftijdsgenoten.Sinds ik --o.a.--een vriendin v 18 heb gehad en daar 8 maandenlang veel mee heb genoten, weet ik dat ik op jong val.. smile. 'k ben een aardige /lieve aantrekk/vrouwelijke kastanjebrunettekrullenbol;48 , 169/62 en Bi (heb een lat-relatie maar die staat hier los van). Geen kids.Rook niet.Kunstzinnig oa. en dierenliefhebster.
Woon/leef riant in bos en a/zee.wil best weer een vriendin..Jij? eens praten?hart groetjes marianne.ooh ja ; bij echte intresse ::foto kan ik je natuurlijk toesturen . ennuh... ik heb een apple-tree.. gaan we daar samne onder als een soort mistle.toe ?

Omg

Staat gewoon bovenaan mijn profiel dat ik bezet ben -_-

Even voor de duidelijkheid is deze vrouw volgens haar profiel 48, bijna net zo oud als mijn ouders!!
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimewo sep 09, 2009 11:32 am

omg.. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimedo sep 10, 2009 2:23 pm

Dniess schreef:
haha ik heb ook wel eens zo kneus op netlog gehad.. die vroeg of hij mijn ongewassen sokken mocht hebbe.. want dat vond hij lekker en hij werd er geil van.. ik heb die kerol tog een partij belachelijk zitten maken.. haha

en op partyflock.. was er een kerol die vroeg of hij mijn deur mat mocht zijn.. en wat voor schoenen ik had blabla zulke kerols maak ik egt compleet belachelijk tongue

Hahahhahaa, die van die deurmat heb ik ook wel eens gehad, maar die snapte ik toen eerst niet, later wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimedo sep 10, 2009 11:00 pm

Boing schreef:
Citaat :
hoihoi meis met uitstaling!! smile... natuurlijk wil jij ws.liefst kontakt met leeftijdsgenoten.Sinds ik --o.a.--een vriendin v 18 heb gehad en daar 8 maandenlang veel mee heb genoten, weet ik dat ik op jong val.. smile. 'k ben een aardige /lieve aantrekk/vrouwelijke kastanjebrunettekrullenbol;48 , 169/62 en Bi (heb een lat-relatie maar die staat hier los van). Geen kids.Rook niet.Kunstzinnig oa. en dierenliefhebster.
Woon/leef riant in bos en a/zee.wil best weer een vriendin..Jij? eens praten?hart groetjes marianne.ooh ja ; bij echte intresse ::foto kan ik je natuurlijk toesturen . ennuh... ik heb een apple-tree.. gaan we daar samne onder als een soort mistle.toe ?

Omg

Staat gewoon bovenaan mijn profiel dat ik bezet ben -_-

Even voor de duidelijkheid is deze vrouw volgens haar profiel 48, bijna net zo oud als mijn ouders!!
OMG
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimeza sep 12, 2009 5:00 pm

48 ? wtf.. dat kan je ook wel een pedofiele vrouw noemen Razz
laat haar iemand van haar eigen leeftijd zoeken Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimeza sep 12, 2009 5:53 pm

Een beeeeeetje apart.. beetje maar
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimezo sep 20, 2009 5:45 pm

Mellody5 schreef:
48 ? wtf.. dat kan je ook wel een pedofiele vrouw noemen Razz
laat haar iemand van haar eigen leeftijd zoeken Rolling Eyes
Dat vind ik ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Tim
Moderator
Tim


Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Enschede

Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitimedo sep 24, 2009 4:28 pm

Misschien is dit wat voor jullie Cool

AMSTERDAM – Vriendjes die vreemdgaan, onsympathieke collega’s of huichelachtige vriendinnen kunnen nu heel gemakkelijk aangepakt worden. Adrienne Ferguson en Michelle Duke bieden met hun Alibis & Paybacks wraak op bestelling.
©️ Inertia Stock

Dat meldt de Los Angeles Times woensdag.

De ‘wraak-service’ richt zich met name op publieke vernedering, waarvoor het verspreiden van affiches een veelgebruikte methode is. Afhankelijk van het aantal belastende posters wordt 35 tot 250 dollar in rekening gebracht.

Deskundig

Bedenkers van het idee, Adrienne Ferguson and Michelle Duke, beschouwen zich deskundig op het gebied van wraak. “Mensen vertrouwen ons”, zegt de 40-jarige Duke tegen de krant. “Adrienne en ik zijn er goed in mensen te vertellen hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan.”

Erg bang voor rechtszaken of iemand vals beschuldigen zijn de twee niet. “We weten nooit zeker of we iemand terecht beschuldigen, laten we eerlijk zijn”, aldus Duke. “Maar we proberen veel vragen te stellen, ik zou nooit iemand vals willen beschuldigen. Als ze het mis hebben, willen we daar geen deel van zijn.”

Alibis en Paybacks is vooralsnog twintig keer in actie gekomen. Of de twee initiatiefneemsters Nederland ook tot hun jurisdictie rekenen, is niet bekend.
©️ NU.nl/Pauline van Lintel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://timmyeatworld.tk
Gesponsorde inhoud





Post die kneuzen :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post die kneuzen :)   Post die kneuzen :) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post die kneuzen :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat zat er bij je post vandaag?
» Fail-post...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: