Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rare eigenschappen van je huisdier

Ga naar beneden 
+2
Mellody5
Boing
6 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Rare eigenschappen van je huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Rare eigenschappen van je huisdier   Rare eigenschappen van je huisdier I_icon_minitimedi aug 11, 2009 1:02 am

Punky heeft wat rare eigenschappen tegenwoordig (mijn kat)
Ze brengt wel vaker dieren levend het huis in, bij voorkeur laat ze ze achter aan mijn bed :S Maar tegenwoordig neemt ze dus ook vlinders mee naar binnen. Ergens vind ik het heel bijzonder, want ze maakt deze dus ook niet dood! ik weet niet hoe ze het doet, maar tot 4x toe heeft ze nu al een vlinder mee naar binnen genomen zonder hem te verwonden! Niet 1x dat de vlinder gewond was of niet meer kon vliegen. Ze pakt het lichaampje vast in haar bek en de vleugels steken uit in haar bekkie. Het ziet er werkelijk niet uit Razz

Ze heeft wel meer rare streken, maar deze vond ik wel speciaal lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Rare eigenschappen van je huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare eigenschappen van je huisdier   Rare eigenschappen van je huisdier I_icon_minitimedi aug 11, 2009 3:37 pm

hihi.. meestal heb je dat als dieren je lief vinden en je dan een cadeautje ofzoiets willen brengen. Bij een kat vind ik het wel heel wonderlijk dat hij dat doet! Very Happy

Bij mij is de hond ook wel eens raar.. dan gaat ie ineens heel hard blaffen terwijl er een luchtballon overvliegt, rondrennen door de achtertuin..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy
Foetus



Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-08-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Helmond

Rare eigenschappen van je huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare eigenschappen van je huisdier   Rare eigenschappen van je huisdier I_icon_minitimedi aug 11, 2009 5:46 pm

1 van mijn katten probeert wel eens haar staart te pakken terwijl ze recht omhoog springt. Echt grappig om te zien. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kattenhuis
Kind
Kattenhuis


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 01-08-09
Woonplaats : Stone City

Rare eigenschappen van je huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare eigenschappen van je huisdier   Rare eigenschappen van je huisdier I_icon_minitimedi aug 11, 2009 5:55 pm

Ik kan Pinkyi haast geen groter plezier doen dan een kraan te laten lopen. . Dan slaat hij met zijn pootjes naar de waterstraal en zit hij naar de straal te happen. Verder loopt hij soms zo onder de lopende douche door. Is ie helemaal, maar dat maakt hem niets uit. Ook achter het lichtpuntje wat ik maak door met een laserpen op de muur /vloer te laten schijnen aanrennen vind ie leuk. De andere 2 zijn niet zo spelerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kattenhuis.web-log.nl
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Rare eigenschappen van je huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare eigenschappen van je huisdier   Rare eigenschappen van je huisdier I_icon_minitimedi aug 11, 2009 5:57 pm

Haha, Punky is ook van de laserlampjes... Ze gaat er net zo lang achteraan tot ze echt hijgend op de grond licht (geen grapje, een kat zien hijgen ziet er maf uit Razz) En dan nog wil ze eigenlijk er nog achteraan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Rare eigenschappen van je huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare eigenschappen van je huisdier   Rare eigenschappen van je huisdier I_icon_minitimedi aug 11, 2009 8:07 pm

Sasja (de hond he, :p) komt mee aan tafel zitten. Dan gaat ze mooi op een stoel zitten terwijl we aan het eten zijn. Vanmiddag deed ze het ook en was gewoon geweldig om te zien! Natuurlijk is het wel op voorwaarde dat er een stoel vrij is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Rare eigenschappen van je huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare eigenschappen van je huisdier   Rare eigenschappen van je huisdier I_icon_minitimedi aug 11, 2009 11:03 pm

Wel grappig allemaal om te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Rare eigenschappen van je huisdier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rare eigenschappen van je huisdier   Rare eigenschappen van je huisdier I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rare eigenschappen van je huisdier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Algemeen :: Flora & Fauna-
Ga naar: