Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: MSN do aug 06, 2009 7:41 pm
Hier kun je je msnadres zetten. Leuk om anderen van het forum op je msn te hebben en je hoeft hier maar even te kijken ipv te wachten op antwoord enzo.
De mijne is blood_red_yelena [@] hotmail.com Wel even zeggen dat je van hier bent.
Trouwens, even een tip aan jullie. Je moet je e-mail niet zo neerkwakken, want dan kan je er gif op innemen dat je een hele bups aan spam bijkrijgt. Beter doe je zoiets zoals Yelena deed of zoals dit: willekeurigmaildinges[AT]provider.com
Waar [AT] staat hoort dan natuurlijk een @.
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: MSN zo aug 16, 2009 10:19 pm
Het is veiliger zoals tim zegt ja, maar ik heb ook lange tijd gewoon een @ gezet en toen kreeg ik ook geen spam. Het is een kwestie van geluk En spam is dan natuurlijk nog maar het topje van de ijsberg.
Ja, en dan denk je: "Och, niks aan de hand.", maar voor je het weet scheur je doormidden en zink je naar de bodem van de zee, net als de Titanic.
P.S. kijk maar in mijn profiel.
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Onderwerp: Re: MSN di aug 18, 2009 4:03 pm
Ach.. het kan me niet zoveel schelen of ik mailtjes krijg van mensen die ik niet ken, of spam ofzo. ik vul zo vaak mijn e-mailadres in en dan heb ik weer een keer een mailtje van H&M iedere maand, of van iets anders leuks. Maar het is maar mijn hotmail, en ik hadeerder op een ander e-mailadres wel spam maarja, pech gehad dan!