Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 may-rose

Ga naar beneden 
+4
Kattenhuis
Mellody5
Yelena
may-rose
8 plaatsers
AuteurBericht
may-rose
Eicel



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-08-09

may-rose Empty
BerichtOnderwerp: may-rose   may-rose I_icon_minitimedo aug 06, 2009 11:52 am

Hee allemaal

Ik ben Hannah, 18 jaar en kom uit Heemskerk (een plaatsje in Noord Holland). Ik werd via een mailtje op de hoogte gesteld van dit forum en ik dacht, waarom ook niet ik meld me gezellig aan en kijk of het wat is. Ik ben nu ongeveer 2 jaar lid van een ander forum (girlzforum) en een forum ernaast met nieuwe mensen lijkt me wel zo gezellig. Omdat ik zelf van lange voorstelposts houd aangezien je dan weet met wie je te maken hebt, zal ik jullie een lange voorstelpost geven Wink

In mijn vrije tijd sport ik graag Basketball. ik speel nu ongeveer 4 jaar waterpolo en doe daarnaast aan wedstrijdzwemmen. Ook moet ik bijna alle weken een waterpolo wedstrijd spelen en enkele keren per jaar een wedstrijd zwemmen.

Verder speel ik nu al 11 jaar accordeon. Veel mensen hebben hier een verkeerd beeld van, en denken dat het een saai, duf instrument is waar je enkel klompendans muziek op kunt spelen tongue, maar ik weet wel beter. Een voorbeeld van muziek dat ik speel is:


Verder heb ik de standaard meiden hobby's:
shoppen, muziek luisteren, stappen, tv/films kijken, computeren, me vervelen op hyves, forummen, tijdschriften + boeken lezen en ga zo maar door.

Na mijn vakantie ga ik trouwens beginnen aan mn tweede jaar van mijn hbo studie. Ik ben afgelopen jaar begonnen met HBO verpleegkunde. Ik heb ook stage gelopen, wat ik op zn tijd wel leuk vond. Ik mocht dit jaar nog weinig doen omdat ik nog niet veel geleerd had. Dus was het echt de basiszorg: mensen uit bed halen, wassen, naar het toilet helpen enzovoorts. Dit jaar hoop ik echte verpleegkundige handelingen te mogen uitvoeren op mijn stage. Bijvoorbeeld katheteriseren, stomazorg en ga zo maar door.

Verder woon ik nog thuis. Bij mijn ouders en zusje. Ik heb ook nog een oudere zus maar die is enkele weken geleden het huis uit gegaan om bij haar vriend te gaan wonen. cheers

Verder mijn muzieksmaak is heel breed. Ik ben gek op nederlandstalige muziek, en dan vooral op nick en simon en marco borsato. Verder luister ik within temptation, celine dion, twarres, the cranberries, the corrs, john denver en ga zo maar door.

Nou ik vind deze post wel weer lang genoeg. Mochten er nog vragen zijn, uiteraard zal ik die beantwoorden Smile

Groetjes Hannah (may-rose) geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

may-rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: may-rose   may-rose I_icon_minitimedo aug 06, 2009 12:56 pm

Wat een lange post... Achja, welkom enzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

may-rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: may-rose   may-rose I_icon_minitimedo aug 06, 2009 3:35 pm

Eindelijk eens iets langs om te lezen, wat leuk!


Welkom! Very Happy


Laatst aangepast door Mellody5 op do aug 06, 2009 3:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kattenhuis
Kind
Kattenhuis


Aantal berichten : 379
Registratiedatum : 01-08-09
Woonplaats : Stone City

may-rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: may-rose   may-rose I_icon_minitimedo aug 06, 2009 3:41 pm

Welkom !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kattenhuis.web-log.nl
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

may-rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: may-rose   may-rose I_icon_minitimedo aug 06, 2009 5:33 pm

Wees welkom!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

may-rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: may-rose   may-rose I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:30 pm

Hoi hoi!

Ik wil je heel veel forumplezier wensen en natuurlijk welkom!!!! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

may-rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: may-rose   may-rose I_icon_minitimevr aug 07, 2009 7:56 am

Welkom hier en veel klets plezier!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Laura
Baby
Laura


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : ergens in Groningen

may-rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: may-rose   may-rose I_icon_minitimevr aug 07, 2009 12:25 pm

Welkomm!! Very Happy


En je muzieksmaak is goed cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.honderdprocentlaura.web-log.nl
Gesponsorde inhoud





may-rose Empty
BerichtOnderwerp: Re: may-rose   may-rose I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
may-rose
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Algemeen :: Even voorstellen-
Ga naar: