Zelf vind ik eerlijkheid heel belangrijk, communiceren, elkaar in zijn/haar waarde laten, iemand niet willen veranderen, humor en wat voor elkaar over hebben.
Zelf vind ik eerlijkheid heel belangrijk, communiceren, elkaar in zijn/haar waarde laten, iemand niet willen veranderen, humor en wat voor elkaar over hebben.
Eerlijkheid en openheid vind ik enorm belangrijk... Inderdaad elkaar ook niet willen veranderen zoals Tweety zei. En gewoon goed voor elkaar zijn.
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: Relatie's wo aug 05, 2009 5:29 pm
Al het bovenstaande.. Ik vind vertrouwen ook heel erg belangrijk, is dat er niet heb je ook geen goede relatie... Vind het ook belangrijk om met mn vriend op een lijn te zitten qua normen en waarden enz. Waardering en Accepteren.
Vertrouwen, humor, communiceren, intelligentie, zorgzaam.. Ik ben nogal jaloers aangelegd, zou het zeker niet fijn vinden als mijn vriend een flirt zou zijn..
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Relatie's ma aug 17, 2009 12:29 am
Vertrouwen, trouw en op dezelfde golflengte zitten. Meer is er toch niet nodig in mijn ogen. Dingen zoals humor, intelligentie, zorgzaam e.d. zitten mee in iemands karakter en dat hoort dan weer mee bij op dezelfde golflengte zitten.
Vertrouwen vind ik erg belangrijk, trouw zijn, eerlijk en open zijn tegenover elkaar. Ik denk dat communicatie een erg belangrijk punt is in een relatie.