Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Brad Pitt wil stoppen met acteren

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Brad Pitt wil stoppen met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Brad Pitt wil stoppen met acteren   Brad Pitt wil stoppen met acteren I_icon_minitimema aug 03, 2009 6:09 pm

Brad Pitt overweegt om te stoppen met acteren. De filmster vindt dat hij in zijn leven alles al bereikt heeft wat hij wilde. Volgens hem is acteren iets voor jonge mensen en is het moeilijker om op zijn leeftijd (45) nog interessante rollen te mogen spelen.

"Ik heb het gevoel dat ik alles gedaan heb wat ik kon doen. Ik heb mijn tijd gehad en dat idee is best wel bevrijdend", zegt hij in een interview. Daarnaast vertelt Brad Pitt dat hij blij is dat hij dankzij het acteerwerk al op zoveel verschillende plaatsen heeft gewoond. Vooral voor de kinderen vindt hij dit verrijkend en is hij trots dat hij dit aan zijn kinderen heeft kunnen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Brad Pitt wil stoppen met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brad Pitt wil stoppen met acteren   Brad Pitt wil stoppen met acteren I_icon_minitimema aug 03, 2009 6:25 pm

nou van mij mag hij stoppen hoor, no problemo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Brad Pitt wil stoppen met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brad Pitt wil stoppen met acteren   Brad Pitt wil stoppen met acteren I_icon_minitimema aug 03, 2009 6:27 pm

Ik sta er ook niet rouwig om. Hij had goede films, maar hij is een te grote hype. Mr & Mrs Smith was ook niet echt zo'n uitblinker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
xLinda
Baby
xLinda


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 35

Brad Pitt wil stoppen met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brad Pitt wil stoppen met acteren   Brad Pitt wil stoppen met acteren I_icon_minitimema aug 03, 2009 8:22 pm

Als hij dat wil moet hij dat vooral doen.
Zijn goed recht hoor...haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Brad Pitt wil stoppen met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brad Pitt wil stoppen met acteren   Brad Pitt wil stoppen met acteren I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brad Pitt wil stoppen met acteren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brad Pitt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Fun & Ontspanning :: Film & TV-
Ga naar: