Sorrow Unseen
Auteur Bericht Jasper Foetus
Aantal berichten : 37Registratiedatum : 02-08-09Leeftijd : 37Woonplaats : Lochristi Onderwerp: Sorrow Unseen zo aug 02, 2009 3:23 pm By the day everybody see me smiling In the night no one see me crying I only sorrow in the dark when nobody sees, when nobody knows Sorrow for the 1 thing I want so much The only thing I ever wished for I'm wishing for a girl, who understands me I can hardly understand myself sometimes I'm wishing for a girl who likes my arms around her Who likes to lay her arms around me But that's the thing I sorrow for Because it's the only thing I'll never gonna get My laugh of the day always dry out the tears of the night So, nobody knows about my sorrow Laughing in the day always dry out crying of the night So, nobody will ever know about my sorrow It will never be seen A sorrow unseen
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Dionne Volwassen
Aantal berichten : 792Registratiedatum : 15-08-09Leeftijd : 34Woonplaats : Aalsmeer Onderwerp: Re: Sorrow Unseen do aug 20, 2009 11:32 pm wat was de reden van deze inspiratie? Mooi geschreven.
Jasper Foetus
Aantal berichten : 37Registratiedatum : 02-08-09Leeftijd : 37Woonplaats : Lochristi Onderwerp: Re: Sorrow Unseen vr aug 21, 2009 5:45 pm inspiratie heeft geen reden
De reden waarom ik het geschreven heb: ik moest het kwijt
Dionne Volwassen
Aantal berichten : 792Registratiedatum : 15-08-09Leeftijd : 34Woonplaats : Aalsmeer Onderwerp: Re: Sorrow Unseen vr aug 21, 2009 5:51 pm Jawel, inspiratie heeft wel reden.. Ik krijg inspiratie door een gebeurtenis.. Reden voor inspiratie: de gebeurtenis
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732Registratiedatum : 01-08-09Leeftijd : 35Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy Onderwerp: Re: Sorrow Unseen vr aug 21, 2009 6:24 pm Mooi geschreven.
Maar nu bij mij heeft inspiratie ook geen reden hoor.
Soms wel en soms niet.
Dionne Volwassen
Aantal berichten : 792Registratiedatum : 15-08-09Leeftijd : 34Woonplaats : Aalsmeer Onderwerp: Re: Sorrow Unseen vr aug 21, 2009 6:54 pm Ok, ik ga daarvoor. Soms wel en soms niet.
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732Registratiedatum : 01-08-09Leeftijd : 35Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy Onderwerp: Re: Sorrow Unseen vr aug 21, 2009 7:20 pm Maar iedereen is anders ook wel hé
Dat het bij mij soms wel en soms niet is, betekent niet dat het bij iedereen zo is
Jasper Foetus
Aantal berichten : 37Registratiedatum : 02-08-09Leeftijd : 37Woonplaats : Lochristi Onderwerp: Re: Sorrow Unseen za aug 22, 2009 6:38 pm Dionne schreef: Jawel, inspiratie heeft wel reden.. Ik krijg inspiratie door een gebeurtenis.. Reden voor inspiratie: de gebeurtenis die gebeurtenis is de oorzaak niet de reden
dank u Yelena
Dionne Volwassen
Aantal berichten : 792Registratiedatum : 15-08-09Leeftijd : 34Woonplaats : Aalsmeer Onderwerp: Re: Sorrow Unseen za aug 22, 2009 6:45 pm die 2 dingen staan niet ver van mekaar af.. nevermind verder! Mooi geschreven.
rodafan Kind
Aantal berichten : 457Registratiedatum : 25-07-09Leeftijd : 40Woonplaats : Kerkrade Onderwerp: Re: Sorrow Unseen zo aug 23, 2009 6:23 pm
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Sorrow Unseen
Sorrow Unseen