Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Naaktfoto's en webcams

Ga naar beneden 
+10
Jimmy
rodafan
bufsel
xKiim
X-Eption Entertainment
totally_wallarized
Boing
Mellody5
Brabantse
DjeN
14 plaatsers
AuteurBericht
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimezo aug 02, 2009 2:29 pm

Ik lees nog wel eens wat dingen in het nieuws over mensen die naaktfoto's sturen over het internet of dingen op een webcam laten zien en dat dan het hele web over gaat.
Hoe denken jullie daarover?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimezo aug 02, 2009 2:34 pm

Heeeeeeeeeel stom!!!
Je weet nooit naar wie je deze toestuurt en wat diegene hier mee doet.
Ook nooit naar je vriend/vriendin sturen! Stel dat de relatie over gaat en wat hij/zij uit wraak gaat doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimezo aug 02, 2009 5:08 pm

Ik zou het in iedergeval nooit naar iemand toesturen die je via internet hebt ontmoet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimezo aug 02, 2009 5:35 pm

Mwa, wel eens met vriendjes zoiets gedaan... Maar je hebt ook wel gevallen die wild vreemden wat via webcam laten zien. Zo wel eens in een chat gekomen met het eerste zicht op een piemel... Zat ik niet op te wachten.
Zo is een voormalig collega van mij ook een naaktfoto van de ronde in gegaan. Die had wat naar iemand toe gestuurd, niet wetende dat dat ook een collega van hem was... OOPS, niet slim
Terug naar boven Ga naar beneden
totally_wallarized
Moderator
totally_wallarized


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Leuven

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimezo aug 02, 2009 7:10 pm

Boing schreef:
Mwa, wel eens met vriendjes zoiets gedaan... Maar je hebt ook wel gevallen die wild vreemden wat via webcam laten zien. Zo wel eens in een chat gekomen met het eerste zicht op een piemel... Zat ik niet op te wachten.
Zo is een voormalig collega van mij ook een naaktfoto van de ronde in gegaan. Die had wat naar iemand toe gestuurd, niet wetende dat dat ook een collega van hem was... OOPS, niet slim

idd, binnen een relatie is het nog 'oke',
maar buiten dat vind ik het niet kunnen, zeker niet met mensen die je niet in real-life kent..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://netlog.be/makeyourownkindofmusic_
X-Eption Entertainment
Moderator
X-Eption Entertainment


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Arendonk

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimezo aug 02, 2009 7:14 pm

[quote="totally_wallarized"]
Boing schreef:
idd, binnen een relatie is het nog 'oke',
maar buiten dat vind ik het niet kunnen, zeker niet met mensen die je niet in real-life kent..


Helemaal mee eens! Pas ermee op hoor!

Toen ik nog op school zat, was er een meisje die ontzettend ver ging voor haar vriendje. Die vroeg aan haar of zij wilde strippen voor de webcam, zo niet zou hij haar verlaten.
Zo wanhopig verliefd als ze was, heeft ze dit gedaan, en hij....
Hij nam het op en stuurde het naar iedereen op school en zelfs daarbuiten!
Het meisje is een week of 2 niet naar school gekomen omdat ze zich niet durfde te vertonen. Ikzelf heb het filmpje nooit gezien, maar ik kan me heel goed voorstellen dat zij hier ontzettend veel spijt van had!

De jongen is trouwens wel door haar ouders voor de rechter gesleept!
Of dit nu iets uit heeft gehaald, weet ik niet....
Terug naar boven Ga naar beneden
xKiim
Foetus
xKiim


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Veere

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimezo aug 02, 2009 7:28 pm

ik vind het echt heel dom Surprised
en zou het zelf ook nooit doen :O

en vriend van mij heeft ook wel eens iets voor cam laten zien aan iemand.
een dag later stond het op internet Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x3-kiim-x3.hyves.nl
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 03, 2009 12:17 pm

Ja dat is echt erg..
ik heb het 1 keer bij een jongen gedaan waarvan ik dacht dat hij me leuk vond, maar dat vond hij dus blijkbaar niet.
maar gelukkig heeft hij er niks mee gedaan want ik denk dat dan je hele leven kapot is als je nog lang op dezelfde school moet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 03, 2009 6:01 pm

Ja denk ik ook, hoewel sommigen het geen hol kan schelen...
Een meisje wat ik ken heeft van haar en haar vriend halve naaktfoto's op het internet staan... Niet bepaald smakelijke foto's ook *kots*
En iemand die mij probeerde te hacken en ik een spuug hekel aan heb blijkt ook ergens naakt op internet te staan... Moet de foto's alleen nog vinden om haar te blackmailen *grijns*
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 03, 2009 6:01 pm

Mja nee zou het zelf ook nooit doen.. weet nog goed als jong puber meisje dat ik ook contact had met een jongen via internet (ik vond hem gewoon aardig meer niet) en toen trok hij ineens zijn piemeledokus te voorschijn... :S Ik schrok me kapot... nooit dat ik iemand zoiets zou willen aandoen!!! XD

En ja mn vriend.... die komt maar naar me toe als hij wat wil zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimedi aug 04, 2009 10:56 pm

Zoiets vind ik echt stom.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Jimmy
Foetus



Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-08-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Helmond

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimedi aug 11, 2009 6:44 pm

Ik zou het absoluut nooit doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimedi aug 11, 2009 11:13 pm

Maar er zijn genoeg mensen die het wel doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:41 pm

Heb ooit met de webcam een foto van mezelf gemaakt.. zonder kleding Rolling Eyes Gewoon om te kijken hoe ik er op een foto uitzag op die manier.. En toen had ik het er met een vriendin over en die doet een kunstopleiding en wilde graag een schilderij maken van een naakt persoon.. (alleen het lijf, geen hoofd) en opzicht leek het me heel leuk om zoiets van mezelf te hebben, maar voordat ik de foto stuurde.. heb ik toch wel even mijn hoofd eraf geknipt.. Zo kan ze er eigenlijk niks mee doen ( stel dat de vriendschap kapot zou gaan ) en raad eens, ze kreeg een vriend... vond me inene stom.. maar ik hoef nu niet bang te zijn dat ze iets met die foto doet.. Verder heb ik er vrijwel geen ervaring mee.. Zou zelf nooit iets uitdoen voor een ander voor de cam..
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimewo aug 19, 2009 10:13 am

Dan ben je wel blij dat je je hoofd eraf hebt geknipt denk ik? Heb je nog wel het schilderij gekregen trouwens? Of kreeg ze die vriend al voordat het af was?

Ik zou zelf ook niets uitdoen of uberhaupt doen voor de cam. Ga dan naar elkaar toe en doe het op die manier met elkaar. Veel beter dan naar een beeldje zitten te staren lijkt me.
Erover praten daarentegen vind ik dan wel weer leuk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimewo aug 19, 2009 5:45 pm

nee.. nooit schilderij gehad.. denk dat ze het niet gemaakt heeft.. Ze kreeg die vriend iets later, dus zal daar wel aan gelegen hebben.. Wel jammer..
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimewo aug 19, 2009 9:03 pm

Goed dat je het hoofd erafgeknipt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Dniess
Foetus



Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 33

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 24, 2009 1:45 pm

nou ik zou het noooit van me leven kunne.. naakt voor de cam gaan staan enzo.. en ik zou ook nooit naakt foto's kunnen sturen ofsow.. wie weet wat ze er mee doen.. dus maar mensen die dat leuk vinde.. moet het doen tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 24, 2009 1:49 pm

Ik weet niet. Lijkt me wel leuk om zo je vriend/man wat gek te maken als hij op kantoor zit ofzo Razz Dan heeft hij een reden vroeg naar huis te komen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Dniess
Foetus



Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 33

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 24, 2009 1:50 pm

hahaha ja daar heb je wel gelijk in.. maar dan nog zou ik het niet kunne.. ik weet ook niet waarom.. haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 24, 2009 5:33 pm

Smile dat is ook begrijpelijk.. Heb het dus 1x gedaan.. wie weet ooit nog als ik idd zin heb om me vriend gek te maken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Baby
Laura


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : ergens in Groningen

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 24, 2009 10:44 pm

Ik vind het dom. Want ik zou mezelf nooit naakt willen tegenkomen op internet.
En ookal is het dan toch nog zo leuk om uit de kleren te gaan voor de cam. Ooit krijg je er spijt van.

Stel die foto komt wel op internet te staan met je naam.
Je solliciteerd bij een nieuw bedrijf en die googlen je naam even op (want dat gebeurd tegenwoordig..) en ze vinden zou..
Dan kun je in beel gevallen al fluiten naar je baan.

Ik heb nog nooit iets laten zien op de cam.
Ik heb nu bijna 3 jaar een relatie en voor hem heb ik niets voor de cam gedaan.
Ik vertrouw hem volledig, maar je weet natuurlijk maar nooit wat er in de toekomst gebeurd.

En we kunnen ook van elkaar genieten buiten de cam en de foto's om..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.honderdprocentlaura.web-log.nl
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitimema aug 24, 2009 10:52 pm

maar het hoeft niet persé dom te zijn.. soms is iemand vertrouwen ook dom en daar kom je ook pas achteraf achter..

Heb nooit een naaktfoto naar iemand gestuurd waarbij iemand me voor lul kon zetten op het internet, maar had toch graag het schilderij gehad..

En begrijp me goed, ik zou dus nooit voor de cam uit de kleren gaan voor iemand.. dat nee, dat doe ik dus noway niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Naaktfoto's en webcams Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naaktfoto's en webcams   Naaktfoto's en webcams I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naaktfoto's en webcams
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: