Ben gek op filmen en filmbewerking... ben er misschien nog niet meesterlijk goed in... Maar dit is mijn werk (en in sommige gevallen met een groep)
Playfull Kittens
Dit zijn kittens waar we een tijdje voor zorgden... Tot ze oud genoeg waren weg te gaan. De verzorgers van de moeder hadden helaas een enorm groot probleem en konden gewoon in de hectiek niet voor de katjes zorgen. Dus we besloten hun uit de brand te helpen.
Miss Terra
We hadden een "doedag" op school. Zie hier ons nivo Niet gefilmd door mij, wel bewerkt door mij (Geluid en camera problemen opgehelderd)
Peeling of my skin
Gewoon verveling met een camera in de buurt
207 seconds
Zo'n filmpje wat slaat als koe op varken. We moesten een stopmotion leren maken voor mijn voormalige opleiding. Dit is gemaakt in een groep (Black Static)
Duct Tape
Duct Tape is ook weer een school project ook gemaakt met Black Static. Ook weer een film wat slaat als baksteen op deur.
Bevrijdingsfest in zwolle
Dit is een deel van mijn vriendengroep, hier ons avontuur naar zwolle
Slagharen
Dit m'n andere vriendinnengroepje genaamd de Muchacha's! Oja, let op het onzichtbare kind XD
Castlefest
Was ook erg gezellig met wat gozers
Fotosessie met de Muchacha's
Zat nog wel weer een reden achter dat we zo debiel voor de camera liepen te doen trouwens. En voor de genen die het opgevallen is, ja ik weet dat deze ook geplaatst werd op dumpert.nl waar we allemaal helemaal niets van wisten toen het gebeurde. Maar we hebben het allemaal allang los gelaten en vinden het prima zo. We pakken hun nog wel een keer terug.
Onderwerp: Re: Film bewerking do sep 10, 2009 1:33 pm
FUNHOUSE
Dit is gemaakt voor wat vrienden van ons. Deze katten zijn van hun geweest, maar om wat problemen hebben wij de katten in huis genomen en de jongen groot helpen brengen (4 stuks, hier waren er nog maar 2 omdat de anderen die dag net weg waren... Zoals je ziet zitten ze er niet echt mee )
Onderwerp: Re: Film bewerking wo sep 16, 2009 2:52 pm
Ik vind het wel raar want ik heb ze nog maar een paar maand... Maar aan de andere kant heeft één van twee ook een hol gegraven onder een steen en bewaakt die met zijn leven... Misschien is het een nest? Maar ik had er al reactie op gekregen van iemand anders die denkt dat het juist wel vechten is omdat hij wat algeneters heeft die ook zo vechten... Ik durf het ook helemaal niet te zeggen :S