Onderwerp: Re: Haren verven ma aug 17, 2009 9:10 am
Coupe soleil (dat is laaaang geleden, in de tijd dat je iedereen ermee zag) En een keer zwart met paarse gloed
verder eigenlijk niet. Zou het nu nie zo snel meer verven
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Haren verven ma aug 17, 2009 10:22 am
rood.
Maar ik doe enkel stripes. Waarschijnlijk laat ik ze in september herzetten want nu zijn ze eindelijk helemaal uitgegroeit. Vorige maand had ik ze nog en ik had ze laten zetten in oktober
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: Haren verven ma aug 17, 2009 6:39 pm
blond, bruin, paars, rood, roze, zwart, blauw, koper... nja vast nog wel meer XD
Onderwerp: Re: Haren verven ma aug 17, 2009 11:32 pm
Wou dat ik dat is kon.. Ik heb een soort bandhaar waardoor m'n haar niet te verven valt.. Maar in de winter is het donkerblond en in de zomer lichtblond.. toch nog iets variatie.
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Onderwerp: Re: Haren verven di aug 18, 2009 3:51 pm
ik heb mijn haar wel eens met blonde plukjes geverfd, en van de winter had ik het bruin.. dat was wel mooi maar ik vind het nu wel mooier door de zon, met die verschillende kleuren blond erin..