Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!

IndexZoekenRegistrerenInloggen

Ervaringen met "geesten"

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 32

Ervaringen met "geesten" Empty
BerichtOnderwerp: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:10 am

Zoals ik in een eerder topic verkondigde ben ik zelf erg achterdochtig achter mijn eigen ervaringen. Ik heb namelijk best mijn ervaringen met geesten gehad. Ik weet ook dat een heleboel anderen dat ook hebben gehad.

Wat me leuk leek is om ze hier te plaatsen, mijn eigen en dat van jullie (ik ga ze niet allemaal tegelijk plaatsen, want het is door mijn leven nogal wat geweest)
Ik vind het trouwens ook geen slecht idee als mensen hier een alternatieve verklaring hebben voor wat de ervaringen zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse

Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:44 am

Ehm ja ik denk wel dat ik zoiets heb meegemaakt... Ik was toen een jaar of 8 en werd midden in de nacht wakker. Zag toen een schim bij mijn deur staan. Ik kon zijn gezicht niet zien want het was dus super donker... Ik was heel erg bang op dat moment. Toen toch in slaap gevallen en heb het de volgende dag aan mijn ouders verteld. Deze dachten dat ik misschien had gedroomd en als ik het weer zou meemaken zou ik hen roepen...

Er is toen een tijdje overheen gegaan en toen zag ik weer die man bij mijn deur... Mijn vader geroepen en hij zag niets. Ook heb ik nog een keer een vrouwelijke schim gezien. Zij stond half over mij gebogen...

En ik heb een keer toen ik een jaar of 15 was nog een soort van aanwezigheid gevoeld. Ik was er van overtuigd dat iemand naast mij stond. Zo voelde het ook, maar toen ik keek zag ik niemand.

Boing
Kleuter
Boing

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimezo aug 02, 2009 12:21 pm

Toen je jonger was, klonk alsof iemand over je heen keek op beschermende manier eigenlijk... Denk niet dat je voor die bang hoeft te zijn Wink

Heb zelf ook op jonge leeftijd, de eerste keer dat ik wat mee maakte wat gezien.
We woonden in een bioscoop toen der tijd. De bioscoop was van mijn vader, daarboven zat onze woning (Centrum Theater in Hoogezand Sappemeer, inmiddels is het gesloopt trouwens). Mijn broers en ik waren erg jong nog. We speelden vaak na sluitingstijd spelletjes als verstoppertje.
1x zag ik dus tijdens het spelen wat ik dacht mijn oudere broer te zijn achter een zaal deur. Tenminste, zijn arm stak er duidelijk achter de deur weg. Toen ik riep dat ik hem zag maakt het zelfs een beweging en verstopte het beter achter de deur. Toen ik de deur open trok zag ik niks. Totaal niks. (De deur stond al open tegen een muur aan waar ik dacht dat hij zich tussen verstopte, dus ik keek naar een lege muur toen ik de deur weg trok)
Ik ben direct naar mijn ouders gerent waar mijn broer dus WEL verstopt zat en heb ze alles verteld. Hun gingen er van uit dat het mijn andere broer was geweest die me voor de gek hield... Maar ik denk niet dat ze me helemaal begrepen op die leeftijd. Want zoals je nu leest is dat niet echt mogelijk geweest.
totally_wallarized
Moderator
totally_wallarized

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 02-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimezo aug 02, 2009 6:34 pm

dat zijn best nog positieve ervaringen, ik heb al andere verhalen gehoord die minder positief waren..

http://netlog.be/makeyourownkindofmusic_
Boing
Kleuter
Boing

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimema aug 03, 2009 10:00 am

totally_wallarized schreef:
dat zijn best nog positieve ervaringen, ik heb al andere verhalen gehoord die minder positief waren..

kweetnie hoe positief dat was voor mijn jeugd Razz Vooral toen ik later hoorde dat de voormalige eigenaar van die bios zichzelf opgehangen had... Maar daar kwam ik pas jaren later achter
bufsel
Moderator
bufsel

Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimema aug 03, 2009 6:21 pm

Oh gatsie ik word er altijd een beetje bang van...
Ik had vroeger altijd wat met begraafplaatsen...was de enige plek waar ik mijn rust kon vinden. Voelde er wel altijd aanwezigheden..maar dat was niet erg voelde niet bedreigend en toen overleed de moeder van mn beste vriend (in die tijd, zijn nu echt uitelkaar gegroeit) en daarna voelde ik de aanwezigheden altijd veel sterker.. ook niet bedreigend maar toch veel beangstigender. of dat nou komt omdat ik me bewuster ben van de dood of wat... ik weet het niet... ik ga iig niet zo graga meer!
Dionne
Volwassen
Dionne

Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimevr aug 21, 2009 1:49 am

Toen ik 12 jaar was heb met een vriendin een bord gemaakt om glaasje te draaien. We hebben het zelf nooit gedaan, maar had het wel verstopt in mijn kamer. 4 jaar later, in die tijd niks gebeurd.. tot ik met een groep van 3 andere meiden de film white noise ging kijken. Na de film ging de deur langzaam open en werd het gewoon fris in de kamer. Niks aan de hand, dat kan dachten we. Beetje spannend was het wel.. Deden de deur maar weer dicht, verwarming aan.. Deur ging open en het werd weer fris. Nou, nog steeds niks van aangetrokken. Vriendinnen gingen de deur uit en ik ging naar bed. Werd midden in de nacht wakker van een geruis. Geen idee waar het vandaan kom en ik scheet 24 kleuren in mijn broek. Ben toch gaan zoeken, stond me radio op een zender met geruis. Terwijl ik dat ding al in geen jaren had gebruikt.. Heb het bord toen gepakt en weggegooid, was me zo dood geschrokken dat ik niks meer van zoiets in huis wilde hebben.
DjeN
Puber
DjeN

Aantal berichten : 514
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimevr aug 21, 2009 7:04 am

Wow...dat is wel heel heftig. Heb je daarna er nog last van gehad?

(white noise was verder wel goed trouwens)

Ik lag een keer te lezen op bed en zag iets in m'n ooghoek. Toen ik goed keek (klein lichtje stond aan, mar genoeg om de hele kamer te verlichten, weet zeker dat ik het niet verbeeld heb) zag ik een oranje-achtige schim op zijn hurken zitten, vlak naast mijn bed naar mij te kijken. Ik ben nog nooit zo snel m'n bed uitgegaan.
Dionne
Volwassen
Dionne

Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimevr aug 21, 2009 9:41 am

Dat is ook wel eng, Nog gezien naderhand? nee, helemaal geen last verder.. Nog wel wat dingetjes meegemaakt, maar dat was eerder.
DjeN
Puber
DjeN

Aantal berichten : 514
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimevr aug 21, 2009 9:49 am

Nee..ook niet meer gezien.
Het gevoel wat ik daarvoor had was ook weg (dat ik niet alleen was in mijn slaapkamer)
rodafan
Kind

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 36

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitimedi okt 06, 2009 10:47 pm

Heb er geen ervaringen mee.
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met "geesten"   Ervaringen met "geesten" I_icon_minitime

Ervaringen met "geesten"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: En Nog Meer :: Paranormaal & Mystiek-
Ga naar: