Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ben je snel jaloers?

Ga naar beneden 
+6
Yelena
xKiim
Claudia
Brabantse
Boing
Mellody5
10 plaatsers
AuteurBericht
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimezo aug 02, 2009 12:30 am

Ben je snel jaloers of valt dat wel mee?
Waar ligt bij jou de grens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:04 am

Laten we zeggen dat ik nooit jaloers word. Als hij maar eerlijk en open over zijn gevoelens is en niks verborgen houd, waarom zou ik.
Zelfs zijn ex mag hier nog best een avond slapen als ze wil. Hoewel ik dat tegenwoordig niet meer toe laat, maar dat heeft meer met haar dan met hem te maken. Maar das een ander verhaal.

Maargoed, mijn vriend en ik zijn enorme flirts. Zowel tegen elkaar als anderen... Jaloezie zou een heel hypocriete en vervelende eigenschap zijn op dat moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:39 am

Ik ben niet snel jaloers.
Als ik een vriend heb mag hij best naar andere vrouwen kijken. Ik kijk tenslotte ook naar andere mannen. Maar echt aanrakingen etc heb ik liever niet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:46 am

Ben heel erg jaloers!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
xKiim
Foetus
xKiim


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Veere

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimezo aug 02, 2009 7:34 pm

Ligt eraan.
Als hij met zijn ex afspreek word ik heeel snel jalours of als ik hoor dat hij met haar in de stad liep enzo (maar komt door zijn ex niet door hem)

Maar als hij met andere meiden rondloopt gewoon vriendinnen heb ik daar totaal geen problemen mee.. beetje raar maartog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x3-kiim-x3.hyves.nl
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimezo aug 02, 2009 7:38 pm

Ik ben best wel jaloers. Hij mag van me doen wat hij wil, zolang hij maar met z'n poten van andere meisjes afblijft en het me vertelt. Ik ga zelf ook niet aan andere jongens zitten.

Het ging zo ver dat toen hij zei dat een vriendin van hem misschien zou blijven slapen, ik zei dat ik dan ook bij hem zou gaan slapen. Moet je ook wel weten dat ik haar nog nooit gezien of gehoord heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimema aug 03, 2009 12:41 pm

echt?
hoe is dat toen afgelopen dan?
is ze wel of niet blijven slapen toen bij hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimema aug 03, 2009 1:03 pm

Ze moet nog steeds komen. Waarschijnlijk ga ik niet blijven slapen dan (heb besloten te wachten tot ik haar ontmoet heb). Als ze komt, ga ik ook wel altijd mee naar de dingen die ze wil zien enzo. Dus ik ga praktisch de hele tijd erbij zijn Twisted Evil ALS ze komt natuurlijk. M'n vriend ziet het (gelukkig) nog niet zo snel gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimema aug 03, 2009 6:05 pm

Ik ben nooit jaloers geweest! bij geen enkel vriendje!!
Maar nu... oke ik ben niet echt jaloers en hij mag best naar vrouwen kijken en hij mag best met vriendinnen afspreken... als ik ze maar heb ontmoet.. .dan kan ik inschatten hoe interessant iemand is en dan vind ik dat wel oke.. maar als ik ook maar iets hoor over dat iemand achter mn vriend aanzit dan heeft degene een goed probleem met me!
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimedi aug 18, 2009 10:16 am

Ik ben eigenlijk nooit jaloers. Als ik een vriendin heb, mag ze van mij afspreken met wie ze wil, zolang ze er maar eerlijk over is. Als ik er later achterkom dat ze ergens over gelogen heeft, dan heeft ze wel een probleem. Maar dat heeft dan niet met jaloezie te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimedi aug 18, 2009 6:55 pm

Ik kan het wel zijn.. maar heb dan ook alleen relaties gehad waarbij m'n vriendjes echte flirts waren.. Dat vind ik niet zo fijn en dan ben je wel wat sneller jaloers dan als hij dat niet zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dniess
Foetus



Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-08-09
Leeftijd : 33

Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitimema aug 24, 2009 2:21 pm

ik ben helemaal niet snel jarloers.. hij mag best met andere meisje praten enzo.. daar kan ik niet wakker van liggen.. als hij maar niet gaat zoenen of andere dinge doen.. want dat is egt de sigaar bij mij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je snel jaloers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je snel jaloers?   Ben je snel jaloers? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je snel jaloers?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Word jij snel verliefd?
» Hoe snel duik jij met iemand het bed in?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: