Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Je vriend vriendin missen

Ga naar beneden 
+2
Mellody5
daantjuh
6 plaatsers
AuteurBericht
daantjuh
Eicel



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : somewhere in de AcHterhoek

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimeza aug 01, 2009 11:29 pm

Wheee

Mijn meissie is nou al sinds afgelopen donderdag op vakantie naar texel maar ik mis haar om me heen ook al woont ze anderhalf uur rijden van mij vandaan
ik vind het erg ik spreek der niet en volgende week ga ik zelf op vakantie
als ik stelletjes o me heen zie lopen denk ik waarom ben jij hier niet mijn meissie

Terwijl ik dit typ ben ik eerlijk ik zit in tranen omdat ik me meissie te erg mis
Mijn meissie is ze voor altijd

kusjesss
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 12:23 am

Hee Danielle,

Hoe lang heb je nu iets met haar dan?

Mijn vriend is.nu een week naar apeldoorn, naar landal greenparks..
Ik mis hem ook wel maar ik weet dat hij het naar zijn zin heeft en dat ik hem weer zie als hij er weer is

Maar ik snap het wel een beetje want het is 2 weken lang, probeer er een beetje een leuke vakantie van te maken en veel dingen te ondernemen dan heb je daar ook minder last van Wink

Voor je het weet zijn die 2 weken weer voorbij en zie je elkaar weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:02 am

Ohhh, wat lief

Nee zelf niet zo'n last van, maar ik heb ook nooit echt met dat soort dingen last gehad... Wel van het missen hoor, maar niet zo erg dat ik er in tranen mee zit (niks mis mee hoor!)
Maar van heimwee heb ik bijvoorbeeld ook nooit geen last gehad.
En als het wel erg word dan bel ik hem wel even Smile Technologie van tegenwoordig is ideaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:47 am

Als mijn vriend is werken mis ik hem al!!
Ben altijd blij als hij weer thuis is!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:48 am

Ik miste mijn ex-vriend (toen het nog mijn vriend was) na een paar dagen wel behoorlijk erg..... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 3:10 pm

Ik mis m'n vriend iedere seconde ik niet bij hem ben. Als het missen me te lang duurt, geraak ik al heel snel in een rotbui die iedereen om me heen al is beginnen vrezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 5:06 pm

Dat is ook wel lief Smile

ik denk wel altijd aan hem dat wel,
als ik hem te lang niet zie word ik chagrijnig.. en dan kan ik het zelfs op hem afreageren (wat erg is)
Terug naar boven Ga naar beneden
daantjuh
Eicel



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : somewhere in de AcHterhoek

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 5:56 pm

Ahcja laatste keer dat ik mijn meissie heb gezien is afgelopen zondag en maandag daarna niet meer en nou ga ik overmorgen zelf op vakantie naar duitsland dus kan ik der ook niet bellen Sad
Nou moet ik wachten tot volgende week dinsdag dus niet aan komende maar de dinsdag der op waarschijnlijk hoop zo dat ze maar een week naar texel moet
Want anders zie ik der bijna 2 a 3 weken niet:(


kusjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimema aug 03, 2009 12:19 pm

Je kan haar wel bellen maar dat is wel iets duurder..
als ik jou was zou ik gewoon je beltegoed iets hoger opwaarderen en haar een paar keer bellen!
dan moet je wel 00316.. (dus geen 06.. de nul valt wel tussen 0031 en 06) hoop dat je het snapt.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimema aug 03, 2009 12:37 pm

Daan, ik ging in juli een week naar Nederland. Dat was een weekje pure hel om hem te missen. Toegegeven, het was niet zo lang als jij moet. Maar bel haar gewoon. Enkele euro's heb je toch wel over voor je relatie? Zeker als zij ook eens een keertje belt. Wink Ik en m'n vriend belden elkaar iedere twee dagen. Het is een schrale troost, maar het is wel een verzachting van het missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitimema aug 03, 2009 12:40 pm

Ja inderdaad!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Je vriend vriendin  missen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je vriend vriendin missen   Je vriend vriendin  missen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je vriend vriendin missen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dikke vriendin
» Je beste vriend(in)
» Problemen met de ouders van mijn vriend

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: