Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Lege Vlaktes za aug 01, 2009 5:46 pm
Dat is de naam van mijn boek. Lege Vlaktes.
Vrijheid. Wanhoop. Liefde. Wat hebben deze drie met elkaar gemeen? Alyssa zoekt naar het ultieme begrip van vrijheid. Vreemde wezens, zo uit een nachtmerrie, ontnemen ieders vrijheid enkel om zich te voeden. De Australische struikrover Ned Kelly, die vocht voor zijn familie, blikt terug op zijn leven om zo de wanhoop buiten te sluiten en met opgeheven hoofd zijn dood tegemoet te treden. Yelena wordt weggesleurd uit het leven dat ze kent door een duo vampiers. Ze ontmoet in een van hen haar ware liefde James. Een stel vampierjagers kruisen hun pad en scheiden de twee geliefden. Radeloos van wanhoop gaat Yelena op zoek naar wat rust om alles te verwerken. De jagers laten haar echter niet zo makkelijk links liggen.
Wat een achterflap he. Het eerste verhaal is nagelezen geweest door fantasytalent Mel Hartman, bekend van De Fantasiejagers. Het laatste verhaal is het eerste verhaal dat ik ooit helemaal afgeschreven heb. De meningen van haar en horrorauteur Johan Deseyn waren zeer lovend.
Citaat :
Ik zou zeggen: blijven schrijven, Yelena en aan de andere lezers: hou deze dame goed in de gaten, ze komt er wel!
Natuurlijk met als gevolg iedere keer ik haar zie mijn wangetjes roodgloeiend worden.
Meer informatie (prijs, waar te verkrijgen,...) vind je op mijn website Yelena Dawn Crow. Degenen die een gesigneerd exemplaar willen, kunnen dit via mij regelen.
Onderwerp: Re: Lege Vlaktes za aug 01, 2009 5:56 pm
Wauw klinkt goed
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Lege Vlaktes za aug 01, 2009 7:00 pm
Bedankt. De opvolger is ook al bekend (bij mij), maar die gaat toch nog even op zich laten wachten. Daarmee ga ik bij een normale uitgevrij m'n kans wagen en daarvoor wil ik eerst nog meer ervaring opdoen. Ik heb het gevoel dat ik beter kan en bijleren kun je altijd.
Dus hoe doe ik dat? Onlangs verscheen een verslag van me op de website van het genootschap voor vlaamse misdaadauteurs, schrijf ik de hele tijd en lees ik erg veel.
Onderwerp: Re: Lege Vlaktes di aug 18, 2009 11:38 am
Is goed..had al op je site gekeken en daar stond iets van 12 dollar? Ach, ik merk het wel
Laat maar ff weten..
Yelena Volwassen
Onderwerp: Re: Lege Vlaktes di aug 18, 2009 11:44 am
dollar? Goed gek.
Ik moet zien wat de verzendkosten zijn. Die ken ik niet uit mijn hoofd. Wanneer ik de boeken binnen gekregen heb, ga ik er eens naar horen in het postkantoor.