Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? zo aug 16, 2009 4:47 pm
Laatste film op tv was ella enchanted Op dvd was The chronicles of riddick In de bios was Ice age 3
Net terug van vakantie, moet alle nieuw uitgekomen films snel maar is zien! met een grote bak popcorn. Vraagje, is harry potter 6 de moeite waard om naartoe te gaan? hoorde namelijk dat hij niet super was.. maar dat verschilt natuurlijk.
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? zo aug 16, 2009 5:09 pm
De film is geweldig, maar je moet niet gaan zitten vergelijken met het boek. Wel vind ik dat de 6 even goed verfilmd is als de drie (de derde is mijn favoriete harry potter film).
Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? di aug 18, 2009 5:34 pm
:O daar moet ik ook heen! Denzel is keigoed! Vanavond naar een horror op hawaii met mila jovovich.. Ik weet niet of je resident evil kent.. maar die vond ik leuk, en ik vind haar goed. Dus hopen dat deze ook goed is!
Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? di aug 18, 2009 5:55 pm
Neenee, ik merk al dat je die niet kent.. Is een vette horrorfilm^^ die is al oud.. maar dat meisje speelt in de film waar ik vanavond heenga! Dus ga er vanuit dat het top zal worden.. en anders maakt de popcorn alles goed!
Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? do aug 20, 2009 7:21 am
From dusk till dawn is echt goed ja. Met George Clooney en Quentin Tarantino zelf..en volgens mij wordt die vader gespeeld door Harvey Keitel. Pulp Fiction blijft ook een goeie van Quentin Tarantino.
Anyway..mijn laatste gister was EdTV. Was leuker dan ik verwacht had eigenlijk, hoewel het eind dan wel weer vrij standaard was.
Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? do aug 20, 2009 7:23 am
Dionne schreef:
OH, ik heb ze alle 3 gezien en hoop op een vervolg.. resident evil 1 heb ik op dvd, de rest moet ik nog kopen.. FIfth element ken ik niet..
Maarre ben gisteren toch naar harry potter geweest want we waren te laat.. Hij was opzicht wel leuk, maar er gebeurde vrij weinig..
Ik heb deel 4 van Resident Evil thuis geloof ik zelfs. Dus mocht je hem willen
The Fifth Element speelt zich af in de toekomst en is met Bruce Willis en Milla Jovovich
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? do aug 20, 2009 10:43 am
Pulp Fiction heb ik nog niet gezien. Maar om nu te zeggen dat from dusk till dawn echt goed is. Ik weet niet. Zonder de humor die erin zat, was het best wel een belachelijke vampierfilm, vond ik
Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? do aug 20, 2009 10:46 am
Dat klopt...dat is juist het goeie Anyway..Pulp fiction is zeker goed, en het kijken waard. Je moet alleen wel opletten.
Zitten veel grote namen in Pulp Fiction trouwens verder
John Travolta Quentin Tarantino Harvey Keitel Samuel L. Jackson Bruce Willis Uma Thurman e.a.
Yelena Volwassen
Onderwerp: Re: Laatste gekeken film? do aug 20, 2009 11:25 am
Ik weet het, maar ben nog niet aan het kijken geraakt. Zoveel films en zo weinig tijd. Zoals nu ook. Heb net ontdekt dat Tinkerbell & the lost treasure uit is!