Onderwerp: Re: Ga je vaak uit? za aug 01, 2009 9:30 pm
Maandagavonden hebben we hier een open speel avond in een café hier in de buurt. Dat is altijd erg gezellig. Maar ook doordeweeks dus niet altijd mogelijk. Ik zit ook graag in een kraakpand hier in de buurt (Blanco), en dat is ook leuk altijd. Verder mja, niet zoveel boeiends hier waar ik heen ga.
Onderwerp: Re: Ga je vaak uit? za aug 22, 2009 12:01 pm
Weinig.. maar wil wel weer meer uitgaan. Vanavond toevallig niet ( moet oppassen op me kleine achterneefje ) maar volgend weekend is er soort bandjesavond.. die week erop hele week feestweek.. daar ga ik wel heen!
Onderwerp: Re: Ga je vaak uit? za aug 22, 2009 2:49 pm
Ik ben ook al een hele tijd niet uitgeweest..ik wil wel graag weer eigenlijk. Maar dan niet bij ons in Purmerend. Liever een keer ergens anders. Dus als iemand ideeën heeft
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Ga je vaak uit? za aug 22, 2009 3:17 pm
Antwerpen! Uitgaansstad bij uitstek.
Bij mij is het nu ook al erg lang geleden. Ongeveer dan. Gewoon wat gaan drinken met vrienden uitgaan is ongeveer een maand geleden. Maar de hele nacht doorgaan en feesten is best wel al even geleden.
Onderwerp: Re: Ga je vaak uit? wo okt 21, 2009 8:56 am
Tja, uitgaan.... We worden wel vaak gevraagd maar meestal hebben wij al andere plannen. Overmorgen is er een fuifje, de 17- jarige dochter van m' n zus geeft een feestje voor haar verjaardag! Er staat die avond niets in onze agenda, we gaan er dus heen!
Af en toe dus, is het antwoord op de vraag. Liefs, Karin