Onderwerp: Re: De grootste fout... za aug 01, 2009 9:56 pm
Grootste fout, dingen bij mij laten gebeuren door een ex, en er niks aan hebben gedaan. Wel geleerd van deze fout gelukkig
Kattenhuis Kind
Aantal berichten : 379 Registratiedatum : 01-08-09 Woonplaats : Stone City
Onderwerp: Re: De grootste fout... zo aug 02, 2009 12:07 am
Grootste fout: Dat ik een paar jaar geleden een fietser heb aangereden met de auto. Uiteindelijk is het met de fietser toch nog goed afgelopen. Ik had hem over het hoofd gezien.
Mellody5 Kind
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : de Achterhoek
Onderwerp: Re: De grootste fout... zo aug 02, 2009 12:42 am
Mijn grootste fout was om nooit voor mezelf op te komen toen ik werd gepest.. Maar nu ben ik des te feller en vooral als het om andere mensen gaat die moeilijkheden hebben
Laura Baby
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 02-08-09 Leeftijd : 33 Woonplaats : ergens in Groningen
Onderwerp: Re: De grootste fout... zo aug 02, 2009 11:57 pm
Mellody5 schreef:
Mijn grootste fout was om nooit voor mezelf op te komen toen ik werd gepest.. Maar nu ben ik des te feller en vooral als het om andere mensen gaat die moeilijkheden hebben
Go girl !!
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: De grootste fout... ma aug 03, 2009 6:14 pm
Boing schreef:
Grootste fout, dingen bij mij laten gebeuren door een ex, en er niks aan hebben gedaan. Wel geleerd van deze fout gelukkig
Oke zo zou je de mijne ook het best kunnen beschrijven denk!
Onderwerp: Re: De grootste fout... za aug 15, 2009 3:31 pm
Toen ik 14 was.. ( ik weet het, heel jong ) was ik super verlegen en nog meer onzeker dan dat ik nu was.. Ik werd verliefd op een superjongen.. Robin heet hij.. Hij vond mij ook heel leuk. Maar ik durfde het gewoon niet, schaamde me voor mijn uiterlijk en wilde niet dat hij naar me keek, bang omdat hij mijn oneffenheden op mijn gezicht zag of iets dergelijks.. Toen heb ik het maar uitgemaakt.. En daar heb ik tot op de dag van vandaag spijt van.. Hij blijft altijd in mijn gedachte.. En nog als ik hem af en toe zie, kruipen de kriebels weer door mijn buik.. maar het zal niks worden, zijn leven is totaal anders dan de mijne en hij is heel erg veranderd.. bovendien zal hij mij niet zien staan, ik heb mijn kansen gehad.. denk ik dan maar.. en hij denkt waarschijnlijk ook zo.