Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Uithuwelijkingen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Uithuwelijkingen Empty
BerichtOnderwerp: Uithuwelijkingen   Uithuwelijkingen I_icon_minitimeza aug 01, 2009 4:53 pm

Vinden jullie dat uithuwelijken verboden moet worden of vind jij dat voor hun cultuur en geloof goed???
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Uithuwelijkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uithuwelijkingen   Uithuwelijkingen I_icon_minitimeza aug 01, 2009 9:19 pm

Ik geloof heilig in vrije keuze, maar geloof het of niet er zijn ook meisjes die niet tegen het uithuwelijken zijn die uitgehuwelijkt worden. En wist je dat 80% van de uitgehuwelijkten nog behoorlijk geslaagde huwelijken worden?

Maar niet al te min ken ik ook de verhalen van meisjes die het niet willen. Mijn huisgenootje is bijvoorbeeld daar ook 1 van. Zij zou ook uitgehuwelijkt worden tegen haar wil in. Het feest is gelukkig niet door gegaan, maar daar heeft een heel gevecht vooraf voor plaats gevonden. Ik vind zeker dat als 1 van de twee, het meisje of de jongen, geen zin hebben in dat huwelijk. Dat dat ook zeker niet moet gebeuren.

Mijn eigen overtuigingen over het huwelijk zijn trouwens wel dat ik echt van iemand wil houden voor ik trouw met die gene. Maar dat zijn mijn eigen meningen Smile Ik dring die niet op bij mensen die wel geloven in de uithuwelijking
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Uithuwelijkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uithuwelijkingen   Uithuwelijkingen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 12:02 am

Ik vind dat het verboden moet worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Asia
Eicel
Asia


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vlissingen

Uithuwelijkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uithuwelijkingen   Uithuwelijkingen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 8:15 am

Ik vind zelf dat je moet trouwen met degene waar jij mee jij je leven wilt delen.
Maar het is natuurlijk wel zo dat uithuwelijken meestal aan een geloof gebonden is en diegene die met dat geloof is verbonden houd zich dan ook aan die leefregels van dat geloof en daar ben ík het dan soms niet mee eens maarja zo zijn hun regels nou eenmaal en zo willen hun leven en dat moet je dan maar accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Uithuwelijkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uithuwelijkingen   Uithuwelijkingen I_icon_minitimezo aug 02, 2009 11:44 am

rodafan schreef:
Ik vind dat het verboden moet worden.



Mee eens....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Uithuwelijkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uithuwelijkingen   Uithuwelijkingen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uithuwelijkingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Discussiehoekje-
Ga naar: