Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? di aug 18, 2009 9:29 am
Nog niet veel, wakkergeworden, nog ff bijgekomen op bed, gedoucht, aangekleed, lenzen in, tanden poetsen, brood klaarmaken, files checken, de auto in naar m'n werk..
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? di aug 18, 2009 2:08 pm
opgestaan, gefietst, gesprekje gehad met mijn baas in spe, gefietst naar de interim, gesprekje gehad met de interimmeneer Fokke (geweldige naam toch he) en dan naar huis gefietst. Owja, tussen Fokke en baas in spe ben ik een broodje en een red bull gaan halen. Dus toen ik thuiskwam, was het nog maar 11 uur. Dan heb ik mijn laptop aangezet, op mijn luie reet gaan zitte en enkel nog recht gekomen om t drinken of te plassen en zo gaat het de hele verdere dag gaan terwijl ik praat met djen (kijk! een post! ). Owja, en vanavond ga ik Australia kijken in open lucht. Lijkt me geweldg
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? di aug 18, 2009 2:10 pm
Australia in de openlucht? Waar hebben we in NL een drive-in bios?
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? di aug 18, 2009 2:17 pm
Dat is eenmalig maar. Het wordt georganiseerd in een school. Volgende week spelen ze op een andere locatie the dark knight. Zo was het al de hele zomer hier in Antwerpen.
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? wo aug 19, 2009 5:48 pm
Gewerkt tot 17.00 uur....en toen gegeten. NU weer chillen want het is warrmmmm
Yelena Volwassen
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? wo aug 19, 2009 6:59 pm
Opgestaan, naar vrienden van mijn ouders geweest. Dan naar m'n vriend heerlijk gaan niets doen. Toen naar huis, zwembad in, eten en dan nu op mijn laptopje
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? zo aug 23, 2009 3:13 am
Yelena schreef:
Opgestaan, naar vrienden van mijn ouders geweest. Dan naar m'n vriend heerlijk gaan niets doen. Toen naar huis, zwembad in, eten en dan nu op mijn laptopje
Heb jij een zwembad
Vandaag.. om 12 uur uit bed.. 1 uur ontbeten.. Smiddags gechat, gezongen, geschreven.. savonds om half 8 wezen oppassen tot 2 uur.. nu lig ik in bed.
Kattenhuis Kind
Aantal berichten : 379 Registratiedatum : 01-08-09 Woonplaats : Stone City
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? zo aug 23, 2009 9:21 am
Gisteren de hele dag weggeweest, dus niet kunnen plaatsen hier. Ik was gisteren naar de sauna (Veluwse bron).
Vandaag: Groot deel v.d. dag op m'n balkon zitten, genieten v.h mooie weer.
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? zo aug 23, 2009 10:35 am
Ben een uur wakker, dus nog niet veel
Yelena Volwassen
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? zo aug 23, 2009 12:58 pm
Dionne schreef:
Yelena schreef:
Heb jij een zwembad
Ja, een groot zwembad
Ik vertel jullie vanavond wel wat ik deed, want nu is dat nog niet bijster veel.
Kattenhuis Kind
Aantal berichten : 379 Registratiedatum : 01-08-09 Woonplaats : Stone City
Onderwerp: Re: Wat heb je vandaag gedaan? zo aug 23, 2009 5:07 pm
Wat tv gekeken, vooral buiten gezeten. Zo meteen ga ik nog een paar uur wandelen.