Ik heb meerdere keren gevlogen. Het is niet mijn favoriete vervoermiddel, dat niet. Verveel me na een tijdje in een vliegtuig, dus zit vaak te lezen of film te kijken, dan is het snel voorbij. Verder vind ik het niet doodeng ofzo.
Maar komop, je gaat schuin de lucht, hij kan rare bewegingen maken in de lucht. Als je mazzel hebt kun je naar buiten kijken. Je gaat weer schuin naar beneden om te landen.. Is dat niet gaaf dan? hmm.. misschien verwacht ik er teveel van.
Je verwacht er veel teveel van..ik heb tot nu toe 1 keer echt erge turbulentie gehad toen ik naar Euro Disney ging. Verder nooit last van gehad. Waar ik dan vooral last van krijg is van m'n benen, dus ik ga ff een rondje lopen, ik kijk wat naar buiten, ik kijk film..en ik kijk naar de tijd wanneer ik eindelijk op m'n plaats van bestemming ben
Daarbij vind ik met de auto op vakantie veel meer een vakantiegevoel geven.
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Vliegen vr aug 21, 2009 11:30 am
Ik heb nog nooit gevlogen. Heb er best wel wat schrik voor als het moment ooit aanbreekt. Hoogtevrees snap je. Enkel al het idee de hoogte in te gaan terwijl je moet vertrouwen op elektronica, nee dankje. Touwenparcours doe ik ook nooit, bijvoorbeeld.