Onderwerp: Tattoo en slapen wo jul 29, 2009 9:49 am
Naar aanleiding van het Sterrenmeisje met de 56 sterren in haar gezicht.... Ze zegt dat ze in slaap is gevallen.... Ze ging voor 3 sterren maar kreeg er 56.
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen wo jul 29, 2009 4:07 pm
oke, ik ben nog nooit getatoeëerd, maar volgensmij is het gevoelig genoeg om wakker te blijven tijdens het tattooeren. En het is wel weer heel typisch dat het ineens wel een probleem word wanneer het vriendje en vader binnen komt wandelen en het niet leuk blijkt te vinden
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen wo jul 29, 2009 5:52 pm
Dan slaapt ze ontzettend vast. Nee, ik geloof haar hele verhaal niet. Ik heb ergens gelezen dat ze het daarna ook toe heeft gegeven aan haar ouders, omdat ze bang zou zijn voor hun reactie.
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen wo jul 29, 2009 6:07 pm
Ja geloof er ook geen bal van. Had ook ergens gelezen dat ze nu in een psychiatrische inrichting zit.
bufsel Moderator
Aantal berichten : 370 Registratiedatum : 26-07-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Ede
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen do jul 30, 2009 10:23 am
muahaha... nouja het is niet dat het pijn doet als je een tattoo laat zetten.. (tenminste bij mij niet) maar je voelt het wel... als het je eerste is dan vind je het ook zo spannend dat je er moeilijk van in slaap kan vallen...
Ik moet stiekum bekenen dat ik er wel om moet lachen XD
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen do jul 30, 2009 5:22 pm
Brabantse schreef:
Ja geloof er ook geen bal van. Had ook ergens gelezen dat ze nu in een psychiatrische inrichting zit.
Hahaha, niet verwacht dat een tattoo zoveel schade kan aanrichten Die zal daar ook wel bekent staan als het sterren meisje.
Wel zonde van die tattoeerder want zijn naam word gewoon genoemd hier in dit stukje. Hij zal wel altijd bekend blijven staan als de man die een meisje verminkt heeft. Zal wel wat klanten mis lopen zo.
xLinda Baby
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 36
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen zo aug 02, 2009 6:01 pm
Op een gegeven moment bij een grotere tattoo worden sommige plekjes gevoelloos. Oké dat mensen [zoals bij het programma Miami Ink] bij een sessie van 10 uur even indutten, oké. Maar het lijkt me niet dat als ze 56 sterren in je GEZICHT doen waar je dus constant het geluid van het apparaat hoort en alles ziet dat je in slaap valt.
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen zo aug 02, 2009 6:33 pm
Boing schreef:
Wel zonde van die tattoeerder want zijn naam word gewoon genoemd hier in dit stukje. Hij zal wel altijd bekend blijven staan als de man die een meisje verminkt heeft. Zal wel wat klanten mis lopen zo.
Mwa, lijkt mij niet. Misschien krijgt hij nu juist meer klanten. Zoals ze zeggen: any publicity is good publicity.
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen zo aug 02, 2009 6:46 pm
Anders moet ze eens langstgaan bij carglass? voor degene die kleiner zijn als een 2euro muntstuk dan ^^
S eigelijk wel erg, haar heel leve om zeep.. kzou er toch ni mee kunne leve..
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen zo aug 02, 2009 6:55 pm
Ze heeft trouwens al lang toegegeven dat ze er zelf om vroeg. Dat is nog uitgebreid op het nieuws geweest. Dat kind is volgens mij enkel en alleen maar een domme aandachtszoeker.
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen zo aug 02, 2009 7:02 pm
Yelena schreef:
Ze heeft trouwens al lang toegegeven dat ze er zelf om vroeg. Dat is nog uitgebreid op het nieuws geweest. Dat kind is volgens mij enkel en alleen maar een domme aandachtszoeker.
ze gaat er toch zelf de gevolgen van dragen.. letterlijk en figuurlijk..
Yelena Volwassen
Aantal berichten : 732 Registratiedatum : 01-08-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen zo aug 02, 2009 7:04 pm
Ja, haar eigen domme schuld.
Trouwens, ze heeft het verhaaltje van het slapen verzonnen omdat ze het wilde, maar bang was dat pappielief haar zou straffen.
Onderwerp: Re: Tattoo en slapen zo aug 02, 2009 7:26 pm
tuurlijk, vermoedde ik al wel
Citaat :
En het is wel weer heel typisch dat het ineens wel een probleem word wanneer het vriendje en vader binnen komt wandelen en het niet leuk blijkt te vinden