Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Moet een kind op sporten?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Moet een kind op sporten? Empty
BerichtOnderwerp: Moet een kind op sporten?   Moet een kind op sporten? I_icon_minitimewo jul 29, 2009 9:49 am

Er zijn mensen die vinden dat hun kind op een sport MOET en dan het liefst ook nog op de sport die voor hen gekozen wordt,
of ze het nou leuk vinden of niet.

Vind jij dat kinderen persé op een sport of op muziekles MOETEN, om zichzelf meer te ontwikkelen, om sociale contacten op te doen of voor de status? Mogen ze zelf een sport uitkiezen of moeten ze persé gaan hockeyen, tennissen of paardrijden omdat jij dat zo leuk vindt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Moet een kind op sporten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moet een kind op sporten?   Moet een kind op sporten? I_icon_minitimewo jul 29, 2009 3:43 pm

Ik zou mijn kinderen wel aansporen om aan sport, muziek of iets dergelijks te beginnen. Maar moeten? Nee zeker niet. Maar het scheelt dat kinderen er vaak wel makkelijk enthousiast over zijn om aan iets te beginnen.
Maar ik zou nooit eisen van ze dat ze ook echt gaan sporten of op muziek gaan. Het is wel voor de leuk en voor de hobby.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moet een kind op sporten?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ouders mishandelen kind
» Kind crimineler door weinig communicatie met ouder

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Discussiehoekje-
Ga naar: