Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Innerlijk of uiterlijk?

Ga naar beneden 
+4
Boing
rodafan
Claudia
Brabantse
8 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 6:36 pm

Waar ga jij voor?

Voor mij zijn beiden belangrijk. Natuurlijk kijk je eerst naar het uiterlijk. Ik moet me wel aangetrokken voelen tot iemand, maar deze hoeft dan absoluut niet knap te zijn ofzo.
Daarna ga je kijken naar het innerlijk. Maar uiteindelijk vind ik het innerlijk dus veel belangrijker. Ik kan niet met iemand zijn die zich gedraagt als een verschrikkelijk iemand...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 8:17 pm

Ben ik helemaal met je eens hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 10:55 pm

Ik ben het ook met je eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimedi jul 28, 2009 11:55 pm

Innerlijk is voor mij allermeest topprioriteit. Ik kan echt niet met iemand zijn waar ik niet mee op 1 lijn kan zijn. Mijn vriend en ik zijn het ook wel eens niet met elkaar eens, en ik grap wel dat het de grootste klootzak is omdat wij echt niet als vrienden zijn begonnen in onze relatie. Maar puntje bij paaltje hebben we meer gemeen dan we dachten Razz

Maargoed, ik heb een paar jaar terug in een top relatie gezeten met een jongen wiens uiterlijk mij helemaal niet zou hebben aangetrokken. Hij mocht er best wel zijn hoor... Maar ik ben het persoon die houd van de ruigere buitenkant. Dit was echt puppy blauwe ogen, en wit blonde haartjes op zijn bolletje. Ik heb nooit spijt van hem gehad. De reden dat het uit ging was ook niet omdat er in de relatie wat mis was (de afstand was niet echt prettig meer... Hij in limburg, ik in Emmen... Dat gaat voor weekenden en vakanties... Dat was gewoon niet fijn meer)

Ik heb wel zekere eisen aan het uiterlijk, dat wel. Moet enigszins wat verzorgd zijn, en wel een beetje fris zijn om naast te staan. Maar mijn vriend weet ook nog wel eens de hele week niet te scheren. Ik klaag er wel over, maar ik houd nog evenveel van hem hoor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimedo jul 30, 2009 10:39 am

Uiterlijk is toch je visite kaartje, al kan ik pas echt verliefd worden op iemand als ik iemand beter leer kennen... en ik word dus vaak ook verliefd op vrienden... al was het toch wel liefde op het eerste gezicht met mijn huidige vriend! het heeft nog wel 2 jaar geduurd voordat we wat kregen Razz Dus ja in ben voor innerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimeza aug 15, 2009 4:14 pm

Hij hoeft niet knap te zijn.. hij moet wat hebben.. een jongen trekt me aan of niet.. Dat kan ook een minder knappe jongen zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:40 am

Het is een bepaalde uitstraling, wat een meisje heeft. Als je iemand in de kroeg ziet, is het uiterlijk het eerste wat opvalt, maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat het innerlijk net zo goed is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:25 am

Een mengeling van beide. Hij moet me kunnen aantrekken of ik moet hem al langer kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:19 pm

Dionne schreef:
Hij hoeft niet knap te zijn.. hij moet wat hebben.. een jongen trekt me aan of niet.. Dat kan ook een minder knappe jongen zijn..
Als zijn innerlijk maar goed is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Innerlijk of uiterlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Innerlijk of uiterlijk?   Innerlijk of uiterlijk? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Innerlijk of uiterlijk?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vooroordelen in uiterlijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: